Oletteko olleet tyytyväisiä Oura-älysormukseen?
Kommentit (51)
Ei mitään hyötyä ja kallis, ruma möhkälekin vielä.
Itse en viitsi hankkia, se varmaan ennustaisi että saan pian sydärin koska olen niin stressaantunut. Ja se stressaisi minua vaan lisää.
Olen tosi tyytyväinen. Seuraan sillä unta ja liikkumista ja naisena myös kuukautiskiertoa ja siten se toimii myös ehkäisyvälineenä.
Hieman harmittaa kun pinta kuluu, mutta myös akku on jossain vaiheessa finaalissa, joten ei tämä ikuinen ole. Nyt kestää vielä yhdellä latauksella 3 päivää. Ei alussakaan kestänyt 7 luvattua päivää.
Vierailija kirjoitti:
Itse en viitsi hankkia, se varmaan ennustaisi että saan pian sydärin koska olen niin stressaantunut. Ja se stressaisi minua vaan lisää.
Ei se ennusta mitään. Sanoo vain, että voisit mennä nukkumaan aiemmin ja liikkua hieman enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään hyötyä ja kallis, ruma möhkälekin vielä.
Aika siro on nykyäänkin tekniikka on pienentynyt. Todella kevyt ja mukava sormessa. Hyötyyn nähden ei ole kallis.
Laitoin sen penikseni ympärille ja tuli ilmoitus, että nukkumista 24h eikä minkäänlaista liikuntaa. Vaimo veti hirveät kilarit kun näki raportin.
Paras tekninen laite mitä minulla on. Olen tyytyväinen!
Heh, köyhiä olette jos oura on teille kallis.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on puhelin. Mielestäni se on parempi tekninen laite…Samoin pyykinpesukone.
En ole tyytyväinen, koska en ole edes nähnyt koko sormusta.
Vierailija kirjoitti:
Laitoin sen penikseni ympärille ja tuli ilmoitus, että nukkumista 24h eikä minkäänlaista liikuntaa. Vaimo veti hirveät kilarit kun näki raportin.
Aikamoinen nakki sinulla, todella ohut.
itse pidän HK:n sinisestä.
Ihan kiva lelu. Mitään hyötyähän siitä ei sinänsä ole. Kyllä sinä itsekin tiedät miten hyvin nukuit viime yönä.
Aktiivisuusranneketta se ei korvaa koska ainoa hyvä juttu ourassa on unenseuranta. Joten suosittelen fitbitin ostamista ouran sijaan. Siinä on suunnilleen yhtä hyvä unenseuranta kuin ourassa ja se pystyy myös muuhun.
Iso miinus biohakkereille ouran suosittelemisesta. Kyllä huomaa että ovat lahjottuja.
Vierailija kirjoitti:
Mitä muita laitteita sinulla on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä muita laitteita sinulla on?
Sellainen suihinottokone. Se tekee tosi gutaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on puhelin. Mielestäni se on parempi tekninen laite…Samoin pyykinpesukone.
Ilman puhelinta tulis toimeen hyvin. Pyykinpesukone on tärkeä kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilman puhelinta tulis toimeen hyvin. Pyykinpesukone on tärkeä kyllä.
Aseta nämä tärkeysjärjestykseen:
kännykkä, pyykinpesukone, astianpesukone, ilmastointi
Olen tyytyväinen ouraan. Mietin älykellon ja ouran välillä ja päädyin ouraan koska en ”osaa” pitää kelloa ranteessa
Sormus on vanha pakanallinen symboli. Roomalaiset käyttivät sitä osoittaakseen omistamista, oppivat tavan aina muinaisesta Egyptistä. Egyptiäkin vanhemmat kulttuurit, sumerilaiset palvoivat käärmejumalaa, ourobosta, käärmettä joka syö omaa häntäänsä. Siitä kehittyi sormus.