tytön nimeksi neveliina? :)
haterit voi pysyä pois tästä ketjusta kiiitoos :)
Kommentit (28)
Tulee mieleen sana never... Kiva mielikuva niin seurustelu- kuin työmaailmassakin. Eveliina on jo itsessään hyvin kaunis nimi, ei sitäkään tarvitsisi noin raiskata...
Navelina eli vapaasti suomennettuna "Napaniina", se appelsiini jossa on sisällä pikkuappelsiini.
Ihana nimi. Tunnen 6- vuotiaan Neven, tämä ihana hellittelynimi/ pidempi versio Nevestä. Ja jos nimi on enne niin tytöstä tulee mitä ihanin :)
Saa varmaan koko ikänsä selvittää ja korjata kymmenissä ellei sadoissa eri tilanteissa, että "nimeni on Neveliina, ei Eveliina".
[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 16:31"]Never-Liina
[/quote]
Tämä mullekin tuli mieleen. Nevöliina, hehheh.
[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 16:33"]Saa varmaan koko ikänsä selvittää ja korjata kymmenissä ellei sadoissa eri tilanteissa, että "nimeni on Neveliina, ei Eveliina".
[/quote]
Aivan varmana saa. Mun tuntema Nanna saa joka paikassa korjata olevansa ihan oikeasti Nanna eikä mikään Anna tai Janna. Ja Nanna sentään on nimi, vuoden 2000 jälkeen 450 on nimetty Nannaksi, Neveliinaa ei edes löydy rekisteristä.
Neveliinoja löytyy kyllä, ne ovat hevosia.
[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 16:28"]
Navelina eli vapaasti suomennettuna "Napaniina", se appelsiini jossa on sisällä pikkuappelsiini.
[/quote]
opettele lukemaan
[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 16:44"]
[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 16:33"]Saa varmaan koko ikänsä selvittää ja korjata kymmenissä ellei sadoissa eri tilanteissa, että "nimeni on Neveliina, ei Eveliina". [/quote] Aivan varmana saa. Mun tuntema Nanna saa joka paikassa korjata olevansa ihan oikeasti Nanna eikä mikään Anna tai Janna. Ja Nanna sentään on nimi, vuoden 2000 jälkeen 450 on nimetty Nannaksi, Neveliinaa ei edes löydy rekisteristä.
[/quote]
nevelina löytyy kyllä
miksi lapsille pitää keksiä mitä ihmeellisempiä nimiä.. haluaisitko itse, että nimesi olisi neveliina?!
kannattaa varmaan laittaa vielä tupla W ni on ainaki erikoinen
Niitä "hatereitahan" sinä juuri haluat kun kerran trolli olet. Miksi muuten kerrot nimestä täällä?
[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 16:27"]
Nenäliina.
[/quote]
Tuleeko sulla pelkästä Liinasta mieleen kaita- vai pöytäliina?
Laita mielummin Eliina. Tai Nelliina.
Nenäliina.