Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

auh....sanokaa mikä mun nilkkaa vaivaa

Vierailija
16.12.2014 |

lääkäriin olen menossa iltapäivällä, mutta löytyiskös ketään jolla ollut vastaavaa.

Kipu nilkassa alkoi 1,5vkoa sitten kesken lenkin. Kipu oli sen verran kovas, että loppumatkan tulin bussilla kun kävelykin tosi tuskaista. Jalkaa en missään vaiheessa satuttanut.

Kipu tuntui selkeimmin nilkan sisäsyrjällä kehräsluun kohdalla ja koko nilkan alue oli selvästi turvokissa. Pari päivää sen jälkeen linkkasin lääkäriin joka epäili että johtuu rasituksesta. Viime viikon olin saikulla ja lepuuttelin jalkaa ja nyt oli selkeästi eilen jo parempi. Nyt aamulla kävin lähikaupassa, matkaa edestakaisin kilometri ja taas alkoi julmettu särky. Kipu säteilee myös jalkapöytään ja sisäreittä ylöspäin. Töihin en kyllä tällä jalalla kykene, enkä tee normi toimisto-työtä, jossa kinttua voisi edes vähän leouuttaa. Töissä tulee liikuttua paljon ja työvuorot 13 tuntisia.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko jalkpohjassa kipua? Varsikin kantapään edessä. Itsellä sieltä säteili nilkan sisäsyrjään ja pohkeen sisäpuolelle melkein polveen asti. Turvotusta oli nilkassa. Diagnooso oli plantaarifaskiitti. Viheliäs vaiva mutta helppo hoitaa venytyksellä ja rullaamalla palloa jalan alla. Myös korkokengät helpottaa kipua.
Minulla suljettiin veritulppa myös pois.

Vierailija
2/5 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole jalkapohjassa kipua. Peilistä vertailin molempia jalkoja ja kipeä selkeästi turvonnut nyt myös pohkeen kohdalta. Mittanauhalla mittasin niin pohje kolme senttiä ja nilkka pari senttiä paksummat kuin toinen jalka.

Ei kait veritulppa näin pitkään vaivaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaisin jotain repeämää... mutta lääkäri kertoo.

Vierailija
4/5 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt siis jalka levossa mutta särky todella kova tuon kilometrin kävelyn jälkeen.

Vierailija
5/5 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä on spitaali.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kuusi