Tervehtisitkö Tinder-deittiä jos tulee vastaan kaupungilla?
Olipa kiusallinen tilanne, tää mies ei deittien jälkeen juuri viestitellyt, niin olin tänään toisen kaverin kanssa kahvilla, ja kukapa tulee käytävällä vastaan, muu kuin viime viikkoinen deittiseuralainen.
Varmaan sekin oli menossa deiteille seuraavan kanssa, mutta silti...
Kommentit (14)
Riippuu täysin siitä että minkälainen henkilö ja treffit on olleet kyseessä.
Joitakin tervehtisin ja haluaisin jutella ja toiset sitten haluaisin vain kävellä ohi huomaamatta.
Jos ollaan tuttuja, niin tottakai moikkaan.
Niitä kutsutaan käytöstavoiksi.
Se on joku karma, että sellainen ihminen kenenkä kanssa ei suju, tulee taatusti pikaisesti vastaan kuvioissa jotka ei olen niitä parhaita.
Tyyliin ystävän synttäribileissä, häissä jne.
Vierailija kirjoitti:
En. Olisin kuin en tuntisi, olen mestari siinä.
Väärin. Kuvittelet olevasi hyvä siinä vaikka näyttää aika naurettavalta.
No tää ihminen ensin feidasi minut, ja sitten minä poistin matchin. Kumpi on pahempi?
Olisihan se reilua kertoa että kiitos treffeistä, ei meillä nyt synkannut niin että haluaisin jatkaa tutustumista. Kuin vaan lakata vastaamata viesteihin.
Ilman muuta voi moikata, eikös tuo nyt varsin kohteliasta. Mut mistä muuten nää naisten mielikuvat tulee, että miehillä on Tinderissä naisia niin paljon, joten heti vaan uuden kanssa treffeille, jos edellinen ei napannut. No tietysti sitten, jos kaikki kelpaa tai jos sittenkään. Jos miehiä tuolla 3-4 kertainen määrä - siitä voit päätellä jotain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väärin. Kuvittelet olevasi hyvä siinä vaikka näyttää aika naurettavalta.
Et tunne minua :D
Vierailija kirjoitti:
Ilman muuta voi moikata, eikös tuo nyt varsin kohteliasta. Mut mistä muuten nää naisten mielikuvat tulee, että miehillä on Tinderissä naisia niin paljon, joten heti vaan uuden kanssa treffeille, jos edellinen ei napannut. No tietysti sitten, jos kaikki kelpaa tai jos sittenkään. Jos miehiä tuolla 3-4 kertainen määrä - siitä voit päätellä jotain.
Mulle nyt ainakin ois tarjolla useammat deitit per viikko, niin miksei sitten mukavalle ja hyvännäköiselle miehelle?
Tuskin se nyt huvikseen hengaili keskustassa lauantaina tuokaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle nyt ainakin ois tarjolla useammat deitit per viikko, niin miksei sitten mukavalle ja hyvännäköiselle miehelle?
Naisille on tai useammille. Miehiä niin paljon enemmän, joten hieman hankalampi juttu. Jos on hyvännäinen ja mukava mies, niitä vastaavia hyvännäköisiä ja mukavia naisia on paljon paljon vähemmän. Naiset saavat helposti hetkessä satoja tykkäyksiä, joten siitä sitten vaan valkkaamaan. Jos mies on todella komea, sitten tilanne eri, mutta harvempi mies on niin hyvännäköinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siksi koska naiset eivät tykkäile miehistä samalla tavalla kuin miehet tykkäävät ja ovat kiinnostuneita katsomaan pintaa syvemmälle. Tykkäätkö nainen esim 100 miestä päivässä?
Ihmettelen vaan miks mulla on asiasta niin kurja fiilis, kun hän oli se joka mut feidasi, eikä toisinpäin.