Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ex haluaa pysyä kavereina, en pysty

Vierailija
16.12.2014 |

Tapailtiin vähän aikaa (noin kuukauden) ja päätin reilu viikko sitten lopettaa suhteen, koska en tuntenut oloani onnelliseksi. Miehellä sitoutumiskammo ja itselläni päinvastoin läheisriippuvaisuus. Ei siis hyvä yhdistelmä.

Hän haluaa pysyä ystävinä, minä taas en, sillä kaipaan häntä vain enemmän ja enemmän, jos olemme yhteydessä. En ymmärrä miksi hän haluaa pitää yhteyttä, ellei hänellä ole taka-ajatuksena se, että voisimme vielä harrastaa seksiä, ilman sitoutumista. 

En saa häntä pois mielestäni. Olen katkera ja loukkaantunut hänelle siitä, että hän ei halunnut mitään sen vakavempaa, vaikka hän oli se, joka oli alunperin se innokkaampi osapuoli suhteen alussa ja jatkuvasti vakuutteli, että kuinka oikeasti välittää minusta jne. 

Hän ei vain tunnu uskovan, että mun psyyke ei kestä meidän yhteydenpitoa. Poistin nyt hänen numeronsa, etten ainakaan itse ota häneen kontaktia... tuntuu, että tulen hulluksi. Mun sydän on niin hajalla. :(

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se haluaa että sun sydän särkyy sen takia. Se boostaa se egoa. Ehkä tosiaan odottaa jopa seksiä.

Ps: ei tuo mun mielestä vielä mikään "ex" oo.

Vierailija
22/23 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis nimenomaan myös meillä ollut tuo, että minä olen läheisriippuvainen ja mies taas sitoutumiskammoinen. Mutta me vaan päätettiin, että me halutaan olla yhdessä, me halutaan oppia ja kasvaa ihmisinä ja parina. Me halutaan muuttua tasapainoisemmiksi. Ja sitten vaan pitää toimia sen halun mukaan, vaikka se olisi niin saatanan vaikeeta ja vaatii tosi paljon muutoksia ja oman itsen tutkimista.

Ikinä en ole ollut näin tasapainoinen ja onnellinen kuin nyt, kun olemme saaneet toinen toisemme kasvamaan ja oppimaan itsestämme.

t. 2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko sä kirjottanut tästä ennenkin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yksi