Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko äitisi tai isäsi yllättänyt sinut runkkaamasta?

Vierailija
17.10.2021 |

Siinäpä kysymys.

Lähellä oli ettei äiti yllättänyt mutta epäilen, että vähintään aavisti mitä olin tekemässä

Kommentit (69)

Vierailija
21/69 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiihottais tulla "yllätetyksi" vieraille rouville ja pareille tekisin mieluusti jos joku haluaisi katsella

Vierailija
22/69 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä äiti kerran yllytti ja olihan se hieman kiusallista, mutta samalla kiihottavaa. Iskä oli samalla paskalla.

-Jussi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/69 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kyllä on. Kerran oltiin isän työkaverin mökillä ja hänen rouvansa oli sellainen kunnon mature isoilla tisseillä ja leveällä perseellä. Keikisteli vielä pikkuruiset punaiset bikinit päällä helteessä ja sehän alkoi nuorta miestä panettamaan. Menin huussiin runkkaamaan, niin eiköhän juurikin talon rouva tempaise oven auki juuri kun sperma lentää. Oli kyllä kiihottavaa.

Vierailija
24/69 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä, olin varmaan 14 tai 15 kun runkkasin saunan pesuhuoneessa, olin "roikutellut" orgamin reunalla jo hetken aikaa kun äiti tuli samaan huoneeseen. Olin Niin järkyttynyt ja toisaalta niin orgasmin reunalla että en mahtanut mitään, en siis päässyt enää tilannetta pakoon. Laukesin siinä käsille, sperma lensi vatsalle.

En saanut sanaa suusta, enkä uskaltanut katsoa äitiä miltä hän näytti. Kommentti oli että sehän lähti paineella.

Saunassa hän sai sen verran asiaa aukastua, että kertoi että masturnbointi on ihan ok, ja tiesi kyllä että teen niin. Teinille ei vain avautunut että mistä se sen tiesi

Vierailija
25/69 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä yllättänyt. Olin suorastaan sairaalloisen varovainen etten "jäisi kiinni". 

Minusta tuon asian kanssa pitäisi olla paljon rennompi ja vanhempien pitäisi puhua itsetyydytyksestä lapsilleen ettei se jää tabuasiaksi. 

Vierailija
26/69 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On.

Mieleenpainuvinta on ollut kerta kun äiti runkkasi itse nähtyään kun runkkaan. Asuin vielä äitin kanssa ja kiimapäissäni olin alkanut jättämään oven raolleen iltaisin kun runkkasin ennen unta. Äiti meni tupakalle ja jäi hetkeksi katsomaan. Tulin melkein samaa tietä kun kuulin äitin jatkavan matkaa. Tuli takaisin ja kuulin vielä kurkkaavan ja hetken päästä masturboi aika kovaäänisesti omassa huoneessaan. Nykyään harmittaa kun olin jo tullut, muuten olisin mennyt varmasti katsomaan - ehkä siitä olisi kehkeytynyt hyvää salaista seksiäkin.

Myöhemmin kun kerran olin kotona käymässä ja luulin äitini olevan muualla, hän yhtäkkiä avasi huoneen oven jossa runkkasin tietokoneella. Laittoi samaa tietä kiinni mutta pian avasi uudelleen. Harmittaa nykyään kun en ollut tarpeeksi kiimoissani, että olisin pyytänyt auttamaan vaan tungin kyrpäni housuihini.

Vierailija
27/69 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti bustasi kun 9v pikkuveli antoi käsityötä. Olin silloin 14. Tuli vähän runtua.

Vierailija
28/69 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, mutta täti ja sisko on. Toinen jäi katselemaan, toinen paiskasi oven kiinni. 

Vierailija
29/69 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äiti bustasi kun 9v pikkuveli antoi käsityötä. Olin silloin 14. Tuli vähän runtua.

Mitäs sukupuolta minä on? 

Vierailija
30/69 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti. Usein kesäisin tykkäsin ottaa takapihalla aurinkoo ja välillä sormet etsiyty pimpille. Salaa kiihotti että joku varmasti näki. Teen tuota vieläkin mutta en enää asu kotona. 

Vierailija
31/69 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmasti. Usein kesäisin tykkäsin ottaa takapihalla aurinkoo ja välillä sormet etsiyty pimpille. Salaa kiihotti että joku varmasti näki. Teen tuota vieläkin mutta en enää asu kotona. 

Kun vanhemmat olivat mökillä teini-ikäinen siskoni otti kotipihalla aurinkoa yläosattomissa suojaisassa paikassa johon tuuli ei sopinut ja johon naapuritalosta ei näkynyt. 

Ei tässä mitään mutta kun se valitsi useammasta mahdollisesta paikasta sen ainoan johon näki suoraan minun ikkunastani. Tissien iho on niin herkkää että niihin kannatti näköjään hieroa aurinkoöljyä säännöllisesti ja suurella huolella.

Eikä tässäkään vielä mitään mutta sillä oli mukanaan viltti siltä varalta että tulee kylmä ja helteelläkin kylmä näytti tulevan aina navan alapuolelle sekä oikeaan käteen joka touhusi omiaan viltin alla samalla kun posket näyttivät kuitenkin punoittavan auringon paahteessa.

Asiasta ei koskaan puhuttu sanaakaan mutta kumpikin oli naama punaisena ja vältteli katseita kun se tuli lopulta sisään. Ruiskutin kerran tapeteille kun talouspaperi lipsui vasemmasta kädestä juuri kriittisellä hetkellä.

Vierailija
32/69 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs sukupuolta minä on? 

Tuotan siittiöitä

Vierailija
33/69 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin lauantai-aamuna uskomattoman realistisesta märästä unesta kalu kivikovana ja ihan oikeasti tunsin sormessani tytön pimpin lämmön ja puristuksen niin että piti ihan haistamalla varmistaa että kyseessä oli ollut vain uni.

Kaappasin lattialta rinnan päälle eilisen T-paidan kun talouspaperirulla oli liian kaukana ja yritin jatkaa unta runkkaamalla silmät tiukasti suljettuna. 

Juuri kun olin laukeamassa kuulin oven takaa askeleita ja äiti törmää sisään pyykkipino sylissään keuhkoamaan miten minä täällä vaan makaan vaikka ulkona on hieno ilma ja hän joutui tekemään kaikki kotityöt yksin.

Ehdin kääntyä juuri sen verran kyljittäin että äiti näki vain alastoman selän ja takapuolen jotka eivät valitettavasti häirinneet sitä koska se jatkoi mussutustaan samalla kun sain varmaan minuutin kestävää megaorgasmia ja ruiskutin lakanat tahmeaksi. Ihme ellei se haistanutkin jossain vaiheessa.

Ihan uusi merkitys käsitteelle Ruined Orgasm.

Vierailija
34/69 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt kiinni jäänyt mutta kyllä välillä sellainen lotina kuului että varmasti kuului. Kovasti koitin hiljaa olla mutta aina ei pystynyt. No, eipä se vanhemmille tullut yllätyksenä että jossain kohtaa alkaa masturbointi.

Vierailija
35/69 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En nyt kiinni jäänyt mutta kyllä välillä sellainen lotina kuului että varmasti kuului. Kovasti koitin hiljaa olla mutta aina ei pystynyt. No, eipä se vanhemmille tullut yllätyksenä että jossain kohtaa alkaa masturbointi.

Käytätkö liukkaria vai mistä lotinaa ?

Vierailija
36/69 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin runkkaamassa vaatekomerossa 5v ja isä sieltä löysi, ihme ei kyllä sanonut mitään.

Vierailija
37/69 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ei ole itseäni yllätetty, mutta satuin oikeasti itse vahingossa näkemään, miten isoveljeni jo kolmetoistavuotiaana nussi venerannassa veneiden välissä muka piilossa samanikäisen, parhaan kaverinsa ja kahden muun pojan kanssa tuon kaverin pari vuotta nuorempaa, kikattavaa pikkusiskoa vuoron perään ihan lähetyssaarnaajana! 

Pojat vaihtoivat vuoroa taajaan pyllyt paljaina ja shortsit puolitangossa ja silloin näin ensimmäistä kertaa seisovan pippelinkin. Tyttö oli ehkä ollut yksin uimassa ja tilanne oli jotenkin lähtenyt käsistä uimapuvun vaihdosta tai kiusoittelusta tai sitten hänen isoveljensä oli tuonut hänet rantaan ihan vartavasten kaverusten pantavaksi - en ole siitä koskaan voinut tietenkään veljeltäni kysyä. En myöskään tiedä, oliko tuo heillä ainoa kerta, mutta tse ei ole luultavaa kaverusten kerran päästyä makuun! 

En silloin vielä itse ymmärtänyt koko touhusta mitään ja vaikka ihmettelin heidän puuhiaan en  välittänyt niistä sen enempää ja asia unohtui. Onneksi eivät kiireiltään huomanneet minua! Ties miten siinäkin olisi käynyt vaikka olin tuota veljeni kaverin pikkusiskoakin nuorempi!

Tuon seurauksena olen myöhemmin yrittänyt ymmärtää oman poikani ongelmia paremmin. Kolmetoistavuotiashan on äidin mielestä vielä ihan pikkupoika, mutta mielestäni on tärkeää ymmärtää jo senkin ikäisellä olevan ankara seksuaalinen paine ja kova kiinnostus seksiin. 

Tuossa nyt on varmastikin tärkeintä se, että pikkusisko nauroi, koska se osoittaa hänen nauttineen eikä hänelle tehty sinänsä pahaa, sillä silloinhan hän olisi itkenyt tai huutanut. 

Lukijana ja tapausta tuntematta tai puolustelematta sanoisin, että jos tyttö kerran kikatti siinä vaiheessa kun pojat jo “vaihtoivat vuoroa” shortsit alhaalla epäilemättä ejakuloituaan ja kertoja “näki seisovan pippelin”, niin kyseessä ei vaikuttaisi olevan raiskaus, vaan tytön päinvastoin nauttineen poikien käsittelystä, sillä muutenhan hän ei olisi nauranut! 

Insesti on sitten kyllä jo asia erikseen ja monet täälläkin sanovat kokeneensa ekan kertansa veljensä tai siskonsa kanssa, mitä itse paheksun. Tytöthän voivat kyllä saada orkunkin jo hämmästyttävän varhain. Itselläni oli tapana hinkata itseäni sohvan käsinojan päätyyn jo viisivuotiaana, mistä äitini minua torui. Tein sitä kuulemma vieraittenkin aikana.

Jos tuota kertomusta pitäisi analysoida, niin arvaisin isonveljen kokeilleen pikkusiskoaan ensin itse ja heidän nussineen keskenään jo pitkään niin että pikkusisko oppi pitämään siitä ja pitämään sitä ‘normaalina’, sillä hänen iässään ei lapsille ole vielä muodostunut moraalisia estoja. Isoveli halusi sitten reilusti tarjota kavereilleen uuden kokemuksen herätettyään näiden kiinnostuksen asiaan kertomuksillaan ja tuoden sitten pikkusiskonsa rantaan tämän suostumuksella kavereidensakin kokeiltavaksi sekä poikien yhdessä pantavaksi. Epäilemättä isoveli myös näytti kokeneempana itse ensin kaverilleen esimerkkiä tässä näille uudessa harrastuksessa nussien  pikkusiskonsa liukkaaksi ja valmiiksi kavereitaan varten.

Pojat “vaihtoivat vuoroa taajaan” tietysti siksi, että tuon ikäiseltä tulee niin nopeasti ja he luovuttivat paikkansa seuraavalle kaverille heti saatuaan kirnuttua mällinsä tyttöön jääden sitten  katselemaan pippeli pystyssä kiiltäen ja odottamaan seuraavaa vuoroaan, sillä tuon ikäisenähän poika on suorastaan kyltymätön.

Kirjoituksen huomio 13-vuotiaiden poikien hormonimyrskystä ja seksipaineesta on varmasti oikea ja jos vanhemmat eivät saaneet tietoonsa lastensa uutta harrastusta ja puuttuneet siihen pojat varmasti toistivat kimppapanon jokaikinen päivä jos vain mahdollista! 

Toivon vain, että he malttoivat olla kertomatta yhteisestä harrastuksestaan  muille “parhaille kavereilleen”!

Vierailija
38/69 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mepä jouduttiin välituntivalvojan yllättämiksi koko kööri kerralla!

Meillä leikittiin kuudennelta luokalta alkaen kesäisin ulkona "takaa pano" leikkiä neljäs- ja viidesluokkalaisten tyttöjen kanssa, eli rohkein tyttö oli doggystyle asennossa housut alhaalla ja poika meni taakse ja laittoi munan tytön reisien väliin pillua vasten ja sitten tyttö laittoi reidet yhteen. Sitten vaan naintiliikkeitä kunnes tuli herkut. Joskus tyttökin sai orkun. Kaikki tytöt kyllä kostu kovasti ja huohotti kiihotuksesta mutta eivät saaneet orgasmia kun häpesivät äännellä. Kaikki pojat tekivät tuon sitten vuoron perään saman tytön kanssa muiden katsellessa, kunnes joku toinen tyttö halusi seuraavaksi.

Kerran sitten kun Olli tikkasi kuin kani kun siltä ryöppysi parhaillaan ja Sohra uikutti kun siltäkin tuli ryntäsi välituntivalvoja siihen ihan puskista kiljumaan meille. 

Vierailija
39/69 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä nyt ei ois? 

Vierailija
40/69 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua ei ole itseäni yllätetty, mutta satuin oikeasti itse vahingossa näkemään, miten isoveljeni jo kolmetoistavuotiaana nussi venerannassa veneiden välissä muka piilossa samanikäisen, parhaan kaverinsa ja kahden muun pojan kanssa tuon kaverin pari vuotta nuorempaa, kikattavaa pikkusiskoa vuoron perään ihan lähetyssaarnaajana! 

Pojat vaihtoivat vuoroa taajaan pyllyt paljaina ja shortsit puolitangossa ja silloin näin ensimmäistä kertaa seisovan pippelinkin. Tyttö oli ehkä ollut yksin uimassa ja tilanne oli jotenkin lähtenyt käsistä uimapuvun vaihdosta tai kiusoittelusta tai sitten hänen isoveljensä oli tuonut hänet rantaan ihan vartavasten kaverusten pantavaksi - en ole siitä koskaan voinut tietenkään veljeltäni kysyä. En myöskään tiedä, oliko tuo heillä ainoa kerta, mutta tse ei ole luultavaa kaverusten kerran päästyä makuun! 

En silloin vielä itse ymmärtänyt koko touhusta mitään ja vaikka ihmettelin heidän puuhiaan en  välittänyt niistä sen enempää ja asia unohtui. Onneksi eivät kiireiltään huomanneet minua! Ties miten siinäkin olisi käynyt vaikka olin tuota veljeni kaverin pikkusiskoakin nuorempi!

Tuon seurauksena olen myöhemmin yrittänyt ymmärtää oman poikani ongelmia paremmin. Kolmetoistavuotiashan on äidin mielestä vielä ihan pikkupoika, mutta mielestäni on tärkeää ymmärtää jo senkin ikäisellä olevan ankara seksuaalinen paine ja kova kiinnostus seksiin. 

Tuossa nyt on varmastikin tärkeintä se, että pikkusisko nauroi, koska se osoittaa hänen nauttineen eikä hänelle tehty sinänsä pahaa, sillä silloinhan hän olisi itkenyt tai huutanut. 

Lukijana ja tapausta tuntematta tai puolustelematta sanoisin, että jos tyttö kerran kikatti siinä vaiheessa kun pojat jo “vaihtoivat vuoroa” shortsit alhaalla epäilemättä ejakuloituaan ja kertoja “näki seisovan pippelin”, niin kyseessä ei vaikuttaisi olevan raiskaus, vaan tytön päinvastoin nauttineen poikien käsittelystä, sillä muutenhan hän ei olisi nauranut! 

Insesti on sitten kyllä jo asia erikseen ja monet täälläkin sanovat kokeneensa ekan kertansa veljensä tai siskonsa kanssa, mitä itse paheksun. Tytöthän voivat kyllä saada orkunkin jo hämmästyttävän varhain. Itselläni oli tapana hinkata itseäni sohvan käsinojan päätyyn jo viisivuotiaana, mistä äitini minua torui. Tein sitä kuulemma vieraittenkin aikana.

Jos tuota kertomusta pitäisi analysoida, niin arvaisin isonveljen kokeilleen pikkusiskoaan ensin itse ja heidän nussineen keskenään jo pitkään niin että pikkusisko oppi pitämään siitä ja pitämään sitä ‘normaalina’, sillä hänen iässään ei lapsille ole vielä muodostunut moraalisia estoja. Isoveli halusi sitten reilusti tarjota kavereilleen uuden kokemuksen herätettyään näiden kiinnostuksen asiaan kertomuksillaan ja tuoden sitten pikkusiskonsa rantaan tämän suostumuksella kavereidensakin kokeiltavaksi sekä poikien yhdessä pantavaksi. Epäilemättä isoveli myös näytti kokeneempana itse ensin kaverilleen esimerkkiä tässä näille uudessa harrastuksessa nussien  pikkusiskonsa liukkaaksi ja valmiiksi kavereitaan varten.

Pojat “vaihtoivat vuoroa taajaan” tietysti siksi, että tuon ikäiseltä tulee niin nopeasti ja he luovuttivat paikkansa seuraavalle kaverille heti saatuaan kirnuttua mällinsä tyttöön jääden sitten  katselemaan pippeli pystyssä kiiltäen ja odottamaan seuraavaa vuoroaan, sillä tuon ikäisenähän poika on suorastaan kyltymätön.

Kirjoituksen huomio 13-vuotiaiden poikien hormonimyrskystä ja seksipaineesta on varmasti oikea ja jos vanhemmat eivät saaneet tietoonsa lastensa uutta harrastusta ja puuttuneet siihen pojat varmasti toistivat kimppapanon jokaikinen päivä jos vain mahdollista! 

Toivon vain, että he malttoivat olla kertomatta yhteisestä harrastuksestaan  muille “parhaille kavereilleen”!

Siinä vasta reilu veli!