Mies haluaa mut töihin vaikka muuta väittää
Ärsyttää. Olen 2kk ollut työttömänä ja mies sanoo "voit hyvin olla kotona, tehdään lapsi" yms. Haen tietenkin koko ajan työtä ja aina kun pääsen haastatteluun hän saa siitä jonkun ihme pakkomielteen ja alkaa sparraamaan minua haastatteluun ja fiilistelee sillä että saan työpaikan. Itse olen sillä asenteella että menen töihin kun minut huolitaan, mutta en todellakaan jaksa jonkun työhaastattelun takia repiä persettäni innosta. Olen sanonut tämän hänelle monta kertaa, että anna olla. Mulle tulee vaan paineita tollaisesta asenteesta. Mies itse vielä opiskelee, mutta pärjäämme taloudellisesti ihan ookoo. Mikä miestä risoo?
Kommentit (2)
Naisen tukeminen ja rohkaiseminen on asia mitä nainen tuntuu kaipaavan... Kunnes sitä saa eikä se sitten kelpaakaan. Ole kiinnostunut tai välinpitämätön naisestasi aina teet väärin...
M 38
[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 13:56"]
Naisen tukeminen ja rohkaiseminen on asia mitä nainen tuntuu kaipaavan... Kunnes sitä saa eikä se sitten kelpaakaan. Ole kiinnostunut tai välinpitämätön naisestasi aina teet väärin...
M 38
[/quote]
Mies tukee minua väärässä asiassa. Minä haluan lapsen ja työ on minulle toissijaista. Se että hän keskittyy nimenomaan tähän asiaan saa minut tuntemaan oloni vain uraohjukseksi ja rahasampoksi. Itkettää.