Miehet eivät halua lapsia?
Miehet, kysymys teille - haluatteko oikeasti saada lapsia? Tai enemmän sen takia, että naiset haluavat? Kiinnostaako perhe-elämä ja lasten kasvatus? Kiitos!
Kommentit (112)
Harvemmim halutaan, enemmänkin naisen mieliksi. Ja kun kakarat ei oilein ole oma juttu, niin sitten häivytään omille teille.
Minun poikani aina sanoi, ettei hän halua lapsia. Mutta kun ikää oli mittarissa yli 30 ja hän sai syliinsä sukulaislapsen, oli se menoa. Nyt odottavat onnellisina vauvaa ja poikani on aivan tohkeissaan.
Kyllä kiinnostaisi. Kaihoisasti katselen esim uimahallissa kun miehet ovat lastensa kanssa siellä.
Olisin hyvä isä mutta minkäs teet kun kukaan nainen ei ikinä tunne kipinää.
Älä puhu kaiken miesten puolesta! Et ole Suomen koko kansan mielipide.Vai teetkö päivätyönä aiheesta kyselyjä?
Kyllä haluan ja kiinnostaa perhe-elämä sekä lasten kasvatus. Tosin en olisi näitä mitenkään 50-50 kun nykyään pitäisi kuulemma kaikki jakaa 50-50 jos tätä edes hait takaa. Enkä kyllä mitenkään niin, että naiselle 90 ja minulle 10.
Haluaisin saada mutta en ole löytänyt naista.
M34
25-vuotiaaksi saakka luulin haluavani. Todellisuudessa se oli jonkinlainen ajatus siitä, että ne vain kuuluu elämään, kun aikuistutaan, mennään töihin ja naimisiin. Vasta erottuani entisestä avovaimostani tajusin, etten edes halua lasten mukanaan tuomaa elämänmuotoa ja vastuuta.
Onneksi löysin kolmekymppisenä naisen, joka ajattelee sanoin. Ei ole 20 vuoteen alkanut kaduttaa. Ennemminkin päinvastoin.
En halua lapsia ja sen aina tiennyt. Lapsista olisi itselleni haittaa ja rasite. Ei ongelmia sillä saralla ja tyytyväinen ole tähän elämän tilanteeseen ilman lapsia. Lapsia tehköön he jotka niitä haluavat. Minä sanon ei kiitos lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Älä puhu kaiken miesten puolesta! Et ole Suomen koko kansan mielipide.Vai teetkö päivätyönä aiheesta kyselyjä?
Anteeksi, jos sulle tuntui niin! Se oli kuitenkin enemmän kysymys. Henkilökohtaisesti olen huomannut oman kavereiden piirissä, että miehet eivät ole niin kiinnostunut ja etsivät syitä, että päästä kotoa (kaverit, harrastukset) ja naisilla on enemmän sitä halua. Siksi kysyin, että ymmärrä, mikä se todellisuus on! Omalla oli todella hyvä isä ja nytkin hyvät suhteet hänen kanssa, on paras kaverini!
Kyllähän nuo kiinnostaa ja todella paljon mutta minkäs teet kun naiset valitsee vain ne )ännimmät tapaukset.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän nuo kiinnostaa ja todella paljon mutta minkäs teet kun naiset valitsee vain ne )ännimmät tapaukset.
Miksi sinä sitten olet tylsä?
Minä en halua, koska olen introvertti ja joskus tarvitsen sitä oma aikaa ja rauhaa, en halua olla kenestäkään vastuussa. Minusta on hyvä, jos niistä asioista puhutaan, koska kaikki eivät ole luotu vanhemmiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vaikutat tosi mukavalta mutta... en tunne kemiaa/kipinää/ihastumista.
Löydät varmasti pian seuraa!
Mieheni kypsyi ajatukseen lapsista hitaasti ja olin jo menettämäisilläni toivoni, koska en halunnut jättää häntä vain siitä syystä, ettei hän halua lapsia. Onneksi mieli muuttui ja saimme kaksi lasta, vaikka olin jo 34- ja toisen lapsen kohdalla 37-vuotias kun lapset syntyivät. Hän on upea isä.
Tiedän muutaman naisen, jotka odottivat liian kauan, eivätkä enää uudessa suhteessa voineet saaa lapsia iän takia.
Haluan mutta katkerana kun vaino ei halua
Vierailija kirjoitti:
Hei, tässä nainen! Annan sulle vinkin naisten kanssa - ole itsevarma! Naiset tykkää, jos olet varma ja maskuliininen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei, tässä nainen! Annan sulle vinkin naisten kanssa - ole itsevarma! Naiset tykkää, jos olet varma ja maskuliininen!
Muutu, mies, muutu!
Vierailija kirjoitti:
Kyllä haluan ja kiinnostaa perhe-elämä sekä lasten kasvatus. Tosin en olisi näitä mitenkään 50-50 kun nykyään pitäisi kuulemma kaikki jakaa 50-50 jos tätä edes hait takaa. Enkä kyllä mitenkään niin, että naiselle 90 ja minulle 10.
Mitä tarkoitat? Että et ole valmis kantamaan tasa-arvoista ja -puolista vastuuta lapsista ja kodista? Luuletko että joku nykyään haluaa moisen miehen?
Kyllähän niitä olisi mukava saada, nuorempana en halunnut, ajattelin jättää sen myöhemmäksi, joka nyt kolmenkympin kulmilla vähän kaduttaa.