Miehelle seksileluja joululahjaksi - mitä?
Aloitteleva seksilelukaupoilla olen. Itsellä on vibra, muista leluista ei kokemusta. Nyt haluaisin pukin konttiin miehelle jotain kivaa, ehkä istelleni myös. Roolileikit ei kumpaakaan kiinnosta, eikä sm-meininki. Netin seksikaupat on täynnää kaikkea kivaa, mutta mitä kannattaa oikeasti ostaa? Mitä ehdotatte?
Kommentit (16)
Musta penisvyö! Voitte käytellä sitä toisiinne vuorotellen;)
Mulla yksi kaveri kyseli millainen tuo eturauhaskiihotin on? t ammattivalittaja
Anustapit on hyviä mutta Fleshlight ehdoton ja on uskomattoman aidon tuntuinen. Kerrankin joku tekee täällä avoimesti ketjuja miesten leluista =)
Mitenkäs olisi seksikkäät alusvaatteet itsellesi? Laita hieman överiksi siihen nähden mitä normaalisti olet tottunut tekemään. Sinulla lienee jonkinlainen käsitys siitä, mistä miehesi pitää.
Itse olisin otettu hieman laittautuneesta lookista. Sukkanauhat ja saumasukat olisivat jo lähes täydellistä, vielä kun siihen saisi kymmensenttiset korkokengät mukaan... Huolellinen meikki ja poskeenotto ripsiä räpsytellen...grrr...
[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 21:15"]
Strap-on ;)
[/quote]
Aivan ehdottomasti sträppi josko sen käyttö kumpaistakin kiinnostaa ja kiihottaa... hieman ns. roolien vaihtoa siis ;-)
Kannattaa ostaa jotain mistä pidät itsekin:)
Eli esim miehelle latekshousut ja/tai jokin seksilelu josta olisi molemmille iloa..en suosittele ensimmäiseksi lahjaksi sträppiä niinkuin jotkut täällä..en usko että miehesi on innoissaan homahtavasta kokemuksesta heti ekalla kerralla?:)
Itse olen käyttänyt seksitorin palveluita ja en ole pettynyt.
Osta itsellesi myös jotain jolla saatte virtaa ja vaihtelua suhteeseen,kuten perukki= jos olet blondi,niin
pitkä musta on hyvä valinta
http://www.seksitori.fi/seksikauppa/aksessuaarit/parukad.html
[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 13:02"]
en suosittele ensimmäiseksi lahjaksi sträppiä niinkuin jotkut täällä..en usko että miehesi on innoissaan homahtavasta kokemuksesta heti ekalla kerralla?:)
[/quote]
Ensinnäkään, siinä ei ole mitään homahtavaa josko se sträpin "käyttäjä" eli panija on Nainen, joka miestään ko. lelulla nai...
Mutta totta kait se on hieman erilainen, jo kokemuksenakin ;) Eikä se tietenkään kaikille pariskunnille sovi vaan sitä käytetään josko kumpainenkin haluaa...
Anustapilla pääsee alkuun. On myös olemassa sellasia alottelija-paketteja, mitkä sisältää vibroja, helmiä, kuulia yms. Meillä mies antoi sellaisen synttärilahjaksi. Aluksi vähä epäröin, mutta nyt on käyty kaikki läpi yksin ja yhdessä. Toki vuosien vieriessä on hankittu vähän kaikkea muutqkin. Rohkeasti vaan verkosta tilailemaan ja kokeilemaan.
Joulu lähestyy taas! :) Tämmöistä suosittelen http://www.rosawilly.fi/product/penisrenkaat/key-by-jopen-ela-penisreng…
Kysele vähän mistä pitäisi , ettei mene ihan metsään ja pahimmassa tapauksessa riitaa
Anustappi!