Miksi mun puhelimella ei voi soittaa?
Hei!
Osaisko joku auttaa... Yhtäkkiä kentät tyhjänä, näkyy vaan 3g-merkki. Hätäpuhelut vain sallittuja. Liittymässä ei pitäisi olla ongelmaa eikä oo jääny laskuja maksamatta :)
Kommentit (54)
mulla oli nettiyht hukassa aamulla, nyt toimii, soittaa ei oo tarvinnu. sonera on
Joku taisi mainita, että ennenkin ollu vastaavanlaisia katkoksia. Kuinkahan kauan ne silloin kestivät?
Viimeksi kesti muutaman tunnin.. Mutta mistä näistä tietää. Ottaa vaan päähän tämmönen kun häiriöitä on ollut tosiaan usein. Ja minä tyhmä kun olen tehnyt vielä pidemmän sopimuksen ky. firman kanssa.
[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 10:59"]
Voi vittu! Älkää kyselkö näitä asioita jollain Vauva-palstalla, vaan menkää oikeille sivuille niin saatte vastauksen nopeammin. Soneran verkko ei just nyt toimi, tämä lukee jo monella sivulla. Oppikaa käyttämään internettiä.
[/quote]
Hyvähän sinun on huudella, mutta kun minulla ei näy Soneran sivutkaan kunnolla. Täältä sain tietää, miksi puhelimeni ei toimi.
Soneran matkapuhelinverkon toiminnassa on parhaillaan vikatilanne; matkapuhelimet eivät toimi.
Vika koskee mahdollisesti kaikkia paikkakuntia. Korjaustoimenpiteet ovat käynnissä.
[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 10:27"]
[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 10:27"]telefinland ja sonera on käytännössä sitten varmaan sama asia... Jospa se johtus tosta. Toivottavasti alkaa kohta pelaamaan. [/quote] Kyllä. Telefinland käyttää Soneran verkkoa.
[/quote]
Kyllä mun Tele Finlandin liittymä ainakin viimeksi toimi, kun Soneran verkko oli mykkänä.
Juu ei toimi espoossakaan soneran liittymä.
Soneran häiriötilanteen seuranta Twitterissä
Tikkurilassa alkoi Soneran kännykkä juuri äsken toimimaan.
[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 10:50"]
Venäjä hakkeroi. Tämä oli odotettavissa.
[/quote]
Tämä tuli minullakin mieleen. Yksi operaattori kerrallaan testataan, miten matkapuhelinverkot saadaan ajettua alas. Elisa on jo testattu, nyt vuorossa Sonera, seuraavana DNA.