G: Mitä oli ruokana tänään?
Kommentit (10)
Emme tykkää kalasta kovin paljoa, paitsi graavilohesta ja savukalasta jonkin verran, mutta tänään tein miehelle voissa paistettuja muikkuja, jotka hän illalla puhkoi ihan oma-aloitteisesti :) ja itselleni ostin savukirjolohta, jota söin punasipulisilpun ja creme fraichen kera. Lisukkeena perunaa.
Siinä tuli taas kalakiintiö täyteen. Kylmää kalaa voidaan syödä, mut esim. uunilohta en tee ikinä, ammatin puolesta on tullut kalaa kokattua liikaakin, joten sitä emme valmista mielellään.
Lounaaksi eilistä pinaatti-uunikalaa.
Mä en ymmärrä miten joku syö kanan kans perunoita..*ihmettelee*
toinen ruoka: pakastepussi-riisiä ja kasviksia ja paistoin sekaan jauhelihan+sipulit ja lisäsin vielä salsakastiketta. nami :)
Vierailija:
Ovat oikein hyviä. Hakkaa lällyn riisin mennen tullen.
" päivälliseksi" puolikkaan nutrilet-patukan, ja kohta syön 2 grillimakkaraa. Miehestä ja lapsesta en tiedä mitä ovat syöneet, olin iltavuorossa.
Illalla broileririsottoa ja salaattia.
Vierailija:
Ei jaks itselle ja kahdelle alle 3v tehdä kovin kummosta safkaa, tekee mukavaa ottaa välillä rennosti ja mennä helpoimman kautta. Lapset saivat monipuolisesti molemmilla ruokahetkillä 3 laista piltti ja mä tuhosin yhden pakastepinaattikeitto möhkäleen. Kaikki tyytyväisiä ja onnellisia kun saivat hyvää safkaa ja masun täyteen :)
Kohta teemme pitsaa, sillä vietämme krapula päivää...;)