Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Join siiderin ennen aamuyhdeksää

Vierailija
16.12.2014 |

Minulla on vapaapäivä. Istuin television ääreen ja join siiderin. Tämä on ensimmäinen kerta elämässäni kun juon aamulla alkoholia. Ja vielä arkipäivänä. Rikoinko jotain päihderiippuvuusrajaa?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 10:40"]

[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 10:38"]Siitä se alkaa! Kun sidukka haihtui, tekee mieli jo "pullolääkettä". [/quote] Seuraan mielenkiinnolla mitä käy. Ap

[/quote] No mites kävi? :)

Vierailija
2/9 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et rikkonut! Se tekee ihan hyvää laittaa alkoholilla kone käyntiin! Tulee rento olo ja tekee hyvää!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus lauantaisin päivällä juon skumppapulloa samalla kun siivoan asuntoa. Aivan eritavalla jaksaa! ;) niin ja tapahtuu todella harvoin, n. 5 kertaa vuodessa. Enkä muutenkaan juopottele joten sallin itselleni tämän. Salli sinäkin! :)

Vierailija
4/9 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin olen nyt usein juonut kun olen pitkällä vapaalla.

Vierailija
5/9 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen laittanut lukuisia kertoja koneen käyntiin jopa kuuden aikaan aamulla, kaljalla. Ne ajat ovat onneksi ohi. Mutta kai se muuten on sama, mihin kellonaikaan viinaa juo.

Vierailija
6/9 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 10:05"]Joskus lauantaisin päivällä juon skumppapulloa samalla kun siivoan asuntoa. Aivan eritavalla jaksaa! ;) niin ja tapahtuu todella harvoin, n. 5 kertaa vuodessa. Enkä muutenkaan juopottele joten sallin itselleni tämän. Salli sinäkin! :)
[/quote]

Tämäpä sattui, minäkin päädyin siivoamaan! Ap

Vierailija
7/9 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kello on 10.33 ja takana on pari tuntia siivoamista. Nyt mietin, että mitä jos kävisi hakemassa pullon tai kaksi viiniä - jotta loppupäivän siivoskelut olisivat nautinnollisempia. 

Enkä koe itseäni alkoholiongelmaiseksi. Edellisestä käyttökerrasta on melkein kaksi kuukautta!

Vierailija
8/9 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä se alkaa! Kun sidukka haihtui, tekee mieli jo "pullolääkettä".

Vierailija
9/9 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 10:38"]Siitä se alkaa! Kun sidukka haihtui, tekee mieli jo "pullolääkettä".
[/quote]

Seuraan mielenkiinnolla mitä käy. Ap