Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hiusväriongelma

Vierailija
16.12.2014 |

Mun ikuinen ongelma on hiusten väri.. Mulla on pikimustat aika paksut (mutta siistit ja hyvän malliset) kulmakarvat, luonnollinen hiusvärikin on aika tumma(tumman ruskea, joskus ollut musta), iho on keltapohjainen, mutta silmät on siniseen turkoosit, sellaset aika pistävät vaaleahkot. Tää on hieman harvinaisempi kombinaatio ja tuntuu että aina joku piirre sulkee jonkun värin/sävyn pois. Tuntuu että ne tummapiirteiset mutta sinisilmäiset on kumminkin punertavalla iholla varustettuja.
Sellainen tummanruskea/mustanruskea on tosi kiva ja korostaa silmiä ja kaikkea, mutta mulla on _aina_ sen väriset hiukset joten kyllästyttää. 

Nyt olen laittanut hieman ruskeita raitoja, joten ilme on hieman sävykkäämpi ja ei niin tumman ruskea ja haaveilen tämän tyylisestä väristä : http://images.beautyriot.com/photos/jessica-alba-medium-wavy-tousled.jpg
Mutta mietin kuitenkin tekeekö mustat kulmakarvat ja sitten siniset silmät siitä tyhmän näköisen? Mutta haluan jotain muutosta! 

Ja mulla on tosi vahva punapigmentti koska mulla oli jokunen vuosi sitten tummanpunaiset hiukset, joten vie hieman aikaa että saadaan tuollaiset täydellisen kultaisen sävyiset raidat.
Väri ei saa myöskään olla liian lämmin koska kulmat on oikeasti sellaset hiilen mustat..

Ja eikö siis ollut niin, että jos on keltapohjainen iho, niin mielummin hieman lämpimään taittuva sävy?  Vai olenko ajatellut väärin.

Onko kohtalotovereita? Mitä av-mammat ehdottaa?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olisi tumma luumun ruskea? Sopii hyvin turkooseihin silmiin ja kellertävään ihoon. Mulla on ollut ja se oli paras hiusväri ikinä.

Vierailija
2/7 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja nyt LOPETAT TÄMMÖSEN TURHAN JAUHANTA! Että tuota niih kuulepas niin vain on että hiusväreistä puhuvat ovat tyhjämielisiä vajakkeja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 02:39"]

Voi luoja nyt LOPETAT TÄMMÖSEN TURHAN JAUHANTA! Että tuota niih kuulepas niin vain on että hiusväreistä puhuvat ovat tyhjämielisiä vajakkeja

[/quote]

Anna meidän tyhjämielisten vajakkien puhua.

Vierailija
4/7 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ja eikö siis ollut niin, että jos on keltapohjainen iho, niin mielummin hieman lämpimään taittuva sävy?  Vai olenko ajatellut väärin."

Ei se aina noin mene. Itselläni on selkeästi keltapohjainen (sellainen oliivibeige) iho, ja sammaleenvihreät silmät, luonnostaan kylmänväriset tummanruskeat hiukset. Minulla kaikki lämpimät hiusvärit ja meikkivärit näyttävät tosi kummalliselta, tekevät sairaan ja kelmeän näköiseksi. Paras hiusväri on oma luonnollinen tai sitten ihan täysin musta, ja ainoa muu väri joka on sopinut kokeilluista on ollut kylmä mahonginruskea, sellainen vähän sinertävään taittava.  Kamalin kokeiltu oli kuparinvaalea, iho näytti sairaalloisen vihertävältä sen kanssa. Värianalyysityypiltäni olen Tumma talvi, huolimatta lämpimänsävyisestä ihosta.

Vierailija
5/7 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä värjää. Ongelma ratkaistu!

Vierailija
6/7 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitti vastauksista!

Mulla oli silloin muutama vuosi sitten juurikin tuollaiset luumun väriset hiukset, sopi kivasti mutta en kuitenkaan jaksa olla niin ''räväkissä''. Tykkään hieman luonnollisemmista.

Ja kiitti selvennöksestä 5.
Ehkä katson vielä pari raidotus kertaa jos saatais sellanen kiva kullan ruskea sävy näihin hiuksiin. Sittenpähän sen näkee miten sopii.. Mutta tietenkin esim tyvi saa olla sellanen tummemma ruskea ja että hiuset olisi muutenkin todella sävykkäät ja tummaa seassa, eli ei todellakaan kokonaan kullan ruskeat(liian pliisut). Adriana Limalla näyttää olevan hieman sama kombinaatio  (joissain kuvissa kulmat vissiin vaalennettu ruskeiksi? mutta useissa kuvissa myös mustat) ja näyttää kyllä ihan hyvältä noissa kullanruskeissa hiuksissa. Ja monilla tollasilla keltapohjaisila ihotyypeillä näyttää olevan tuon tyyliset hiukset.

Eihän se tosin ole kuin kokeilla. Tummaan on helppo päästä takaisin :D Ja kun pikku hiljaa raidottaa niin ei hiukset tipu päästä. 

Vierailija
7/7 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raidoittaminen kuivattaa tosi paljon tukkaa, en suosittele. Mulla on oma tukka tosi tummanruskea, enkä lähde tohon rumbaan enää. Toki sen tumman saa aina värjättyä takaisin, mutta raidoitus on sitl alla(kuivattaa). Tumma kiiltävä tukka on mun mielestä tosi kaunis.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kaksi