Tarvitseeko 34-vuotias ruokaa yöllä?
Vajaa 34-vuotias mieheni haluaa vielä myöhään illallakin syötävää. Ei riitä pelkkä tissi, vaan jotain vieläkin tuhdimpaa pitää saada. En saa nykyään nukuttua, kun jääkaapin ovi narisee yötä myöten.
Mitä teen?
Kommentit (9)
Oletko täysimettänyt tähän saakka? Suosittelisin, että annat nyt miehesi siirtyä ihan rauhassa niihin kiinteisiin ruokiin, ettei sitten yöllä tartte salaa jääkaapilla koluta!
Oonks mä nyt huono vaimo, kun annan miehen luuhata yksin keittiössä yöllä? Mä luulin, että riittää kun olen kotona. Nyt tuntuu tosi pahalta, melkein itkettää kun olen niin huono.. =0/ Taidan antaa tuon adoptioon, kun en kerran kykene huolehtimaan tämän paremmin. Saa hyvän kodin jostain muualta.
Tuli mieleen vielä yksi juttu:
Onko miehen suolinukka nyt iäksi mennyttä, kun on syönyt jo makkaraakin? Onko mitään enää tehtävissä?
Muista, että jokainen nainen on paras vaimo miehelleen, ja että kun vaimo voi hyvin, mieskin voi hyvin.
Muutenkin kunnon ruoka-annokset pitkin päivää, niin yösyöminen jää. Tuon ikäinen kuitenkin vielä kuluttaa aika paljon, niin energian tarve on suuri.
Miehesi ei vielä selkeästi ole kypsä lopettelemaan yösyömisiään. Älä turhaan kiirehdi asiassa. Mies on 34-vuotias vain niin lyhyen ajan. Kyllä sinä sen kestät.
Toki olisi hyvä, että ennen 40-vuotispäivää hän oppisi olemaan ilman hiukopalaa yöllä, jotta ei tarvitsisi luopua omista hampaista liian aikaisin. Tekohampaista valitettavasti kiusataan melkein kaikilla työpaikoilla.
yksin jääkaapilla käymään, kyllä sun tarvitsee nousta laittamaan miehelle syötävää jos on nälkä. KUULOSTAA SELKEESTI HEITTEILLEJÄTÖLTÄ JA HUONOLTA HOIDOLTA!!!