Maistoiko miehesi tissimaitoa kun imetit
Kommentit (21)
Kuulin tällaisen tositarinan, tapahtunut maaseudulla. Kaksi korjausmiestä tai jotain työmiestä joivat keikan jälkeen kahvit. Perheen äiti oli alkanut imettää, johon toinen miehistä totesi, että näkyy maistuvan vauvalle. Äiti oli sanonut, että hyvin maistui kahvin kanssa teillekin.
Mä kans oon kuullu et joku on leiponutki äidinmaitoon
[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 12:01"]Kuulin tällaisen tositarinan, tapahtunut maaseudulla. Kaksi korjausmiestä tai jotain työmiestä joivat keikan jälkeen kahvit. Perheen äiti oli alkanut imettää, johon toinen miehistä totesi, että näkyy maistuvan vauvalle. Äiti oli sanonut, että hyvin maistui kahvin kanssa teillekin.
[/quote]ja sitte kaikki pani, eiks niin?
Ei todellakaan, Se ei edes koskenut mun rintoihin enää raskauden jälkeen, käy kuulemma vain hieromassa lapsettomien naisten vaaleapunanännisiä kiinteitä rintoja koska sanoi että imetyksen myötä naisen rintojen seksualisuus katoaa ja hänestä tulee pelkkä imetysnauta! :( Itseppä halusi pitää lapsen, joten turha enää kitistä.
Joo, vauva kiinni toisessa ja mies toisessa. Kaksi vauvaa :) <3
No joo. Seksiä harrastaessa imi kyllä rintoja.
[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 11:20"]No ei tietenkään!
[/quote]eikö edes yrittänyt vai etkö antanut ?
[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 11:23"]
[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 11:20"]No ei tietenkään! [/quote]eikö edes yrittänyt vai etkö antanut ?
[/quote]
No ei halunnut, mutta olisin varmaan ihmetellyt että miksi haluaa vauvan maitoa juoda.
Mies ei oikeastaan ollut ikinä kiinnostunut mun tisseistä muutenkaan, ei kosketellut eikä hyväillyt niitä..hän on siis ex.
Hyh-hyi. Ei onneksi edes pyytänyt.
Ei suostunut maistamaan :D itse joskus maistoin suoraan tissistä imemällä. Oli jännää :D kaikkea pitää kokeilla.
Imen tissiä ja pillua vuorotellen, nam nam! Slurps slurps!
[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 11:20"]
No joo. Seksiä harrastaessa imi kyllä rintoja.
[/quot
Sama meillä. Tosin maito nyt seksissä tuppasi valumaan, joten vaikea olla maistamatta. Maitoni oli aina tosi hyvää ja makeaa, jopa ällömakeaa välillä. Joten maistoi usein toki, mutta ei kovin paljoa makeuden vuoksi. Tulihan sitä itsekin maistettua, jos sormiin valui. Kolmea lasta, jojaista imetin sen 2 vuotta kutakin, pelkällä maidolla sen 5 kk. Esikoiselle kyllä oli vähän korvikettakin alussa, kun en vielä osannut lisätä maidon tuloa.
Yäk, taatusti ei tule maistamaan. Sillä on suussa kuitenkin sellaiset kariekset, että pitäisi nänni sitten desinfioida ennen kuin siitä antaa lapsen syödä. Yh.
Mun paras ystävä maistoi. Siis mun naispuolinen ystäväni :D Ei suoraan rinnasta tietenkään vaan pienestä kiposta jonka laitoin hänelle. Hän siis uteliaana itse pyysi saada maistaa. :D
[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 11:32"]Yäk, taatusti ei tule maistamaan. Sillä on suussa kuitenkin sellaiset kariekset, että pitäisi nänni sitten desinfioida ennen kuin siitä antaa lapsen syödä. Yh.
[/quote]annatko edes syliin, jos on sormissa kuitenkin bakteereja
[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 11:37"]
[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 11:32"]Yäk, taatusti ei tule maistamaan. Sillä on suussa kuitenkin sellaiset kariekset, että pitäisi nänni sitten desinfioida ennen kuin siitä antaa lapsen syödä. Yh. [/quote]annatko edes syliin, jos on sormissa kuitenkin bakteereja
[/quote]
Rasittava vänkääjä.
Tietenki mä ainaki maistoin vähä enemmänki. Pitäähän ne iltamammat saada että jaksoi nukkua koko yön. Onneksi kohta taas saa kun vaimo raskaana.