Muistatteko Body Shopin tuoksubaarit? Sai testailla tuoksupulloista lasitikuilla, ja koko kauppa haisi ulkopuolelle asti
Kommentit (62)
TBS:n tuoksut olivat kyllä tosi ihania. Kauppa oli teini-ikäiselle minälle oikea ihmeiden basaari, jossa oli kiva hypistellä tuotteita ja haaveilla mitä ostaisi seuraavaksi. Muistan että tykkäsin erityisesti suihkugeeleistä, tuoksuvista huulivoiteista ja mango vartalovoista.
Vanilja oli ihan klassikko, ja White Musk. Mistä muista tuoksuista piditte?
Vierailija kirjoitti:
Vaniljan ohella oma suursuosikkini oli marjainen ja aavistuksen kirpsakka Dewberry. Olin ihan onnessani kun löysin äskettäin Yves Rocherilta samankaltaiselta tuoksuvan hajuveden nimeltä Plein Soleil. Se on mausteisempi versio Body Shopin tuoksusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaniljan ohella oma suursuosikkini oli marjainen ja aavistuksen kirpsakka Dewberry. Olin ihan onnessani kun löysin äskettäin Yves Rocherilta samankaltaiselta tuoksuvan hajuveden nimeltä Plein Soleil. Se on mausteisempi versio Body Shopin tuoksusta.
Muistan Dewberryn! Sitä ei varmaan enää ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistan Dewberryn! Sitä ei varmaan enää ole.
Ei ole ikävä kyllä enää markkinoilla, joskin luulen että sitä voi tilata kalliilla hinnalla esim. eBaysta. En tiedä onko Body Shopin tuoksuilla niin paljon kysyntää, että joku olisi vaivautunut tehtailemaan niistä feikkiversioita. Eli saattaisi tuurilla saada jopa alkuperäisen tuoksupullon.
Dewberry <3 Voi kun olisi tajunnut ostaa tätä varastoon... Ainoa tuoksu jota aina kaiholla muistelen.
Vierailija kirjoitti:
The Spirit of the Moonflower.
Oli oma vakiotuolsu teininä ja harmitti, kun sen valmistus ja myynti lopetettiin.
Kiiwi-huulirasva pienessä pyöreässä lasipurkissa joskus takavuosikymmeninä. Ihanan herkullinen tuoksu.
Body Shop on nykyisin kalliimpi ja kaikki vanhat suosikkituotteet kadonneet.
Body Shopin perustaja ei varmasti halunnut kaupastaan noin kallista. Milloin menee konkurssiin Suomen myymälät, ikinä ei niissä näy asiakkaita kun ohi kävelee?
Moonflower oli myös minulla vakiokäytössä useamman putelin verran. Pidin myös "tuoksuja maailmalta" sarjaan kuuluneesta Passiflorasta, joka imitoi loistavasti lehmuksenkukkien kuulasta tuoksua. Se ei ollut kovinkaan pitkään myynnissä, mikä harmitti tosi paljon. Olisin ostanut sitä varastoon useamman pullon, jos olisin tiennyt asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Body Shopin perustaja ei varmasti halunnut kaupastaan noin kallista. Milloin menee konkurssiin Suomen myymälät, ikinä ei niissä näy asiakkaita kun ohi kävelee?
Anita Roddickin TBS oli tosiaan aivan eri kauppa kuin nykyversio. Omistajanvaihdoksien myötä hinnat on nostettu pilviin, kaikki ihanat ja toimivat klassikkotuotteet heivattu valikoimista ja tuotteiden tuoksut vaihdettu tosi muovisen oloisiin. Aikoinaan olin Body Shopin vakioasiakas, mutta en enää.
Naapurille tuli joku Yves Rocherin kuukausipaketti. Sillä viikolla rappukäytävässäkin "tuoksui".
Vierailija kirjoitti:
Kiiwi-huulirasva pienessä pyöreässä lasipurkissa joskus takavuosikymmeninä. Ihanan herkullinen tuoksu.
Oi, olin unohtanut tuon. Tuoksuja oli muitakin, mitäköhän? Joku punainen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anita Roddickin TBS oli tosiaan aivan eri kauppa kuin nykyversio. Omistajanvaihdoksien myötä hinnat on nostettu pilviin, kaikki ihanat ja toimivat klassikkotuotteet heivattu valikoimista ja tuotteiden tuoksut vaihdettu tosi muovisen oloisiin. Aikoinaan olin Body Shopin vakioasiakas, mutta en enää.
Ai, siinä on käynyt niin. Surullista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oi, olin unohtanut tuon. Tuoksuja oli muitakin, mitäköhän? Joku punainen?
Punainen tuoksui mansikalta, sitten oli vanilja ja oliko vielä joku neljäskin vaihtoehto. Karhunvatukka?
Oikeasti alkuperäisessä tbs:ssa oli todella innovatiivisia tuotteita. Nykyäänhän ne on ihan bulkkia.
Itse tykkäsin 90-luvun alussa ihan hulluna banaanihoitoaineesta ja passion-kasvojenpuhdistusgeelistä.
Kurkkukasvovesi oli myös ihana, samoin aloe vera -voide ja greippishampoo. Muistan nuo tuoksut kuin eilisen päivän.
🇺🇦🇮🇱
Pehmeä öljy ranteen sisäpuolella lämmitti. Oli kiva baari.