Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

K-Supermarketin keräily ja Pippurikerä-lakanat

Vierailija
16.12.2014 |

Ovatko laadukkaita eli hintansa väärttejä? Joku väitti, että nuo keräilytavarat ovat aina kakkoslaatua eli kauppa on saanut ne pilkkahintaan. Ovat Marimekkoa.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat aika ohkaista materiaalia. Ostin violetin jossa ei niinkään haittaa, mutta myös vaalean josta sitten näkyy värikäs peitto läpi. Verrattuna vanhempiin Marimekkoihin mitä minulla on, niin köykäisempi kangas juu, en ihmettele, vaikka olisivatkin kakkoslaatua.

Vierailija
2/11 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 16:00"]

Ovat aika ohkaista materiaalia. Ostin violetin jossa ei niinkään haittaa, mutta myös vaalean josta sitten näkyy värikäs peitto läpi. Verrattuna vanhempiin Marimekkoihin mitä minulla on, niin köykäisempi kangas juu, en ihmettele, vaikka olisivatkin kakkoslaatua.

[/quote]

Onko totta? Minäkin ajattelin ostaa jouluksi nuo, mutta jos satasen maksaa ja näkyy läpi, niin taidan jättää väliin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkihan ne nykyään on ohkaisia?

Vierailija
4/11 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kestääkö, eli onko hontansa väärtti?

Vierailija
5/11 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marimekon on kahdenlaisia pussilakanoita minun kokemuksen mukaan. Itse tykkään enemmän ohuista ja liukkaista puuvilloista kuin paksusta, johon pöly jämähtää. ensimmäisistä esimerkkinä liskolakanat, jälkimmäisestä unikkolakanat.

Vierailija
6/11 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keräsin niitä merkkejä mutta sitten katsoin tarkemmin niitä pussilakanoita. Todella ohutta kangasta ja made on Pakistan(tai jotain vastaavaa). Ei kuitenkaan tehty Suomessa eikä edes Virossa. Antaa olla, kuosi olisi ollut kaunis mutta samanlaatuisia saa Jyskistä kympillä.

Vierailija
7/11 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 17:40"]

Keräsin niitä merkkejä mutta sitten katsoin tarkemmin niitä pussilakanoita. Todella ohutta kangasta ja made on Pakistan(tai jotain vastaavaa). Ei kuitenkaan tehty Suomessa eikä edes Virossa. Antaa olla, kuosi olisi ollut kaunis mutta samanlaatuisia saa Jyskistä kympillä.

[/quote]

Onko tosiaan Made in Pakistan? Voiko olla suomalaisellla laatumerkillä?

Vierailija
8/11 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä luki Pakistan. Iittaloitakinhan valmistetaan Thaimaassa jne., ei ole mitään uutta tuollainen.

Vierailija
9/11 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 20:39"]Kyllä luki Pakistan. Iittaloitakinhan valmistetaan Thaimaassa jne., ei ole mitään uutta tuollainen.
[/quote]
Muistin siis oikein. Eihän tuossa kai mitään uutta ole yleensä ottaen mutta olen ollut siinä luulossa että Marimekon tekstiilit tehdään vielä Suomessa tai vähintään Virossa. Harmittaa kyllä, ei kiinnosta enää muumimukienkaan keräily kun alkoivat tehdä niitä thaikuissa.

Vierailija
10/11 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kaiken huipuksi vielä plagioidaan!

Vierailija
11/11 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokunen vuosi sitten ostin samanlaisesta kampanjasta punaisia kivet (?)- lakanoita. Tosi ohutta oli tosiaan kangas! Kyllähän ne jonkun vuoden kestää, mut parempilaatuista saa vaikkapa Hobby Hallista, eikä tarvi olla mitään "merkkiä".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kahdeksan