Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla ei ole lapsellisia kavereita

Vierailija
16.12.2014 |

Itseasiassa mun kaverit vaan nuorenee vuosi vuodelta :P Mitähän se kertoo minusta?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polttelet usein siltoja.

Vierailija
2/9 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 15:05"]Polttelet usein siltoja.
[/quote] En. Menen vaan eteenpäin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 15:08"]

[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 15:05"]Polttelet usein siltoja. [/quote] En. Menen vaan eteenpäin.

[/quote]Voihan sitä itselle noin vakuutella.

Vierailija
4/9 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sama homma. Kaverit jotka on tehneet lapsia on harvassa ja asuu kaukana, ja lasten myötä yhteydenpito jäi. Muilla vanhoilla kavereilla ei ole lapsia, ja uusia on löytynyt vain ~10v nuoremmasta ikäpolvesta. Ei vaan ole minkäänlaista yhteistä säveltä niiden "omakotitalo, kaksi lasta, volvo ja kultainen noutaja ja kerran viikossa jumppaan valittamaan omasta kumppanista" -mammojen kanssa.

Vierailija
5/9 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, jonkun vuoden päästä sulla onkin sitten jo ihan liikaa lapsellisia ystäviä, jos kerran kaverit vaan nuortuu :D

Vierailija
6/9 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsia hankkineilla on tapana vetäytyä omiin oloihinsa ja hakeutua sitten toisten vanhempien seuraan. Tätä vastaan voi taistella olemalla itse vielä aktiivisempi kuin tavallista, mutta sekään ei aina riitä. Toisaalta minusta on hyvä, että on kykyä solmia ystävyyssuhteita myös itseään nuorempiin ihmisiin tai vaikka eläkeläisiin, joilla riittää aikaa lapsettomillekin. Se on rikkautta se.

Vierailija
7/9 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 15:36"]No, jonkun vuoden päästä sulla onkin sitten jo ihan liikaa lapsellisia ystäviä, jos kerran kaverit vaan nuortuu :D
[/quote] Suhteessa muhun :P

Vierailija
8/9 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 16:16"]

[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 15:36"]No, jonkun vuoden päästä sulla onkin sitten jo ihan liikaa lapsellisia ystäviä, jos kerran kaverit vaan nuortuu :D [/quote] Suhteessa muhun :P

[/quote]

Aivan, eli pian kaveeraat eskarilaisten kanssa, ja suko pois, ne on lapsellisia :D Teinitkin usein ovat.

Vierailija
9/9 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakaan ei ole yhtä äitiä lukuunottamatta. Hän on 24v yh. Itselläni on lapsi, nelivuotias. Miehellä on lapsellisia kavereita. On kyllä kaventuneet puheenaiheet ja tekemiset nollaan nykyään. Vaimot on pirttihirmuja poikkeuksetta kaikilla heistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kuusi