Minkä hajuveden ostit viimeksi?
Minkä hajuveden ostit viimeksi? Miksi valitsit juuri sen?
Kommentit (38)
Trussardi Donna. Ostin koska oli niin erilainen kuin muut myydyimmät tuoksut ja aiemmat omistamani. Ja siis tietenkin todella miellyttävä tuoksu. :)
The Body shopista ostin yhden jokaista, ahhh <3<3<3 sitä ennen tais olla victoria's secretin lovespell, aqua kiss, steawberries&champagne ja pure seduction. Löytyy kyllä paljon muitakin, monia eri merkkejä :) nyt halusin ilahduttaa itseäni the body shopin tuoksulla kun niistä voi nauttia hyvällä omalla tunnolla.
[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 17:41"]
[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 17:30"]En juurikaan käytä hajuvesiä, koska henkeni salpautuu niistä. Mies osti muutama vuosi sitten hennosti tuoksuvan unisex-tuoksun Eau de Finlande. Se tuoksuu kielolta ja koivulta. [/quote] Millainen tuo on? Tuohan on Max Perttulan tekele enkä ole uskaltanut haistamatta tilata!
[/quote]
Minusta se tuoksuu tosi hyvältä ja uskallan itsekin käyttää sitä, vaikka monet vahvemmat tuoksut tosiaan saavat hengitysväylät ärsyyntymään. Tilaa ihmeessä. Siinä on sellainen hennon kesäinen tuoksu, kesämökkifiilis, kielot ja koivu tuoksuvat, rannassa vesi liplattaa, aurinko paistaa, rauha...
[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 17:41"]
[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 17:32"]
J'adore Dior edp..,. Maailman paras tuoksu. En ennnen oo himoinnu ja tykäny mistään tuoksusta näin.. Ooh :) ja oo jo 34v
[/quote]
Avokille ostin, charlize theron mainoksessa on vaan niin hyvän näköinen.
[/quote]
hyvä valinta! Tuoksu on täysi kymppi. Mainoskin tosin onnistunut. :) tämä tuoksu ja chanelin nro5 ovat kyulemma tämän hetken myydyimmät tuoksut Ranskassa.
[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 17:57"][quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 17:41"]
[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 17:30"]En juurikaan käytä hajuvesiä, koska henkeni salpautuu niistä. Mies osti muutama vuosi sitten hennosti tuoksuvan unisex-tuoksun Eau de Finlande. Se tuoksuu kielolta ja koivulta. [/quote] Millainen tuo on? Tuohan on Max Perttulan tekele enkä ole uskaltanut haistamatta tilata!
[/quote]
Minusta se tuoksuu tosi hyvältä ja uskallan itsekin käyttää sitä, vaikka monet vahvemmat tuoksut tosiaan saavat hengitysväylät ärsyyntymään. Tilaa ihmeessä. Siinä on sellainen hennon kesäinen tuoksu, kesämökkifiilis, kielot ja koivu tuoksuvat, rannassa vesi liplattaa, aurinko paistaa, rauha...
[/quote]
Pitää varmaan testata! Olen lukenut Maxista juttuja jo vuosia ja täytyyhän hänen työtään päästä kokeilemaan.
Jean Paul Caultierin parfyymin. Se on tällä hetkellä mun lemppari. Arvokas, mutta aivan ihana tuoksu.
Acca Kappan Muschio Biancon. Tuokuu minusta ihanalta (ainakin omalla ihollani) ja on sopivan mieto.Luonnollinen. Edullinen. Ja tyylikäs pullo :)
Armani prive rose d'arabie. Rakastan.
[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 17:34"]
Chloe True Love, kaikki tuotteet. Ihana tuoksu.
[/quote]
Pakko korjata: Nimi on Love Story, sekoitin toiseen..
Jean Paul Gaultierin Classique parfyymi. Suosikkini jo 15 vuotta :)
Rakastaan kaikkia Escadan tuoksuja. Mies tuo niitä mulle aina reissuiltaan. En muista, minkä toi viimeksi. Sain myös samantuoksuisen vartalovoiteen... aah! En edes muista, milloin olisin itse ostanut itselleni jonkin tuoksun. Varmaan joskus laivalta.
Onko noloa, jos aikuinen käyttää jotain halpaa ja ehkä enemmän teineille suunnattua markettituoksua? En käytä tällä hetkellä mitään tuoksua, mutta tekisi mieli tuoksua hyvältä ja rahatilanne on sen verran tiukka, että mihinkään Dioriin tai Chaneliin ei ole varaa.
[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 23:15"]
Onko noloa, jos aikuinen käyttää jotain halpaa ja ehkä enemmän teineille suunnattua markettituoksua? En käytä tällä hetkellä mitään tuoksua, mutta tekisi mieli tuoksua hyvältä ja rahatilanne on sen verran tiukka, että mihinkään Dioriin tai Chaneliin ei ole varaa.
[/quote]Ei ole. Pitää tehdä niinkuin itse tykkää. Mutta "aikuisillekin" on edullisempia ja ihan hyviä tuoksuja kuin Dior tai Chanel.
[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 23:17"][quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 23:15"]
[/quote]Ei ole. Pitää tehdä niinkuin itse tykkää. Mutta "aikuisillekin" on edullisempia ja ihan hyviä tuoksuja kuin Dior tai Chanel.
[/quote]
Mitä suosittelet?
Muistaakseni lancomen hypnose. Siksi että tykkään siitä :)