Onko äitisi tai isäsi yllättänyt sinut runkkaamasta?
Siinäpä kysymys.
Lähellä oli ettei äiti yllättänyt mutta epäilen, että vähintään aavisti mitä olin tekemässä
Kommentit (69)
Äiti yllättänyt monta kertaa, kun vielä kotona asuin. Runkkailin paljon, niin kuin kaikki nuoret miehen alut. Monesti äiyini sen näki ja huomasi motä touhuun. Ei siitä ikinä mitään numeroa tullut tai puhuttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua ei ole itseäni yllätetty, mutta satuin oikeasti itse vahingossa näkemään, miten isoveljeni jo kolmetoistavuotiaana nussi venerannassa veneiden välissä muka piilossa samanikäisen, parhaan kaverinsa ja kahden muun pojan kanssa tuon kaverin pari vuotta nuorempaa, kikattavaa pikkusiskoa vuoron perään ihan lähetyssaarnaajana!
Pojat vaihtoivat vuoroa taajaan pyllyt paljaina ja shortsit puolitangossa ja silloin näin ensimmäistä kertaa seisovan pippelinkin. Tyttö oli ehkä ollut yksin uimassa ja tilanne oli jotenkin lähtenyt käsistä uimapuvun vaihdosta tai kiusoittelusta tai sitten hänen isoveljensä oli tuonut hänet rantaan ihan vartavasten kaverusten pantavaksi - en ole siitä koskaan voinut tietenkään veljeltäni kysyä. En myöskään tiedä, oliko tuo heillä ainoa kerta, mutta tse ei ole luultavaa kaverusten kerran päästyä makuun!
En silloin vielä itse ymmärtänyt koko touhusta mitään ja vaikka ihmettelin heidän puuhiaan en välittänyt niistä sen enempää ja asia unohtui. Onneksi eivät kiireiltään huomanneet minua! Ties miten siinäkin olisi käynyt vaikka olin tuota veljeni kaverin pikkusiskoakin nuorempi!
Tuon seurauksena olen myöhemmin yrittänyt ymmärtää oman poikani ongelmia paremmin. Kolmetoistavuotiashan on äidin mielestä vielä ihan pikkupoika, mutta mielestäni on tärkeää ymmärtää jo senkin ikäisellä olevan ankara seksuaalinen paine ja kova kiinnostus seksiin.
Joku kertoi täällä toisessa ketjussa, miten hän oli kerran 15-vuotiaana isoveljenä pelastanut 12-vuotiaan pikkusisarensa naapurin 12- ja 13-vuotiaiden veljesten käsittelystä kun veljekset olivat "vuorotelleet" hänen pikkusisarensa "päällä täydessä touhussa" ja miten pikkusisar oli ollut veljelleen vihainen tämän "suututettua pojat ja pilanneen hänen orkkunsa".
Jos siis tuo 12-vuotias pikkusisar jo tiesi orgasmista ja olisi nimenomaan halunnut sellaisen, mutta ei ehtinyt sitä saada ei tuo voinut mitenkään olla hänelle ensimmäinen kerta, vaan nuo veljekset olivat jo ehtineet opettaa hänet hyvin tavoille ja nauttimaan seksistä. Ja jos nuo veljekset kerran "vuorottelivat" oli vähintään toinen, todennäköisesti molemmat heistä ehtineet jo ainakin kertaalleen ejakuloida.
On se kyllä kummallista, miten aikaisin nykynuoriso aloittaa seksin, mutta toisaalta onhan koko nuorisokulttuuri ja laajemmin koko media nykyään kauttaaltaan seksillä kyllästetty! Jos itselläni olisi tytär nyky-Suomessa olisin hänestä kyllä tavattoman huolissani!
Joku? Yksi ja sama pedoheikki täällä spämmäilee näitä esiteinitarinoita vähän joka ketjuun. Toivottavasti lääkkeet löytyy pian.
Sanos muuta. Vasikat ja 12-vuotiaat tytöt ovat teinipoikien kohteena. Ja joka toiseen ketjuun pitää copypastata, ja parhaimmillaan esittää "pojan äitiä". Hoitoahan tuo kaipaisi.
Vaikka provosi pitäisikin varmasti vain ignoroida todistan pyynnöstä:
Teinipojille kelpaa mikä tahansa. Ensihoitajina työskentelevät kollegatkin ovat kertoneet joutuneensa hälytystehtävissä irrottamaan ties mitä ties mistä.
Tiedän, ovat kiimaisia otuksia. Olen itsekin ollut sellainen.
Kommentti liittyi tuon yhden spämmääjän tarinoihin, joita copypastaa joka ketjuun.
Onko tuo vasikan immenkalvotyyppi käynyt tätäkin 11 kertaa alapeukuttamassa 😐
Ehkä spämmäyksesi ei vain herätä vastakaikua lukijoissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua ei ole itseäni yllätetty, mutta satuin oikeasti itse vahingossa näkemään, miten isoveljeni jo kolmetoistavuotiaana nussi venerannassa veneiden välissä muka piilossa samanikäisen, parhaan kaverinsa ja kahden muun pojan kanssa tuon kaverin pari vuotta nuorempaa, kikattavaa pikkusiskoa vuoron perään ihan lähetyssaarnaajana!
Pojat vaihtoivat vuoroa taajaan pyllyt paljaina ja shortsit puolitangossa ja silloin näin ensimmäistä kertaa seisovan pippelinkin. Tyttö oli ehkä ollut yksin uimassa ja tilanne oli jotenkin lähtenyt käsistä uimapuvun vaihdosta tai kiusoittelusta tai sitten hänen isoveljensä oli tuonut hänet rantaan ihan vartavasten kaverusten pantavaksi - en ole siitä koskaan voinut tietenkään veljeltäni kysyä. En myöskään tiedä, oliko tuo heillä ainoa kerta, mutta tse ei ole luultavaa kaverusten kerran päästyä makuun!
En silloin vielä itse ymmärtänyt koko touhusta mitään ja vaikka ihmettelin heidän puuhiaan en välittänyt niistä sen enempää ja asia unohtui. Onneksi eivät kiireiltään huomanneet minua! Ties miten siinäkin olisi käynyt vaikka olin tuota veljeni kaverin pikkusiskoakin nuorempi!
Tuon seurauksena olen myöhemmin yrittänyt ymmärtää oman poikani ongelmia paremmin. Kolmetoistavuotiashan on äidin mielestä vielä ihan pikkupoika, mutta mielestäni on tärkeää ymmärtää jo senkin ikäisellä olevan ankara seksuaalinen paine ja kova kiinnostus seksiin.
Joku kertoi täällä toisessa ketjussa, miten hän oli kerran 15-vuotiaana isoveljenä pelastanut 12-vuotiaan pikkusisarensa naapurin 12- ja 13-vuotiaiden veljesten käsittelystä kun veljekset olivat "vuorotelleet" hänen pikkusisarensa "päällä täydessä touhussa" ja miten pikkusisar oli ollut veljelleen vihainen tämän "suututettua pojat ja pilanneen hänen orkkunsa".
Jos siis tuo 12-vuotias pikkusisar jo tiesi orgasmista ja olisi nimenomaan halunnut sellaisen, mutta ei ehtinyt sitä saada ei tuo voinut mitenkään olla hänelle ensimmäinen kerta, vaan nuo veljekset olivat jo ehtineet opettaa hänet hyvin tavoille ja nauttimaan seksistä. Ja jos nuo veljekset kerran "vuorottelivat" oli vähintään toinen, todennäköisesti molemmat heistä ehtineet jo ainakin kertaalleen ejakuloida.
On se kyllä kummallista, miten aikaisin nykynuoriso aloittaa seksin, mutta toisaalta onhan koko nuorisokulttuuri ja laajemmin koko media nykyään kauttaaltaan seksillä kyllästetty! Jos itselläni olisi tytär nyky-Suomessa olisin hänestä kyllä tavattoman huolissani!
Joku? Yksi ja sama pedoheikki täällä spämmäilee näitä esiteinitarinoita vähän joka ketjuun. Toivottavasti lääkkeet löytyy pian.
Sanos muuta. Vasikat ja 12-vuotiaat tytöt ovat teinipoikien kohteena. Ja joka toiseen ketjuun pitää copypastata, ja parhaimmillaan esittää "pojan äitiä". Hoitoahan tuo kaipaisi.
Vaikka provosi pitäisikin varmasti vain ignoroida todistan pyynnöstä:
Teinipojille kelpaa mikä tahansa. Ensihoitajina työskentelevät kollegatkin ovat kertoneet joutuneensa hälytystehtävissä irrottamaan ties mitä ties mistä.
Tiedän, ovat kiimaisia otuksia. Olen itsekin ollut sellainen.
Kommentti liittyi tuon yhden spämmääjän tarinoihin, joita copypastaa joka ketjuun.
Ehkä spämmäyksesi ei vain herätä vastakaikua lukijoissa?
Olen kirjoittanut KAKSI kommenttia koko tyypistä. Noita vasikka-, reisittely-, veneenranta-, jne. juttuja on varmaan sata. Ja ne on copypastella vedetty eri ketjuihin!
SE on spämmäämista, ja sinä itse yrität projisoida/kaasuvalottaa.
Totean tuohon vaan, että työnnä se pääsi sinne vasikan takapuoleen. Ehkä löydät sieltä bonuksena jonkun pojan mällit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On
Olin teini-iässä ja olin isän kanssa mökillä. Käytiin saunassa ja isä lähti sieltä ennen minua. Oli hyvä hetki omalle kivalle niin laitoin sormet pimppiin. Olin aika hyvässä vauhdissa kun iskä tulikin vielä hakemaan jotain unohtunutta pyyhettä. Näki kyllä kaiken. Ei sanonut mitään ja meni pois.
Ja kun joku kuitenkin miettii niin isän kanssa saunominen ei mitenkään kiihota.
Seurustelin teini-iässä tytön kanssa, jotä hänen kaksi pikkuveljeään kiusasivat kertomalla minulle tytön kuullen, miten isosisko oli näyttänyt heille pyynnöstä saunassa ylälauteella istuen pimppiään, levittänyt sitä ja työnnellyt sormeaan sisälleen. Ilmeisesti pojat olivat runkanneet samalla. Tyttö oli kovasti kiusaantunut, mutta ei tuo minua häirinnyt.
Minulle opetti 15-vuotias isosisko 11-vuotiaana miten masturboidaan. Meillä oli sama huone ja isosisko tunsi ilmeisesti usein tarvetta helpottaa oloaan tuolla lailla. Satuin sitten kerran vahingossa tulemaan huoneeseemme kun isosiskoni hieroi pilluaan jalat levällään. Siskoni selvitti asian minulle jotta en mainitsisi siitä vanhemmillemme tai muille. Teimme sitä sitten yhdessä omissa vuoteissamme aina kun heräsin isosiskon ääntelyyn.
Hyvät muistot jäi ja olemme aina olleet toisillemme läheisiä.
Siihen aikaan vahdittiin sairaalloisen tarkasti ettei vaan jää kiinni, niinkuin se olisi jotain laitonta.
Omat lapset olen usein nähnyt puuhissaan. Eivät ota siitä ylimääräistä stressiä. Joissain asioissa maailma on mennyt paremmaksi.
nuorena vielä kotona asuessa aikaisin aamulla masturboin wc pöntön edessä kun yht äkkiä äiti tulee taakseni ja sanoo taitaa tuntua hyvälle. olin 16v silloin
yh äitini tuli kapakasta kotiin humalassa kun touhusin veskissä omaa kivaa , olin jättänyt touhun kesken kun hän tuli , mutta hän huomasi jostain mitä olin touhunnut ja pyysi jatkamaan aluksi en suostunut mutta hän pyysi uudelleen ja alkoi hieromaan omaa jalkoväliään samalla minulla kovettui uudestaan hän hiveli minuakin ja pyysi ottamaan esille ja vatkaamaan loppuun asti
Vierailija kirjoitti:
Tuossa nyt on varmastikin tärkeintä se, että pikkusisko nauroi, koska se osoittaa hänen nauttineen eikä hänelle tehty sinänsä pahaa, sillä silloinhan hän olisi itkenyt tai huutanut.
Lukijana ja tapausta tuntematta tai puolustelematta sanoisin, että jos tyttö kerran kikatti siinä vaiheessa kun pojat jo “vaihtoivat vuoroa” shortsit alhaalla epäilemättä ejakuloituaan ja kertoja “näki seisovan pippelin”, niin kyseessä ei vaikuttaisi olevan raiskaus, vaan tytön päinvastoin nauttineen poikien käsittelystä, sillä muutenhan hän ei olisi nauranut!
Insesti on sitten kyllä jo asia erikseen ja monet täälläkin sanovat kokeneensa ekan kertansa veljensä tai siskonsa kanssa, mitä itse paheksun.