Onko äitisi tai isäsi yllättänyt sinut runkkaamasta?
Siinäpä kysymys.
Lähellä oli ettei äiti yllättänyt mutta epäilen, että vähintään aavisti mitä olin tekemässä
Kommentit (24)
Kyllä äiti kerran yllytti ja olihan se hieman kiusallista, mutta samalla kiihottavaa. Iskä oli samalla paskalla.
-Jussi
Joo kyllä on. Kerran oltiin isän työkaverin mökillä ja hänen rouvansa oli sellainen kunnon mature isoilla tisseillä ja leveällä perseellä. Keikisteli vielä pikkuruiset punaiset bikinit päällä helteessä ja sehän alkoi nuorta miestä panettamaan. Menin huussiin runkkaamaan, niin eiköhän juurikin talon rouva tempaise oven auki juuri kun sperma lentää. Oli kyllä kiihottavaa.
kyllä, olin varmaan 14 tai 15 kun runkkasin saunan pesuhuoneessa, olin "roikutellut" orgamin reunalla jo hetken aikaa kun äiti tuli samaan huoneeseen. Olin Niin järkyttynyt ja toisaalta niin orgasmin reunalla että en mahtanut mitään, en siis päässyt enää tilannetta pakoon. Laukesin siinä käsille, sperma lensi vatsalle.
En saanut sanaa suusta, enkä uskaltanut katsoa äitiä miltä hän näytti. Kommentti oli että sehän lähti paineella.
Saunassa hän sai sen verran asiaa aukastua, että kertoi että masturnbointi on ihan ok, ja tiesi kyllä että teen niin. Teinille ei vain avautunut että mistä se sen tiesi
Kiihottais tulla "yllätetyksi" vieraille rouville ja pareille tekisin mieluusti jos joku haluaisi katsella