Vertaako miehet oikeasti yhden yön juttuja maksullisiin seuralaisiin?
Olen aina ihmetellyt tätä, että moni mies tuntuu pitävän ns yhden yön juttuja yhtä kuin maksullisina naisina. Miksi? Eikö ole selvää, että maksullinen tekee työtään rahasta? Minä taas harrastan yhden yön juttuja, koska nautin seksistä, en siis ole maksullinen. Mikä tässä on niin vaikea ymmärtää?
Kommentit (760)
Vierailija kirjoitti:
Siinä mielessä samanlaisia, että kummankin vierestä haluaa heti pois kun on pussit saanut tyhjennettyä
Tasokas mies tässä puhuu. Kukas haluaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naurattaa kun tässäkin ketjussa eräs mies kertoo pokkana vietelleensä "lukemattomia" naisia ja viestistä paistaa asenne, että halveksii näitä "helppoja" naisia mutta itsensä näkee kuitenkin seksuaalisesti "puhtaampana" kuin nämä viettelemänsä naiset :D Jännä tuo miehinen ajatusrakennelma, että pa nomies on aina joku sankari mutta irtoseksi jotenkin "pilaa" ja "likaa" naisen. Eivätkä itse edes tajua mitään ristiriitaa tuossa...
Mua taas naurattaa se, miten keksit täysin omasta päästäsi tuon halveksunnan. Kyse on kohdallani ollut vain siitä, etten ole huolinut vakavaan suhteeseen yhtäkään, joka on jakanut ympäri kyliä. Moneenko kertaa se pitää toistaa, että häpeän sitä, että olen harrastanut irtosuhteita.
Ja sinäKIN todistit tuolla ulinallasi, ettei se kymmenien seksikumppanien määrä ole koskaan naisille itsellekään niin mairitteleva juttu. Eli, jos et pidä itseäsi alitajunnassasi "likaisena", niin et kai sinä ulisisi.
Sinä näköjään pidät miehiä hyvin likaisina olioina, kun he pystyvät likaamaan ja pilaamaan naisen ihan vain harrastamalla heidän kanssaan seksiä vaikka vain kerrankin.
Olen tästä kyllä kanssasi sama mieltä, siksi sekstailen vain naisten kanssa. Ihanaa ja puhdasta. 🥰
Miksi lesbo vihaa miehiä?
En ole lesbo vaan bi, enkä vihaa miehiä.
Miksi mies vihaa miehiä ja miesten kanssa olleita naisia?
Vierailija kirjoitti:
Sinä näköjään pidät miehiä hyvin likaisina olioina, kun he pystyvät likaamaan ja pilaamaan naisen ihan vain harrastamalla heidän kanssaan seksiä vaikka vain kerrankin.
Olen tästä kyllä kanssasi sama mieltä, siksi sekstailen vain naisten kanssa. Ihanaa ja puhdasta. 🥰
Miksi heteromies halveksii naisia, erityisesti niitä lesboja? Harmittaako, kun se ei annakaan sulle?
Olen nainen.
Eikö tämä jo riitä? Sekä yhden yön naiset, että ammattilaiset kuuluvat siihen joukkoon, kenen kanssa ainoastaan huvitellaan. Toisten kanssa maksusta ja toisten kanssa ilmaiseksi. Kumpikaan ei ole haluttua tavaraa elämänkumppaniksi, varsinkin jos kunniallisiakin naisia on saatavilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi heteromies halveksii naisia, erityisesti niitä lesboja? Harmittaako, kun se ei annakaan sulle?
Olen nainen.
Totta kai olet. 😜
Vierailija kirjoitti:
Eikö tämä jo riitä? Sekä yhden yön naiset, että ammattilaiset kuuluvat siihen joukkoon, kenen kanssa ainoastaan huvitellaan. Toisten kanssa maksusta ja toisten kanssa ilmaiseksi. Kumpikaan ei ole haluttua tavaraa elämänkumppaniksi, varsinkin jos kunniallisiakin naisia on saatavilla.
”Kunniallisia”?
Vierailija kirjoitti:
Yhden yön miehet kuuluvat tähän samaan kastiin. (Ellei joku heistä osoittaudu kultakimpaleeksi, jonka voi naida. Joskus käy näinkin.)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhden yön miehet kuuluvat tähän samaan kastiin. (Ellei joku heistä osoittaudu kultakimpaleeksi, jonka voi naida. Joskus käy näinkin.)
Ei kuulu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kuulu
Jos sulle kelpaa niin mikäpä siinä. Älä silti yleistä omia mieltymyksiäsi koskemaan naisia.
Siis mies haluaa vaimoksi naisen ,joka ei pidä seksistä; jos pitäisi, olis ollut jo miesten kanssa. Sitten valitellaan kun vaimoa ei seksi kiinnosta! Miesten logiikkaa!
Minä olen nauttinut seksistä enne miestäni monenkin kanssa, ja nyt nautin mieheni kanssa (jo kauan). Kummankaan ei tarvitse valittaa.
Mikä siinä on niin kamalaa, jos ihminen sinkkuna ollessaan haluaa välillä seksiä ja läheisyyttä toisen ihmisen kanssa? Onko jotenkin jalompaa kärvistellä puutteessa ja katsoa pokea ja masturboida kuin nauttia toisen ihmisen ihosta ja tuottaa hänellekin nautintoa, pitää toista ihmistä hyvänä? En vain ymmärrä. Ei jokaisen hyvän kohtaisen kahden ihmisen välillä tarvitse tapahtua parisuhteessa tai johtaa siihen.
En voi uskoa, että yhä tänäpäivänä miehet ajattelevat noin vanhanaikaisesti naista, ja että miehelle ja naiselle on erilaiset odotukset kumppaneiden määristä. Kammottavaa ihmisen luokittelua. Kaksinaismoraali kukkii aina vaan.
.. ja entäs, jos nainen ei mene ikinä naimisiin? Montakos miestä "sallisitte" hänelle vaikkapa 65 vuoteen asti...
Vierailija kirjoitti:
.. ja entäs, jos nainen ei mene ikinä naimisiin? Montakos miestä "sallisitte" hänelle vaikkapa 65 vuoteen asti...
Ei yhtään!
M42
Vierailija kirjoitti:
Siinä mielessä samanlaisia, että kummankin vierestä haluaa heti pois kun on pussit saanut tyhjennettyä
Juurikin näin. Itse en mitään vakkarisuhteita enää edes halua yli 15v avioliiton jälkeen, vaikkakin olen vasta 37v mies. Kassit tyhjäksi ja sillä hyvä. Mulla on noin vuoden ajan ollut kaksi vakipanoa ikään, kuin varalta ja niiltä saa silloin kun tarvitsee tai ei uutta jaksa metsästää. Toinen antaa auliisti joka reikää, eikä turhia valita. Välissä voi juoda vaikka kahvit ja vetää vielä lerta kiellon päälle viimeisetkin mehut kasseista, niin on taas valmis uusiin seikkailuihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juurikin näin. Itse en mitään vakkarisuhteita enää edes halua yli 15v avioliiton jälkeen, vaikkakin olen vasta 37v mies. Kassit tyhjäksi ja sillä hyvä. Mulla on noin vuoden ajan ollut kaksi vakipanoa ikään, kuin varalta ja niiltä saa silloin kun tarvitsee tai ei uutta jaksa metsästää. Toinen antaa auliisti joka reikää, eikä turhia valita. Välissä voi juoda vaikka kahvit ja vetää vielä lerta kiellon päälle viimeisetkin mehut kasseista, niin on taas valmis uusiin seikkailuihin.
Ymmärrän asenteen. Mutta oikeasti - onko pakko puhua siitä noin? Annat itsestäsi todella moukkamaisen kuvan. Eikö voisi puhua naisesta ihmisenä eikä minään reikävalikoimana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän asenteen. Mutta oikeasti - onko pakko puhua siitä noin? Annat itsestäsi todella moukkamaisen kuvan. Eikö voisi puhua naisesta ihmisenä eikä minään reikävalikoimana.
No joo, vois kait tuon siistimminkin ilmaista, mutta samalla tavalla minä näille kahdellekkin olen vain pelkkä hyvin varusteltu kulli. Ihan samalla tavalla ne haluaa minulta vain sitä. Toki pidän siitä huolen, että hekin saavat haluamansa ja varmasti tarpeeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No joo, vois kait tuon siistimminkin ilmaista, mutta samalla tavalla minä näille kahdellekkin olen vain pelkkä hyvin varusteltu kulli. Ihan samalla tavalla ne haluaa minulta vain sitä. Toki pidän siitä huolen, että hekin saavat haluamansa ja varmasti tarpeeksi.
Entä jos olet heille kiva ihminen, jonka kanssa on kiva harrastaa seksiä? En ole ikinä kuullut naisten puhuvan miehistä noin halventavasti seksisuhteiden tiimoilta. Ihmisistä on kuitenkin kyse. Ihminen ei ole dildo.
Vierailija kirjoitti:
Siis mies haluaa vaimoksi naisen ,joka ei pidä seksistä; jos pitäisi, olis ollut jo miesten kanssa. Sitten valitellaan kun vaimoa ei seksi kiinnosta! Miesten logiikkaa!
Minä olen nauttinut seksistä enne miestäni monenkin kanssa, ja nyt nautin mieheni kanssa (jo kauan). Kummankaan ei tarvitse valittaa.
Yleensä en vastaile noin tyhmille naisille, mutta tämän kerran on pakko.
Se immenkalvon puhkaiseminenko se käynnistää naisilla halut seksiin? Eli kun impeys on tallella, seksiä ei tee mieli lainkaan?
Oma kokemukseni kyllä kertoo aivan toisenlaista. Kokematon nainenhan on monta kertaa halukkaampi, kuin kymmenien miesten jynssäämä lorttana. Kokematon nainen syttyy jo pelkän mielikuvituksen avulla, kun jynssätylle lorttanalle pitää tehdä ties mitä temppuja ja aina on arpapeliä, että saakohan se orkkua vai ei. Kokemattomien kanssa on käynyt jopa niin, että kun munan on saanut vasta huulille, niin nainen tulee rajusti.