Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Melkein julkkis?

Vierailija
16.12.2014 |

Oletko ähes päässyt tv:hen, videoon tai elokuvaan?

Itse mm. melkein näyn Don Huonojen Riidankylväjä-videon väkimassassa...

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

...siis LÄHES- näppis temppuli.

Vierailija
2/6 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut lukuisia kertoja telkkarissa, elokuvissa, lehdessä (ihan juuri minua haastateltu itseni ja työni takia), radiossa. En silti ole minkäänlainen julkkis. Kukaan ei tunnista minua. Googlaamalla nimeni tulee ensimmäiset 14 sivua (joskus katsoin) minua käsitteleviä juttuja, myös kuviani.

Muistatko sinä joka ikisen ihmisen, jota on haastateltu telkkarissa, vaikkapa uutisissa? Kaikki radioäänet? Kaikki naamat lehdistä? Minä en ainakaan.

En haluaisi olla julkkis, en mistään hinnasta. En kestäisi sitä, että yksityiselämäni häviäisi tai sitä, että minua arvosteltaisiin jatkuvasti - siis henkilöt, jotka eivät ole koskaan nähneetkään tai tavanneet minua. Monen julkisuuden henkilön julkkisprofiili on aivan erilainen kuin mitä he yksityishenkilöinä ovat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että puhe on siitä leffasta.

Siinäkin kyse oli osaltaan julkisuuskuvasta ja siitä mikä oli todellisuus.

Vierailija
4/6 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 13:20"]

Olen ollut lukuisia kertoja telkkarissa, elokuvissa, lehdessä (ihan juuri minua haastateltu itseni ja työni takia), radiossa. En silti ole minkäänlainen julkkis. Kukaan ei tunnista minua. Googlaamalla nimeni tulee ensimmäiset 14 sivua (joskus katsoin) minua käsitteleviä juttuja, myös kuviani.

Muistatko sinä joka ikisen ihmisen, jota on haastateltu telkkarissa, vaikkapa uutisissa? Kaikki radioäänet? Kaikki naamat lehdistä? Minä en ainakaan.

En haluaisi olla julkkis, en mistään hinnasta. En kestäisi sitä, että yksityiselämäni häviäisi tai sitä, että minua arvosteltaisiin jatkuvasti - siis henkilöt, jotka eivät ole koskaan nähneetkään tai tavanneet minua. Monen julkisuuden henkilön julkkisprofiili on aivan erilainen kuin mitä he yksityishenkilöinä ovat.

[/quote]

Tarkoitin siis, että voitko leikillisesti leuhkia päässeesi telkkariin,kun susta ei todellisuudessa näy kuin toinen korva -korkeintaan. Ihan läpällä.

Enhän mäkään tossa videossa näy. Se silta, jolla seisoin, leikkautuu kuvassa pois. Mutta paikalla olin.

Samoin jouduin kesällä jonottamaan erään uutuuselokuvan stuntin takia. Ajattelin nyt mennä katsomaan almost famous-metodilla, kun siinä näkyy tutut maisemat.

Vierailija
5/6 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon juuri tuollainen melkein julkkis eli jos haluaisin leuhkia, niin mulla olisi juuri sopivan vähän noita meriittejä nolatakseni itseni. Eli olen ollut ylen haastattelussa sekä telkkarissa että radiossa ihan työn puolesta, pari ison lehden juttua ja ammattipiireissä olen esiintynyt isoissa tilaisuuksissa. Seiskan soittoa odotellessa... :D

Vierailija
6/6 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 13:37"]

Mä oon juuri tuollainen melkein julkkis eli jos haluaisin leuhkia, niin mulla olisi juuri sopivan vähän noita meriittejä nolatakseni itseni. Eli olen ollut ylen haastattelussa sekä telkkarissa että radiossa ihan työn puolesta, pari ison lehden juttua ja ammattipiireissä olen esiintynyt isoissa tilaisuuksissa. Seiskan soittoa odotellessa... :D

[/quote]

Hyvä, ymmärsit suunnilleen tarkoitukseni. Mutta kuten kerroin, kysymys oli eniten siitä, ettei edes näy. Vähän kuin yskisi kirkossa, ja leuhkisi päässeensä radion kirkonmenoihin. Niin tehtiin ennen, kuulemma. Ja sekin leikillään.