Henkilöautot ovat munanjatkeita
Tosimies kulkee bussilla, eikä hae hyväksyntää jollain talbotilla pärtsäillen.
Kommentit (25)
Bussit kulkee siellä, missä miehet miettii vielä sukupuoltaan. Miehet asuu siellä missä bussit ei ole kulkeneet vuosiin.
Siltä pohjalta ymmärtää hyvin lähi-idän miesten autokulttuurin.
Mä olen joutunut jatkamaan munaani pikku Toyotalla ja olen nainen.
Vierailija kirjoitti:
Bussit kulkee siellä, missä miehet miettii vielä sukupuoltaan. Miehet asuu siellä missä bussit ei ole kulkeneet vuosiin.
Nyt oli kyllä 🌲/5 kommentti!
Vierailija kirjoitti:
Tosimies ei kulje sen enempää bussilla kuin Talbotillakaan.
Spandexhousumiesoletettu linjoilla.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen joutunut jatkamaan munaani pikku Toyotalla ja olen nainen.
Tojotat on pahimpia m-jatkeita.
Eikös ne ole noi moottoripyörät.Äijien täytyy saada tutinaa muniin kun muuten ei tule.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Spandexhousumiesoletettu linjoilla.
Käsitit nyt väärin.
Minä ainakin inhoan autolla ajamista, vaikka työn puolesta joudun sellaista pitämäänkin. Jo kaupassa käynti autolla tuntuu vastenmieliseltä. Ei tuo ainakaan miltään jatkeelta tunnu vaikka kallis ja näyttävä onkin. Vaihtaisin autolla ajamisen bussiin koska tahansa jos se vain olisi mahdollista.
Jos auto on sen itsensä jatke, bussi on aika iso ja täynnä miehiä. Mitä se kertoo? Se saattaa kaartaa oikealle tai vasemmalle. Kunnes se tyhjenee kokonaan. 🤣
Älä trolli valehtele. Alaikäisiltä ei voi vaatia passia kuten väität. Laki kieltää sen selvin sanoin eikä kukaan voi siksi tehdä niin. Sinut on nyt nettivinkattu poliisille ja toivottavasti saat virua ikuisesti vankilan kellarissa.
Wanna be fitness pissikset ajaa bemarilla.
Tosi mies ajaa paljaalla ja talbotilla.
Vierailija kirjoitti:
bemarimuijat ovat aivan peestä.
En panisin niitä edes sinne.
Vierailija kirjoitti:
Älä trolli valehtele. Alaikäisiltä ei voi vaatia passia kuten väität. Laki kieltää sen selvin sanoin eikä kukaan voi siksi tehdä niin. Sinut on nyt nettivinkattu poliisille ja toivottavasti saat virua ikuisesti vankilan kellarissa.
Laki kieltää passin käyttämisen munanjatkeena. Niih.