Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihon punoitus ja polte, apua!!

Vierailija
16.10.2021 |

Eli minulla on ollut nyt lähes vuoden ihon punoitusta( kasvot), läikikästä punoitusta( vartalo) ja hyvin kovaa kuumotusta silloin kuin tuota esiintyy.

Ei siis ole mitenkään joka päivä, voi olla viikkoja välissä kunnes taas on monta päivää peräkkäin. Kestoltaan on usein pari tuntia. Allergialääkettä olen saanut lääkäriltä mutta ei kyllä kovin hyvin tunnu auttavan. Välillä lehahdus tulee heti ruuan jälkeen, välillä esim jännittävässä tilanteessa ja välillä en keksi mitään syytä.

Mistä tämä voi johtua?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdevuodet....

Vierailija
2/8 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee tuollaisia joistakin allergiaa aiheuttavista. Viinin sulfiitit on yksi, joten nykyisin en voi juoda viinejä ja katson tarkkaan, että esimerkiksi kuivatuissa hedelmissä ei ole sulfiitteja.

En oikein usko, että tuo olisi vain hermostosta johtuvaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tarkennuksena vielä: välillä punoitus on hieman koholla olevaa syheröä, välillä taas ihan vaan punoitusta. -ap

Vierailija
4/8 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yrittänyt miettiä johtuiko esim jostain mitä söin. Sain hirveän punoituksen esim suklaateestä, seuraavana päivänä ei tullut.

Olen 37v joten toki vaihdevuodet hitaasti lähestyy. Punoitus ei kuitenkaan vaikuta juuri sellaiselta.

-ap

Vierailija
5/8 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain punaviinistä tommosta enkä nyt mikään juoppo ole mutta seuraavana päivänä oli couperosa todella äkänen.

Ihoni on sairaan herkkä joten kokeilin jättää sen viinilasin pois 🍷…..

Ja kuinkas ollakaan: ihoni parani 👏

Vierailija
6/8 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettei ole joku ruusu?

Vierailija
7/8 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että on ruusu. Tämä on jatkunut nyt monta kk vaihdellen. -ap