Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Abortti vai ei?

Vierailija
03.01.2015 |

mulla on muutama syy miksi mietin tätä ja tiedostan myös sen, että nää on tosi tyhmiä syitä, mutta kuitenkin. Olen siis tällähetkellä raskaana, viikko 8 menossa, tuli yllätyksenä. Tilanne on siis tämä että ollaan aika köyhiä miehen kanssa, itse työtön, pikku summan minkä saan kuussa menee ulosottolaskuun ja lainan maksamiseen, ylimäärästä ei jää ja mies joutuu maksamaan ruuat yms joten ei hänelkää paljon jää. Mietin siis että miten pystytään elämään ainakin 2v jollain hoitorahoilla (kotona lapsen kanssa) , en tuu saamaan edes paljon koska en ole ollut töissä pitkään aikaan, syy on se että tällä paikkakunnalla on vaikea saada töitä.
Toinen syy on että en oo oikeen ikinä ollut lapsien perään niin erityisesti, musta tuntuu etten tuu antamaan tarpeeksi läheisyyttä lapselle. En osaa kuvitella olevani äiti.
En tiedä ajattelisinko eritavalla jos saisi enemmän rahaa.. Musta se on tyhmä asia jos ajattelisin sen takia. Mulla on niin ristiriitaset ajatukset toisaalta kaikki on ok ja tiedän että kaikki järjestyy mutta sitten nää ajatukset valtaa mut ja mietin että parempi ois vaan jos lasta ei tulis. Onko muilla ollut samoja ajatuksia ja miten selvisitte?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

parisuhde myös ihan kunnossa, meillä menee hyvin ja ollaan onnellisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme viisi