Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Julki-imetyksen vastaisuus on yksi ilmentymä naisten heikosta itsetunnosta.

Vierailija
16.12.2014 |

Ahdistuminen/suivaantuminen imetyksestä johtuu pelosta, että miehet kiihottuvat toisen naisen rinnoista ja itse jää "sivulliseksi" ilman huomita. Ja toinen syy on se, että imettäjä saa olla tärkeä vauvalle, ahdistuja vaan ahdistuu kateellisena.

Kommentit (61)

Vierailija
1/61 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 14:07"][quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 14:02"]

[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 13:55"][quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 13:54"] [quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 13:50"][quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 13:47"] [quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 13:37"]Ahdistuminen/suivaantuminen imetyksestä johtuu pelosta, että miehet kiihottuvat toisen naisen rinnoista ja itse jää "sivulliseksi" ilman huomita. Ja toinen syy on se, että imettäjä saa olla tärkeä vauvalle, ahdistuja vaan ahdistuu kateellisena. [/quote] Haha. :D mun mies tuskin kiihottuu yhdenkään ylipainoisen av mamman maitoa ja raskausarpia tursuavista roikko tisseistä, kun kotona voi ihailla jotain ihan päinvastaista. Voi luoja mitä juttuja! :D P.S mun puolesta äidit saa imettää lapsiaan ihan missä parhaaksi näkevät. Ei häiritse minua. [/quote]   Mutta jos ne tissit onkin hoikan ja urheilullisen mamman kiinteät tissit, niin sitten kiihottuu? Vai? [/quote] Anteeksi vain mutta tuo yhtälö on mahdottomuus joten... [/quote]   Mä ajattelin ap:n aloituksen lukiessani, että what a load of cack, mutta nyt kun luen näitä sun viestejäsi, tulee mieleen, että ehkä ap onkin oikeassa... vaikuttaa nimittäin siltä, että sua tämä asia voisi vähän pelottaakin. [/quote] No älä nyt sun tuntojasi mulle sysää. Minkä mä sille voin että mulla on hyvät ja kiinteät tissit ja sulla sitten vähemmän. Voisihan tän kääntää niinkin että sun kaltaiset on kateellisia niille naisille joilla sellainen mies joka ei kiihotu ihan kaikenlaisista tisseistä tai ylipäätään muiden kuin oman naisensa tisseistä. Se tässä nyt varmasti ihan pohjimmiltaan kaihertaa ap:tä.

[/quote]

No ylipäätään tuo, että pitää jossain keskustelupalstalla todistella, että tissisi ovat sellaiset tai tällaiset kertoo jotain sinun itsetunnostasi, samoin kuin se, että sinulle on tärkee kuvitella olevasi tisseinesi toisten yläpuolella.  Yleensä se, että pitää todistella olevansa jotenkin parempi kuin muut (millä saralla tahansa), on merkki itsetunnon puutteesta. Kannattaa enemmän kehittää uskoa omaan itseen jollain muulla tavalla kuin haukkumalla toisia keskustelupalstalla.
[/quote]
Lässytiläpätilää.

Vierailija
2/61 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 14:02"]

Synnyttäneen naisen ruskealautasnänniset suonitissit vs. lapsettoman naisen vaaleanpunanänniset kiinteät rinnat.

Mieluummin katsoisin kun se lapseton "imettäisi" julkisella paikalla, vaikka minua ;)

[/quote]

Kumma juttu, kun minulla on edelleen kahden lapsen imetyksen jälkeen kiinteät rinnat ja vaaleanpunaiset nännit... 

En usko, että tässä on niinkään kateudesta kyse vaan siitä, että naisen ruumis on seksuaalistettu niin täysin, että  jotkut ymmärtämättömät ihmiset assosioivat vilahtavan rinnan aina seksuaalisuuteen, vaikka siinä ruokittaisiin vauvaa. Ja se on todella sääli. 

Itse en julki-imettänyt, lähinnä imetysvaikeuksien vuoksi, mutta todellakin puolustan äitien ja naisten oikeutta rintaruokkia lapset myös julkisesti. Siinä ei ole mitään pahaa, ei mitään ällöttävää eikä mitään kammottavaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/61 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 14:06"]

Julki-imetys nyt vaan on jotenkin niin yksinhuoltajamaisen epätoivoista, wt:tä, alaluokkaista, kouluttamatonta, käytöstavatonta.

[/quote]

Jännä mielipide, koska korrelaatiohan menee nimenomaan niin, että mitä korkeampi sosioekonominen asema, sen varmemmin lapsi on täysimetyksellä ja imetystä myöskin jatketaan pidempään. Enkä minä ainakaan vain kotona vauvojeni kanssa ole istunut. 

Ap:n viesti nyt oli naurettava, mutta otsikossa on totuuden siemen. Että naisilla ja äideillä on tarve repiä toisiaan riekaleiksi. Olipa syy jotain niinkin luonnollista ja tervettä kuin imettäminen ja lapsen kanssa julkisilla paikoilla liikkuminen.

Vierailija
4/61 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 14:26"]

[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 14:06"]

Julki-imetys nyt vaan on jotenkin niin yksinhuoltajamaisen epätoivoista, wt:tä, alaluokkaista, kouluttamatonta, käytöstavatonta.

[/quote]

Jännä mielipide, koska korrelaatiohan menee nimenomaan niin, että mitä korkeampi sosioekonominen asema, sen varmemmin lapsi on täysimetyksellä ja imetystä myöskin jatketaan pidempään. Enkä minä ainakaan vain kotona vauvojeni kanssa ole istunut. 

Ap:n viesti nyt oli naurettava, mutta otsikossa on totuuden siemen. Että naisilla ja äideillä on tarve repiä toisiaan riekaleiksi. Olipa syy jotain niinkin luonnollista ja tervettä kuin imettäminen ja lapsen kanssa julkisilla paikoilla liikkuminen.

[/quote]

Mitä naurettavaa siinä on kun se on totuus? Kirpaiseeko niin kovaa ajatus, että naiset ovat toisilleen kateellista susia joiden suurin fantasia on olla kiimaisten urosten pantavana ja heidän silmäteränään? Sen takia naiset kiivastuu kun toisen susi näyttää tisua.

ap

Vierailija
5/61 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 13:37"]

Ahdistuminen/suivaantuminen imetyksestä johtuu pelosta, että miehet kiihottuvat toisen naisen rinnoista ja itse jää "sivulliseksi" ilman huomita. Ja toinen syy on se, että imettäjä saa olla tärkeä vauvalle, ahdistuja vaan ahdistuu kateellisena.

[/quote]

Joo, varmaan joku niistä riippuvista suonikohjuisista maitoa pursuvista hinkeistä kiihottuisi, kyllä, ehdottomasti...

Minä "suivaannun" julki-imettämisestä siksi, että se on mielestäni ällöttävää. Se näyttää ällöttävältä, kuulostaa ällöttävältä ja on ajatuksena ällöttävää. Joku ihminen imee toisen ihmisen ruumiin nesteitä... hyi helvetti! En halua myöskään nähdä julkikakkaamista enkä julkiseksiä enkä julkiruumiinavausta, vaikka jokainen noistakin on "luonnollinen" tapahtuma. 

Vierailija
6/61 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 14:28"]

Mitä naurettavaa siinä on kun se on totuus? Kirpaiseeko niin kovaa ajatus, että naiset ovat toisilleen kateellista susia joiden suurin fantasia on olla kiimaisten urosten pantavana ja heidän silmäteränään? Sen takia naiset kiivastuu kun toisen susi näyttää tisua.

ap

[/quote]

:D:D:D

Vuoden parhaita viestejä av:lla :D

!!! Otan käyttöön tuon susitisu jutun ehdottomasti!

Vierailija
7/61 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 14:25"]

En usko, että tässä on niinkään kateudesta kyse vaan siitä, että naisen ruumis on seksuaalistettu niin täysin, että  jotkut ymmärtämättömät ihmiset assosioivat vilahtavan rinnan aina seksuaalisuuteen, vaikka siinä ruokittaisiin vauvaa. Ja se on todella sääli. 

Itse en julki-imettänyt, lähinnä imetysvaikeuksien vuoksi, mutta todellakin puolustan äitien ja naisten oikeutta rintaruokkia lapset myös julkisesti. Siinä ei ole mitään pahaa, ei mitään ällöttävää eikä mitään kammottavaa. 

[/quote]

Älä oleta mitä muut ajattelee. Ei imetyksessä ole minusta ainakaan mitään seksuaalisuutta, se vain on kuvottavaa. Rinnastan sen ulostamiseen tai virtsaamiseen - sillä erotuksella, että imetyksessä joku toinen imee sitä ruumiin nestettä x__X. Haluaisitko sinä katsoa kun yksi ihminen kakkaisi ja toinen söisi sitä siinä vieressä??

Ja se taas on ihan mielipide, mikä on kuvottavaa ja ällöttävää. Sinusta ei ole, minusta ja monesta muusta on.

Vierailija
8/61 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 14:29"]

[/quote]

Joo, varmaan joku niistä riippuvista suonikohjuisista maitoa pursuvista hinkeistä kiihottuisi, kyllä, ehdottomasti...

Minä "suivaannun" julki-imettämisestä siksi, että se on mielestäni ällöttävää. Se näyttää ällöttävältä, kuulostaa ällöttävältä ja on ajatuksena ällöttävää. Joku ihminen imee toisen ihmisen ruumiin nesteitä... hyi helvetti! En halua myöskään nähdä julkikakkaamista enkä julkiseksiä enkä julkiruumiinavausta, vaikka jokainen noistakin on "luonnollinen" tapahtuma. 

[/quote]

Mahtaa olla hankalaa sulla kun itsekin joudut kakkaamaan, suorittamaan tuota ällöttävää toimenpidettä. Huvittava näky kuvitella sinua, pöntöllä käsi suun edes yökit kun tulee ykköstä tai kakkosta pönttöön. :D

Onhan se tietysti ahdistuvalla mammalle hirveää kuinka joku toinen nainen on tärkeä, antaa avuttomalla vauvalle helpostuksen nälkään. Ja se ahdistuja on tilanteessa ahh, niin turha ja yksin. Vain ahdistuu kateellisena ja turhana.

Vierailija
9/61 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 14:34"][quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 14:29"]

[/quote]

[/quote]

Mahtaa olla hankalaa sulla kun itsekin joudut kakkaamaan, suorittamaan tuota ällöttävää toimenpidettä. Huvittava näky kuvitella sinua, pöntöllä käsi suun edes yökit kun tulee ykköstä tai kakkosta pönttöön. :D

Onhan se tietysti ahdistuvalla mammalle hirveää kuinka joku toinen nainen on tärkeä, antaa avuttomalla vauvalle helpostuksen nälkään. Ja se ahdistuja on tilanteessa ahh, niin turha ja yksin. Vain ahdistuu kateellisena ja turhana.
[/quote]
Helvetti mitä aivopieruja.

Vierailija
10/61 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 14:34"]

[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 14:29"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Onko pikkuisen eri asia kakata itse omassa yksityisyydessään, kuin että joutuisi katsomaan kun joku muu kakkaa julkisesti ja toinen vielä syö sitä kakkaa?? Ehkä sinulle ne on yksi ja sama asia, terveille ihmisyksilöiille ei. 

Se mamma voi mennä suorittamaan elämänsä ainoaa merkityksellistä hommaa jonnekin muualle, kiitos. 

Vierailija
11/61 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Voi luoja, on kyllä surullista mitä äitiys tekee joillekin naisille....

Ehkä sitä itsetuntoa kannattaa etsiä jostakin muualtakin kuin ruokintakoneena olemisesta, ihan vain vinkkinä.

Vierailija
12/61 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä mitä heikkoitsetuntoista on jos pitää julkista tissien heiluttelua ällönä? Siisti ja siveä imettäminen on ihan ok.

Vierailija
13/61 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jotain ottaa päähän ni anna ottaa. kaiva se tissi esille ja anna lapselle ruokaa

Vierailija
14/61 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 14:32"]

[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 14:28"]

ap

[/quote]

:D:D:D

Vuoden parhaita viestejä av:lla :D

!!! Otan käyttöön tuon susitisu jutun ehdottomasti!

[/quote]

Ehdottoman laadukas keskustelua poiketa aiheesta kirjoitusvirheen takia. :) pointsit sulle hei

Vierailija
15/61 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 14:33"]

[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 14:25"]

[/quote]

Älä oleta mitä muut ajattelee. Ei imetyksessä ole minusta ainakaan mitään seksuaalisuutta, se vain on kuvottavaa. Rinnastan sen ulostamiseen tai virtsaamiseen - sillä erotuksella, että imetyksessä joku toinen imee sitä ruumiin nestettä x__X. Haluaisitko sinä katsoa kun yksi ihminen kakkaisi ja toinen söisi sitä siinä vieressä??

Ja se taas on ihan mielipide, mikä on kuvottavaa ja ällöttävää. Sinusta ei ole, minusta ja monesta muusta on.

[/quote]

Haluaisitko sinä syödä vessassa, siellä missä muut ovat paskoneet?

Vierailija
16/61 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 14:48"]

[/quote]

Ehkä sitä itsetuntoa kannattaa etsiä jostakin muualtakin kuin ruokintakoneena olemisesta, ihan vain vinkkinä.

[/quote]

Tarkoitat siis, että itsetuntoa kannattaa etsiä siten ettei tarvitse ahdistua toisten rintojen esillä olosta.

Huom. ne eivät ole esille sitä varten että miehesi saisi runkkumateriaalia vaan siksi, että joku syö niistä.

Vierailija
17/61 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julki-imettäminen on osoitus huonosta mausta sekä tapojen ja harkintakyvyn puutteesta. Joo, imettäminen on luonnollista, mutta niin ovat monet muutkin ruumiineritteisiin liittyvät asiat, ja niiden hoitaminen seurassa tai julkisella paikalla ei ole kohteliasta. Ei pikkuhousunsuojiakaan vaihdeta keskellä puistoa, vaikka sen hoitaisi niin, että kukaan ei näkisi römpsää. Iljettävä maidon haju ja vauvan lussutus eivät kuulu esimerkiksi tiloihin, joissa ruokaillaan.

Itse olen lapsiani imettänyt, mutta en käsitä, miksi sitä olisi pitänyt harrastaa kauppakeskuksen penkillä tai appivanhempien kahvipöydässä. Ei ole vaikeaa siirtyä toiseen huoneeseen, autoon tai vessaan imettämään (ja suosia sellaisia paikkoja ja kauppoja, joissa on useampia vessoja kuin yksi, ettei tarvitse pitkän jonon pidätellä oven takana). Ja on ne pullot ja rintapumputkin keksitty. 

Vierailija
18/61 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 14:48"]

En ymmärrä mitä heikkoitsetuntoista on jos pitää julkista tissien heiluttelua ällönä? Siisti ja siveä imettäminen on ihan ok.

[/quote]

Eli sellainen joka tapahtuu vessassa tai vähintään viimeiseen nurkkaan sullottuna?

Vierailija
19/61 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 15:00"]

. Iljettävä maidon haju 

[/quote]

Toi haju on oikeasti ihan jotain järkyttävää :/

En ihmettele ettei jotkut pysty syömään enää, jos joku on päättänyt imettää niiden vieressä esim. ravintolassa, ja kyllähän rintamaidossa leviää mm. HIV ja hepatiitti jne. joten se on terveysriskikin ravintoloissa ja kahviloissa.

Vierailija
20/61 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 14:59"][quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 14:48"]

[/quote]

[/quote]

Tarkoitat siis, että itsetuntoa kannattaa etsiä siten ettei tarvitse ahdistua toisten rintojen esillä olosta.

Huom. ne eivät ole esille sitä varten että miehesi saisi runkkumateriaalia vaan siksi, että joku syö niistä.
[/quote]
Runkkumateriaalia joistain suonikohjujättinännitisseistä? *huutonaurua* :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yhdeksän