Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ebay-fanit!

Vierailija
03.01.2015 |

Mitä kaikkea tilaatte? Mitä ette menisi tilaamaan? Vinkkejä kehiin! 

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatteita, käyttötavaroita..

Vierailija
2/17 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilailen vaatteita enimmäkseen. Samoja kledjuja löytyy esim Sheinsideltä, Romwelta ja Choiesilta. Teen vähän googlettelua vaatteesta (eli stalkkaan blogeista) ja katson miten se sopii ihmisten päälle. Jos näyttää hyvälle niin tilaan. Kertaakaan ei ole tämä metodi pettänyt. Hyvät vaatteet olen saanut ja puolet halvemmalla kuin jostain Sheinsideltä. Kosmetiikkaa en uskalla tilata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän mennessä olen tilannut vaatteita, kenkiä, hiuskoruja, koiralle led-valjaat ja pantoja (paljon kirkkaammat ja näkyvämmät ledit kuin Suomen malleissa)

En varmaan lähtisi tilaamaan isoja elektroniikkatuotteita. En tiedä miksi. 

Vierailija
4/17 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin harvoin nykyään ostan eBaysta mitään, se kun on täynnä piraatteja ja krääsää ja on jotenkin mennyt maku siihen touhuun. Ne kerrat kun olen sieltä ostanut (noin 30 kertaa), olen katsonut hyvin tarkkaan, että keneltä ostan ja mitä välttääkseni nuo piraatit ja muut. Olen ostanut sitä kautta mm. parit kengät, pöydän, design seinäkellon ja dvd-bokseja. Yhdeltäkään kiinalaiselta en ole koskaan ostanut mitään.

Lisäksi minua rasittaa tuo PayPal kun sen kurssi on tosi huono ja rahaa menee paljon enemmän kuin jos pankkikortilla ostaisi.

Vierailija
5/17 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tabletin ja puhelimen suojakuoret (hinta on murto-osan Suomen hinnoista...), helmiä, bambuvirkkuukoukkuja, pieneen tilaan meneviä kauppakasseja, nappeja... Kovin kallista en ehkä lähtisi ostamaan, mutta parin euron jutut on OK. Olen tilannut paljon ja vain yksi paketti on jäänyt tulematta perille.

Vierailija
6/17 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 13:39"]

[/quote]

Ei kannata tilata niitä pieniäkään. Kaveri tilasi mp3-soittimen joltain saksalaiskauppiaalta ja sai jonkun merkittömän kiinalaisen soittimen. Ekalla kerralla soitinta ladatessaan yhtäkkiä kuului kauhea pamaus ja soittimen töpseli lensi irti seinästä savupilven kera. Ei sitten uskaltanut ladata toista kertaa.

Vierailija
7/17 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eu usa voi ostaa,merkkituotteita, mutta muualta ei.

Vierailija
8/17 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tilannut puhelimen kuoria, kosmetiikkaa (lähinnä pienten yritysten hedelmähappo tms kuorintoja, seerumeita yms), koruja, pari vyötärökorsettia synnytyksen jälkeen käytettäväksi, hiusjuttuja (puhelinjohtorenksuja, hiusruuveja, pantoja)ja huiveja  sekä kerran kengät. Kerran taisin tilata vintage-leukun ja kengät. Äitini on tilannut neulepuikkoja, esim bambuiset puikot ihan samoja kuin täällä neuleliikkeissä mutta maksoivat ehkä kymmeneneksen.

En tilaisi vaatteita, koska materiaalit on ihan mitä sattuu kuten kootkin. Tilaamani korkokengät olivat tosi leveää mallia, piti laittaa kantapäähän ja päkiään lisä"täytettä" jotta pysyivät jalassa. Alushousuissakin joistain menee koko M ja joistain XL vaikka kummassakin oli maininta että kyseessä on Kiinalaiset koot.

Vierailija
9/17 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla loppui ebay siihen, kun ilmoittivat, että tilini on liian aktiivinen, siihen nähden, mitä minulla on palautteita. Ja todentamiseksi olisi pitänyt ottaa yhteyttä johonkin ebay live chatin ylläpitäjään till uudelleen aktiviimiseksi, enkä tajua, miten edetä. Olen ostanut paljon pieniä kosmetiikkanäytteitä, eivätkä megamyyjät sina jaksa laittaa palautteita takaisin.

Siihen loppui siis sekin ilo.

Vierailija
10/17 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 13:45"]

Eu usa voi ostaa,merkkituotteita, mutta muualta ei.

[/quote]

Kyllä niittä piraatteja myydään myös eurooppalaisten ja usalaisten kauppiaiden toimesta eBayssa. Naiivia kuvitella muuta.

Vierailija
11/17 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tilannut vaatteita, joista tiedän, että koko on sopiva. Olen joko käynyt itse sovittamassa kaupassa tai sitten on aiempia kokemuksia.

Tilaan jonkin verran myös kaikkea käyttötavaraa, jos siis on Ebayn kautta halvempaa kuin Suomessa.

Vierailija
12/17 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 13:42"]

Tabletin ja puhelimen suojakuoret (hinta on murto-osan Suomen hinnoista...), helmiä, bambuvirkkuukoukkuja, pieneen tilaan meneviä kauppakasseja, nappeja... Kovin kallista en ehkä lähtisi ostamaan, mutta parin euron jutut on OK. Olen tilannut paljon ja vain yksi paketti on jäänyt tulematta perille.

[/quote]

Aivan unohdin, että olen tilannut myös pari korupuuta. Maksoivat jotain 10 euroa kappale postikuluineen. Suomessa hinta jotain 30 euroa + postarit... Vuosi sitten kun todella "löysin" Ebayn tuli tilattua kamalasti... Nyt olen rauhoittunut :) Sieltä saa myös halvalla niitä käsivarteen laitettavia puhelintaskuja. Olen tilannut yleensä Kiinasta, joten paketteja saa odotella 3-4 viikkoa hyvinkin.

Vierailija
13/17 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä neulelankoja ja Briteistä. En mitään halpis akryylilankaa, vaan muutamia vuosia sitten tullutta, mutta nyt jo poistunut myynnistä. Olen aina ollut tyytyväinen ja halvemmat hinnat kuin Suomessa. Debbie Blissin lankoja esim.

Vierailija
14/17 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaan aitoa vintagea ja kankaita vaatteiden ompeluun.

Vierailija
15/17 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi tilasin hienon ja tilavan repun, Kiinasta tuli n. viikossa ja maksoi 20 euroa postikuluinen. Kun kuopus oli pieni, ostin leluja. Nykyisin ostan lähinnä peruukkeja, koska meidän tytöt harrastavat cosplaytä. 

Vierailija
16/17 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 13:44"]

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 13:39"]

[/quote]

Ei kannata tilata niitä pieniäkään. Kaveri tilasi mp3-soittimen joltain saksalaiskauppiaalta ja sai jonkun merkittömän kiinalaisen soittimen. Ekalla kerralla soitinta ladatessaan yhtäkkiä kuului kauhea pamaus ja soittimen töpseli lensi irti seinästä savupilven kera. Ei sitten uskaltanut ladata toista kertaa.

[/quote]

Otan tähän kantaa sen verran, että vaikka myyjä olisi saksalainen, on luultavasti myytävän tuotteen tämän hetkisessä sijainnissa mainittu Kiina? Olen huomannut itse usein, että myyjä on Euroopasta, mutta tuotteen sijainti on Kiinassa eli lähettävät sieltä. :)

Vierailija
17/17 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala vetää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yksi