Mitä lahjaksi 5v tytölle, budjetti 300 euroa?
Otsikossa tulikin jo olennaisin?
Mitään ei siis "tarvi", mutta pitäisi antaa vinkki isovanhemmille.
Vinkkejä siis kiitos! :)
Kommentit (15)
Voi voi on vähän pieni budjetti, ei taida 5veelle tuolla rahalla oikein mitään saada.
Kuka 5-vuotias tarvitsee 300 euron lahjoja? Pieni lahja tytölle itselleen ja lopulla voivat vaikka sponsoroida harrastusmaksuja..?
Sukset ja luistimet, jos tarvii. Loput säästöön.
Joku yhteinen pikkureissu isovanhempien kanssa. Ja joku tavaralahja ehkä.
Jos isovanhemmat välttämättä haluavat antaa noin kalliin lahjan, se on tosiaan harrastusväline, eli tasoa polkupyörä tai taitoluistimet, jos musikaalinen, ehkä joku soitin + lupaus kustantaa soittotunteja, tietty riippuu soittimesta, mutta en aloittelijalle kamalan kallista ostaisi.
Tää on ihan sama kun kysyisi mitä lahjaksi 35-vuotiaalle naiselle...Riippuu ihan täysin lapsesta. Etkö tunne omaa lastasi? Mä tiedän tasan tarkkaan mitä mun 5-vuotias haluaa lahjaksi, koska tunnen hänet ja tiedän mistä hän tykkää, oli budjetti sitten 50 euroa tai 500 euroa.
Yhteinen matka voisi olla kiva, minun 5-vuotias poikani olisi ainakin innoissaan.
jos tuon summan tuplaisi niin sitten voisi löytyä jotakin, ei tietenkään mitään merkkituotteita
Niin, olemme kohtuullisen hyvätuloinen perhe.
Isovanhemmilla on useampia lapsenlapsia ja 300 on nyt budjetti/per lapsi.
Emme tarvi mitään, lapsi ei TARVI mitään...mikä olisi sellainen lapselle kiva extra, mitä ei koskaan tule miettittyä?
Vauvanukeista tykkää, harrastusvälineet ja kallimmaat vaatteet ovat kaikki ok?
Eka Vuitton puuttuu?? ;)
En oikeasti tiedä??
En muuten täällä kyselisi?
Ratsastustunteja? Kunnon koulupöytä jo valmiiksi? Joku kirjasarja? Soitin?
Onko sen pakko olla se 300€ vaikka olisi kuinka hyvät tulot kaikilla? Lapsi varmasti ilahtuisi vähemmästäkin. Tai jos haluaa sen 300 antaa niin tosiaan rahat tilille odottamaan ja karttumaan?
Ihmeellistä nillitystä, niin kuin joululahja lapsen saisi pilattua
Jos lapsi ei mitään tarvitse niin eikös se voisi olla jotakin lelua sitten.
Rattikelkka ja joku iso barbietalo tai auto?
http://www.muksuille.fi/barbie-matkailuauto-p-834.html
Max 50e lahja ja loput säästötilille.