Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko olleet tyytyväisiä Oura-älysormukseen?

Vierailija
16.10.2021 |

Mietin ostamista.

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin ehkä hankkinut Ouran jos en olisi ehtinyt ostaa Apple Watchia. En juurikaan pidä ranteessa olevasta kellosta, eli sormus olisi ollut luontevampi. Toisaalta älykellosta saa kyllä irti paljon  enemmän minulle tärkeitä asioita kuin Ourasta, vaikka en tarvitsekaan sitä ajan seurantaan. Kello on kannustanut minut lisäämään liikuntaa reippaasti, pudottamaan painoni normaalipainoon ja puhelimen terveys äppi on ahkerassa käytössä.

Niin, eli koska minulla on älykello, niin ei ole mitään tarvetta Ouralle.

Vierailija
42/51 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ollut Oura siitä asti kun tätä nykyistä mallia sai ja olen siihen tosi tyytyväinen. Parasta Ourassa on akunkesto ja se, että sormus kulkee arjessa helposti mukana eikä ole yhtä kolho kuin älykellot. Se mittaa kohtuuhyvin askeleita ja arkiaktiivisuutta, ja tosi hyvin unta, sykettä, sykevälivaihtelua ja lämpötilaa. Sillä voi ennustaa kuukautiset, sairastumisen ja kuten joku yllä kirjoittikin, ajoittaa tiukat treenit ja palautumisen oikein.  Kätevää on myös nähdä ihan kirjaimellisesti esim. parin alkoholiannoksen tai liian suuren aterian vaikutus unen laatuun. 

Sykemittaria treenin tehon arvioimisessa Oura ei korvaa, ja mulla onkin aktiivitreenausta varten erikseen urheilukello. Kunto/terveysliikkuja ei sellaista välttämättä tarvitse, mutta itselleni se on tärkeä. 

Lämmin suositukseni Ouralle siis!

Tää oli siis se oulusta kirjoitettu mainosteksti jos jollekin jäi epäselväksi.

Suosittelen toisen laitteen hankkimista koska tuollaista harrastavat.

T. Ouran käyttäjä minäkin

On Oulusta mutta Ourani olen kyllä rahalla hankkinut eikä firmaan ole mitään kytköksiä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on hormonikierukka eikä vuotoja, mutta Ouran lämpötiladatan avulla pystyn yhdistämään tiettyjä juttuja (mm. unen laatu ja ärsyyntymiskynnys) kiertoon. 

Vierailija
44/51 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itekään en tykkää kelloista, mutta sormus olisi ihan ok. Tekee mieli ostaa nyt jotain hömpänpömppää, joten ehkä päädyn tähän sormukseen kellon sijaan. Näkeepähän miten nukkuu.

Vierailija
45/51 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
46/51 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tosi tyytyväinen. Seuraan sillä unta ja liikkumista ja naisena myös kuukautiskiertoa ja siten se toimii myös ehkäisyvälineenä.

Hieman harmittaa kun pinta kuluu, mutta myös akku on jossain vaiheessa finaalissa, joten ei tämä ikuinen ole. Nyt kestää vielä yhdellä latauksella 3 päivää. Ei alussakaan kestänyt 7 luvattua päivää.

Vaihdatin kellosepällä gen3 sormukseen akun. Uusi akku maksoi 40 € ja vaihtotyö saman verran (kelloseppä nyhersi sen kanssa melkein tunnin), eli yhteensä 80 €.

Uusi akku kestää 4 viikon kokemuksella 7 vuorokautta niin, että varausta on jäljellä vielä vähintään 20%.

Vierailija
47/51 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan paska. Jotkut kokevat kuuluvansa ylempää keskiluokkaan kun pitävät muutaman satasen arvoista sormusta. 

Vierailija
48/51 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskaa on palvelumaksut. Datan pitää kuulua sormuksen omistajalle ilman lisäveloitusta.

Vierailija
49/51 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh, köyhiä olette jos oura on teille kallis.

mikä on tuollaisen kulutuselektroniikan todennäköinen elinkaari? Ehkä 3-4 vuotta? 

kun sormus maksaa 300€ ja siihen pakollinen kk-maksu 7€ päälle niin neljässä vuodessa maksat sormuksesta 636€, eli reilut 13€/kk. 

En usko että sormuksen käyttöikä voi ylittää neljää vuotta, ja siinäkin voi olla yksi vuosi liikaa. 

Jokainen voi itse miettiä onko se halpaa vai kallista. Jos sormus jää ensimmäisen puolen vuoden jälkeen pöytälaatikkoon (jolloin lopetat kk-maksullisen palvelun tilauksen) niin hinnaksi tulee 57€/kk. 

Vierailija
50/51 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heh, köyhiä olette jos oura on teille kallis.

mikä on tuollaisen kulutuselektroniikan todennäköinen elinkaari? Ehkä 3-4 vuotta? 

kun sormus maksaa 300€ ja siihen pakollinen kk-maksu 7€ päälle niin neljässä vuodessa maksat sormuksesta 636€, eli reilut 13€/kk. 

En usko että sormuksen käyttöikä voi ylittää neljää vuotta, ja siinäkin voi olla yksi vuosi liikaa. 

Jokainen voi itse miettiä onko se halpaa vai kallista. Jos sormus jää ensimmäisen puolen vuoden jälkeen pöytälaatikkoon (jolloin lopetat kk-maksullisen palvelun tilauksen) niin hinnaksi tulee 57€/kk. 

Mulla tuli just 4 vuotta täyteen. Toki tämä on se vanhempi malli eli ei ole mitään kk-maksuja. 

Vierailija
51/51 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karseen näköinen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi neljä