Amerikanvaloittajata lahjakas Paula lahjaton Sofia
No niin, taas tuli todistettua että tyhjät tynnyrit kolisevat eniten. Sofia lähettelee mauttomia kuviaan jatkuvalla syötöllä vailla mitään saavutuksia. Paula Vesala, joka opiskelee UCLAssa on palkittu näytelmäkirjalijana!
Upeeta Paula. Sorry Sofia, olet aika luuseri.
Kommentit (26)
Olen tuo joka mainitsi ekan kerran, että mammat ei ole koskaan kuulleetkaan tuosta teatterikilpailusta ennen kuin nyt. Tarkoitus ei ollut vähätellä Paulan referenssejä, vaan todeta että täällä tuo nostettiin "hienoksi saavutukseksi verrattuna Sofiaan" vain siksi, että päästiin taas dissaamaan Sofiaa. Se että joskus aiempana vuonna tuossa finaalivaiheessa on ollut vaikkapa joku tavallinen jenkkiopiskelija, ei ole mammoille kiinnostavaa, koska se jenkki ei ole Paula eikä sillä päästä lyömään Sofiaa. (vaikka tämä onkin älytön vertailu, Paula ei liity Sofiaan mitenkään eikä Sofia Paulaan)
[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 21:48"]
[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 21:43"][quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 17:57"] No niin, taas tuli todistettua että tyhjät tynnyrit kolisevat eniten. Sofia lähettelee mauttomia kuviaan jatkuvalla syötöllä vailla mitään saavutuksia. Paula Vesala, joka opiskelee UCLAssa on palkittu näytelmäkirjalijana! Upeeta Paula. Sorry Sofia, olet aika luuseri. [/quote] Minka palkinnon se sai? Mina luin etta kasikirjoitus on lahetetty kahdeksan parhaan joukossa eteenpain tyostettavaksi. Minulta on ostettu teos yhteen kokoelmaan mutta ei tullut mieleenkaan lahettaa siita uutista Iltasanomiin. Taidan olla tyhma. [/quote] Luuletko että Paula olisi lähettänyt jonkun lehdistötiedotteen aiheesta? Kyllä, olet todellakin tyhmä.
[/quote] Kuka kissan hannan nostaa ellei kissa itse? Mista sina sitten luulet tuon tiedotteen tulleen, Valkoisesta Talosta? Kukas tassa nyt onkaan tyhma?
En lähtis vertailemaan. Jotenkin loukkaavaa Paulaa kohtaan :D
Aloittaja taisi olla niin tohkeissaan otsikkokin jäi jotenkin sekavaksi, mutta samaa mieltä, tajusin pointin. Hyvä Paula Vesala, olet todella lahjakas. Sofia, nojaa, nolo.
Onnea Paula! En silti suosi kiusaamista missään muodossa, joten muu stoori oli mauton.
[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 21:42"]
Helvetti tätä keskustelua taas. Puheenaiheen kohteena on kaksi naista, jotka molemmat TEKEVÄT elämässään asiaa, mikä tuntuu hyvältä. Ja korostan vielä, TEKEVÄT, eivätkä makaa läskinä kotona kuten minä. Mutta mitä tekee av-raati? Lyttää ensin toisen, koska jollain mittarilla toisella on paremmat referenssit. Sitten ilmestyy porukka, joka kyseenalaistaa kehutut referenssit, koska niistä ei ole uutisoitu Reutersilla, Al-Jazeerassa ja STT:llä. Sitten haukutaan vielä vähän toisen naamaa ja korostetaan miten MINÄ toimisin jos olisin hän. Tajuatteko edes miten naurettavaa tämä on?
[/quote]
Oletko ensimmäistä iltaa av:llä?