Mikä vituttaa juuri nyt?
Mua vituttaa kun mun sisko piti hakea huomenna lapsi päiväkodista ja pitää se yön yli hoidossa, koska mies tulee tiistai aamuna työmatkalta ja mä lähden huomenna päivällä työmatkalle. Nyt ilmoitti ettei muistanut ja sopi jo muuta ja käski etsiä toisen hoitopaikan.
Kommentit (19)
Se kun tämä ilta menee niin hitaasti eikä ole mitään kivaa tekemistä. Haluan jo töihin!
Olen ihastunut varattuun mieheen joka perjantaina sanoi viihtyvänsä seurassani. Nyt en tee mitään muuta kun mietin tätä könsikästä ja mietin miten kohdata hänet huomenna.
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 17:29"]
Mua vituttaa kun mun sisko piti hakea huomenna lapsi päiväkodista ja pitää se yön yli hoidossa, koska mies tulee tiistai aamuna työmatkalta ja mä lähden huomenna päivällä työmatkalle. Nyt ilmoitti ettei muistanut ja sopi jo muuta ja käski etsiä toisen hoitopaikan.
[/quote]
Noi on ärsyttäviä kun luvataan ja sitten ei :( Toivottavasti saa järjestetyä jotain
Turha byrokratia on vituttanut jo viikon!
Just nyt rupes vituttaan myös nuo paikkoja rikkovat idiootit.
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 17:52"][quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 17:29"]
[/quote]
Noi on ärsyttäviä kun luvataan ja sitten ei :( Toivottavasti saa järjestetyä jotain
[/quote]
Minkä ikäsistä ootte ja koulutustaso?
Vituttaa raskauden tuomat mielialavaihtelut. Eihän siinä muuten mitään mutta mies on töissä ja olen yksin yksivuotiaan kanssa, joka joutuu näkemään äitinsä raivo- ja itkukohtaukset. Pelottaa että hän traumatisoituu, hävettää oma huono itsehillintä ja vituttaa kun on vielä melkein puoli vuotta raskautta jäljellä.
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 17:29"]
[/quote]
Ei tämmöistä voi perua! Nyt sille siskolle sellaiset kilarit, ettei tosikaan. Sanot, että jumalauta jos ei hae, niin katkasiset välit loppuelämäksi.
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 18:01"][quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 17:52"][quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 17:29"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Minä 32, lapsi melkein 7v ja sisko on 37. Lapsi on esikoulussa (valmistuu keväällä!!!) ja mee siskon kanssa yliopiston käyneitä
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 18:59"][quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 18:01"][quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 17:52"][quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 17:29"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Minä 32, lapsi melkein 7v ja sisko on 37. Lapsi on esikoulussa (valmistuu keväällä!!!) ja mee siskon kanssa yliopiston käyneitä
[/quote]
Valmistuu esikoulusta?! Siis what?
Ammattitaidottomat työkaverit joiden sotkuja joudun selvittelemään. Ja ilman kiitosta. Epäilen ko henkilöiden älykkyysosamäärän olevan keskimääräistä vähäisempi vaikken itsekään kanootin virkeämpiä intiaaneja ole.
Mies teki yöllä niin likaisen tempun että heitin sen pihalle. Vituttaa kun lapset tappelee ja ihmettelee missä isä on.