Miten saisin painon nousemaan?
Puoliso aina narisee, että olen liian hoikka. Olen yrittänyt syödä enemmän, mutta kohta asia taas unohtuu.
Liikuntaa en ainakaan halua lopettaa. Jos vaikka jouluna oppis syömään tai tekisin uuden vuoden lupauksen...
Kommentit (5)
Lisää auringonkukkaöljyä ruokiisi. Saat hyviä rasvoja, ja auttaa painonnousussa. Tuolla kikalla pääsin itse alipainoisesta normaalipainoiseksi.
Isommat lihakset ja ruokakin maistuu paremmin. Herkkuja vasta ruoan päälle, etteivät vie tilaa paremmalta ravinnolta. Mullakin on sama projekti, haluisin painaa yli 60kg..
Mulla on sama ongelma :( siihen täytyy todella motivoitua jos haluaa onnistua. Muutama vuosi sitten onnistuin saamaan 5kg lisää painoa seuraavalla metodilla: Laskin että saan ruoasta joka päivä ainakin 2500 kaloria ja söin ison aamupalan, pienen välipalan jo junassa matkalla töihin, ison lounaan, välipalan junassa matkalla kotiin, ison päivällisen ja ison iltapalan. Join niitä urheilijoille tarkoitettuja proteiinijuomia, kuten Gainomaxia ja välipalat oli usein jotain suklaapatukoita. Oloni oli koko ajan tosi täyteen ahdettu ja turvonnut, mutta ruokavalio toimi kuukaudessa, ja nousseen painon myötä ulkonäköni muuttui terveemmäksi ja olo energisemmäksi ja hehkuvammaksi. :) Nyt paino on hiipinyt lapsen ja stressin myötä taas alemmaksi.
Miksi pitäisi läskistyä miehen mieliksi? Olet hyvä juuri tuollaisena kuin olet :). Korkeintaan proteiineja ja vähän rasvoja ja siten kuntosalia aktiivisemmin että tulee lihasta. Läski ei kaunista ketään.
Vaihda miestä!
Ehkäisy pois, johan kohta nousee.