Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tämä ärsyttää AV:llä

Vierailija
16.12.2014 |

Siis ihmisten tarve saada väkisin väittää vastaan, vaikka monesti ei oikeastaan ole edes mitään vastaanväitettävää. Joskus oon lähes huvittunut, kun oon jotain kirjoittanut, ja joku on alkanut väittelemään asiasta, ja olen sitten ilmaissut etten oikeastaan edes ole eri mieltä kuin tämä väittelijä niin toisen on silti saatava asiasta jotenkin negatiivissävytteinen väittely aikaan.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 17:10"]Siis ihmisten tarve saada väkisin väittää vastaan, vaikka monesti ei oikeastaan ole edes mitään vastaanväitettävää. Joskus oon lähes huvittunut, kun oon jotain kirjoittanut, ja joku on alkanut väittelemään asiasta, ja olen sitten ilmaissut etten oikeastaan edes ole eri mieltä kuin tämä väittelijä niin toisen on silti saatava asiasta jotenkin negatiivissävytteinen väittely aikaan.

[/quote]

Ei me porvoolaiset ainakaan vastaan väitä!!!

Vierailija
2/14 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä ole tuollaista vastaanväittämistä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moomma oikias, tootta vääräs.

Vierailija
4/14 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä ihmiset tuntuvat lukevan toisten viestejä todella sokeasti/valikoiden ja valikoivat ymmärrykseensä vaan sen mistä ärsyyntyvät tai ovat vähänkään eri mieltä.

Vierailija
5/14 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut saman asian. Kai jotkut vänkäävät vain vänkäämisen ilosta. Eivät varmaan saa kotona sanoa kaapin paikkaa, niin täällä koitetaan nostaa omaa egoa vähän ylemmäs :D

Vierailija
6/14 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten kun vastaajilta loppuvat argumentit, alkaa nimittely. Niin klassista.

Vierailija
7/14 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin harvoin, jos koskaan, täällä saa mitään järkevää keskustelua aikaan. Idea on ihan kiva, että äidit ja isät täällä kokoontuvat ja voivat jutella aikuisten asioita, mutta pikemminkin tuntuu,että niiden äitien ja isien lapset täällä keskustelevat.

Vierailija
8/14 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut saman. Jos sanon meidän molempien olevan oikeastaan samalla puolella, toinen joko lähtee tai alkaa väittelemään siitä että ollaanko vai eikö olla samaa mieltä, tai sitten jostain muusta.

Toinen mikä vituttaa on se, että joutuu sen sata kertaa korjaamaan yhden ja saman väärän oletuksen/väitteen.

Vierailija
9/14 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 17:21"]

Ja sitten kun vastaajilta loppuvat argumentit, alkaa nimittely. Niin klassista.

[/quote]

Ja arviointi siitä että paljonko painaa, onko kaunis/komea ja saako miestä/naista... :D

Vierailija
10/14 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää nämä, jotka kyselevät neuvoja kiperiin tilanteisiin. Ehdotat mitä hyvänsä, niin ei ei ja vielä kerran ei, mutta ku tätä ja mutta ku tota, no enhän mä nyt niin voi ja blaa blaa. MITÄS SITTEN KYSELET!!! Argh.

Vierailija
11/14 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klassinen tapaus on juurikin, että huomaa toisen takertuneen vietissäsi siihen yhteen ainoaan sanaan mitä hän ei ole voinut "hyväksyä", vaikka muuten olette samaa mieltä, ja tämä vastaaja sitten alkaa väitellä vaan tästä yhdestä mitättömästä asiasta.

Vierailija
12/14 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 17:35"]Ärsyttää nämä, jotka kyselevät neuvoja kiperiin tilanteisiin. Ehdotat mitä hyvänsä, niin ei ei ja vielä kerran ei, mutta ku tätä ja mutta ku tota, no enhän mä nyt niin voi ja blaa blaa. MITÄS SITTEN KYSELET!!! Argh.
[/quote]

Totta, ja ärsytystä löytyy toisinaan niistä vastaajistakin. Avaudut yhdestä pienestä kinasta miehen kanssa, yhdestä lapsen tyhmästä tempusta, yhdestä omasta mokasta jne, niin jo ollaan tuhoontuomitsemassa koko parisuhde,äitiys,älykkyys ja koko elämä.

Vierailija
13/14 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on myös sääntö, että hyökkäys on paras puolustus. Oletetaan, että esitän kritiikkiä vaikkapa USA:n toimia kohtaan. Tuleeko paikalle joku, joka puolustaa kyseisiä toimia? Yleensä ei. Sen sijaan saan kuulla olevani esimerkiksi kommari-runkkari, jonka pitäisi painua ryssän maalle. Myös vaginani hiekkaisuus tai penikseni vähäisyys otetaan herkästi esille.

Mutta sillehän ei mitään voi, että kaikille ei tullut isoa kauhallista, kun henkistä kapasiteettia jaettiin. Heidän tuotoksistaan täällä(kin) saamme iloita.

Vierailija
14/14 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 17:17"]

Olen huomannut saman asian. Kai jotkut vänkäävät vain vänkäämisen ilosta. Eivät varmaan saa kotona sanoa kaapin paikkaa, niin täällä koitetaan nostaa omaa egoa vähän ylemmäs :D

[/quote]

Ootte kaikki niin väärässä kun voi. Ainakin tuo pohjalainen. Mee sinä vaan sinne laskemaan niitä vooninkejas.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kahdeksan