Voisitko seurustella miehen kanssa, jonka bruttopalkka kokoaikatyöstä on 1200e/kk?
Kommentit (59)
Voin seurustella,en asua yhdessä.Hän maksaa kahvila kahvinsa itse,minä omani. Mitä väliä on paljonko tienaa?Kun ei minun siivellä yritä elää tai lainaa rahaa.Tupakoitsijan ja juopn kanssa en seurustelisi,En miehen kanssa jolla huonot hampaat ja kengät.
Vierailija kirjoitti:
En. Haluan korkeasti koulutetun miehen.
Voihan tuo olla vaikkapa väitöskirjatutkijan palkka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo oli minun palkkani kun viimeksi olin töissä.
ap
Mitä työtä teit ja kuinka pitkä aika siitä on?
Vahtimestarin työ joka loppui heinäkuussa
ap
Miksi suostuit tekemään töitä alle tessin?
Mielestäni työ kuin työ on parempi kuin olla työtön
ap
Joo, voisin seurustella kanssasi.
Rikas olisin kirjoitti:
Mun ja mun mieheni tulot on 1081e/kk YHTEENSÄ kahdelle ihmiselle.
(Eli työttömiä ollaan, ja työmarkkinatuki on 540,48/kk molemmilla=n.1081e/kk.)Yhdessä ollaan ja rakastetaan toisiamme, mutta noilla almuilla eläminen on jokapäiväinen helvetti. Töiden hakemista, kelan pelleilyä,sossuhakemuksia,laskuja,pelkoa joutua kadulle... jossa vietinkin mukavat 8 vuotta.
Kaikesta huolimatta, vastaus on kyllä. Toi 1200e/kk on jo tuplasti yhdellä ihmiselle kun mitä me saadaan yhteensä koko kuussa...
Olo ois aika rikas jos tollasen summan saisi.
Ps:oon hakenu vuoden töitä, keikkaa, hanttihommaa,mitä vaan,joutunut jopa niihin 9e/pvä orjatöihin.
Ettekö saa asumistukea? Eikä se ole kyllä mitenkään rikasta, että kokopäiväisesti töitä tekemällä saa noin vähän palkkaa.
voin jos mies on musta isolla penisellä 25cm olis hyvä
Olisko nyt brutto ja netto mennyt sekaisin?
Voisin, jos tuo summa tulee vaikka siitä, että mies on just perustanut oman yrityksen ja tulot ovat pienet sen takia, että yritys on vasta alkutaipaleilla.
Mä luulen, että suurin ongelma olisi, että miestä voisi haitata, että tienaan yli neljä kertaa enemmän ihan peruspäivätyöstä.
Ei minua kiinnosta miehen tulot. En myöskään ala elättää häntä.
En voisi, sillä hän ei pystyisi tuloillaan osallistumaan niihin menoihin, mitä haluan tehdä parisuhteessa (esim matkustus). En alkaisi miehen elämistä maksamaan, kun elätän jo lapseni yksin.
Vierailija kirjoitti:
Mikäs se noin pieni palkka on? Kannattaa alkaa siivoomaan. 3 vuorotyöstä brutto 3200e.
Missä siivooja tienaa noin paljon 3-vuorotyössä? Sairaanhoitaja tienaa tuon verran. Tietysti missä tahansa hommassa tienaa jos tekee ylitöitä, mutta siivooja ei normitunneilla noille liksoille pääse paitsi ehkä norjassa, suomessa ei todellakaan.
Rikas olisin kirjoitti:
(Eli työttömiä ollaan, ja työmarkkinatuki on 540,48/kk molemmilla=n.1081e/kk.)Yhdessä ollaan ja rakastetaan toisiamme, mutta noilla almuilla eläminen on jokapäiväinen helvetti. Töiden hakemista, kelan pelleilyä,sossuhakemuksia,laskuja,pelkoa joutua kadulle... jossa vietinkin mukavat 8 vuotta.
Kaikesta huolimatta, vastaus on kyllä. Toi 1200e/kk on jo tuplasti yhdellä ihmiselle kun mitä me saadaan yhteensä koko kuussa...
Ps:oon hakenu vuoden töitä, keikkaa, hanttihommaa,mitä vaan,joutunut jopa niihin 9e/pvä orjatöihin.
Miksi ette saa asumistukea?
Mun mies ei saa palkkaa ollenkaan, mutta osinkoina ottaa 100000e vuodessa
Vierailija kirjoitti:
Tuo 1200€ ei kyllä liene mahdollinen. Reilut 1400 euroa kuukaudessa bruttona kokopäivätyöstä sen sijaan on mahdollinen. Sen sain itsekin 1,5 vuotta sitten alkuun nykyiseen työpaikkaani siirryttyä. Tessin alin palkka, reilut 9 euroa tunti ja 7,5 tunnilta palkkaa per päivä kun ruokatauko vähennettiin.
Ei tuntipalkkaa noin lasketa, ruokatauko on työntekijän omaa aikaa, jolta ei makseta palkkaa.
Harjoittelijan palkka voi olla ap:n ilmoittaman suuruinen, joten ihan mahdottomana aloitusta en pidä.
ei naisille kelpaa pienipalkkainen mies
Vierailija kirjoitti:
Rikas olisin kirjoitti:
Ps:oon hakenu vuoden töitä, keikkaa, hanttihommaa,mitä vaan,joutunut jopa niihin 9e/pvä orjatöihin.Ettekö saa asumistukea? Eikä se ole kyllä mitenkään rikasta, että kokopäiväisesti töitä tekemällä saa noin vähän palkkaa.
Saadaan asumistukea, 80% asumiskuluista. Loput pitää maksaa itse. Eli lasketaan... 1081e- itse maksettavat pakolliset kulut(vesi,sähkö jne)
Meille jää reippaat 390e/kk per naama. Näin se ikävä kyllä on.
Onhan tuossa lähes 1000 euroa enemmän mitä oma mieheni tienaa.
Seurustelisitko miehen kanssa, joka tienaa ihan helwetisti mutta on väkivaltainen sinua kohtaan?