Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G:Oletko Citymarket vai Prisma ihminen

Vierailija
15.12.2014 |

Suosiiko teidän perheenne Citymarkettia = yläpeukku.
Suosiiko teidän perheenne Prismaa = alapeukku.

Perustele ihmeessä myös miksi näin jos on jotain sanottavaa.

Kommentit (80)

Vierailija
21/80 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siwa

Vierailija
22/80 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole Citymarket tai Prisma, ihminen kuitenkin olen.

Ap:ll lukemista: http://www.kotus.fi/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/80 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prisma on huonompilaatuinen.

Vierailija
24/80 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 14:03"]

[/quote]

*Ap:lle, ennen kun joku ehtii korjaamaan :)

Vierailija
25/80 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 14:03"]En ole Citymarket tai Prisma, ihminen kuitenkin olen.

[/quote]

Jäkäjäkäjääjää.

Vierailija
26/80 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun lähikauppani ovat Prisma ja Citymarket. Niiden suosio on mielessäni vaihdellut vuosien myötä. Kävin vuosia melkein aina Prismassa. Sitten jotenkin kyllästyin ja aloin käydä Cittarissa. Sitten kyllästyin siihenkin ja nyt käyn tasapuolisesti molemmissa. Ja ajoittain myös Lidlissä. Jos Lidl olisi noiden toisten kauppojen kanssa samassa tilassa, kävisin varmaan vielä enemmän juuri siellä. 

Vierailija
27/80 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 14:04"][quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 14:03"]

[/quote]

*Ap:lle, ennen kun joku ehtii korjaamaan :)
[/quote]

Ironista päteä jostain kielioppivirheistä ja tehdä pätiessään itse myös virheen. Karma.

Vierailija
28/80 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millonkahan viimeksi olisin käynyt kummassakaan?

En muista!

Vierailija
29/80 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä Cittarissa on yleensä vähän korkeemmat hinnat, tosin aina on yksittäisiä tuotteita jotka on sillontällön halvempia, joku tarjous. Cittarissa on kuitenkin toisinaan vähän parempi valikoima, varsinkin erikosituotteita. K-ryhmän kanta-asiakasjärjestelmä on aika kankea, eikä se käytännössä kauheasti tuota asiakkaalle.

Prismassa on toimiva kanta-asiakasjärjestelmä, joka ostosta tulee hyvin bonuksia, jotka menee suoraan tilille kerran kuussa. Näppärää. Ei mitään lappujen leikkaamisia, joita vois käyttää vaan Prismassa, vaan tilille ihan oikeeta rahaa. Prismassa on myös K-ryhmää huokeampi yleinen hintataso, ja ihan ok valikoima.

Joskus nämä oli oikeen tutkittukin, ja S-ryhmän kanta-asiakasjärjestelmä voitti K-ryhmän. Tiedän toki, että Lidl on vieläkin hieman edullisempi yleistasoltaan, ja että nämä kanta-asiakasjärjestelmät eivät ole ilmaisia, että maksan hinnoissa hieman niistä... mutta on mukavaa kun tilille tulee joka kuukausi 20-30 euroa bonuksia, se tasoittaa sitä hintaero Lidliin kuitenkin aika paljon. Ja siitä kertyy vuodessa mukava summa kesälomalle, sillä sitten syö kesälomalla pari kertaa ulkona.

Eli Prisma (ja alepa, ja S-market, sekä muut S-kohteet), koska on meitä lähimpänä, on hyvät valikoimat, on perusedullinen, ja kanta-asiakasjärjestelmä toimii.

Kyllä me sitten välillä poiketaan tarjouksen perässä satunnaisesti muuallakin.

Vierailija
30/80 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prismaa suosin. Citymarketissa käyn ajoittain tarjousten perässä. Tosin usein turhaan, koska tarjoustuotteita (etenkin liha- ja kalatuotteiden kohdalla) ei välttämättä enää virka-ajan ulkopuolella ole tarjolla. Omien ostosten kohdalla olen todennut, että Prismasta selviän pienemmillä kustannuksilla. Lidliä käytän täydennysostoksiin, mutta ihan pääsääntöiseksi ostospaikaksi en sitä ole osannut ottaa.

Vierailija
31/80 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 14:02"]Citymarket, koska jotenkin vaan tunnen sen enemmän omakseni tuotevalikoiman ja esillepanon kannalta. Prisma on jättänyt vähän kylmäksi. Hintojen suhteen Prisma on varmaan parempi.
[/quote]

Prismassa on jotenkin tosi avaran ja tyhjän oloista. Tulee sellainen hullujen huone meininki kun on niin paljon valkoista joka puolella :'D

Vierailija
32/80 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cittarissa haluisin käydä, mutta prisma edullisempi ja meille järkevämpi.

Vierailija
33/80 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 14:06"]

Ironista päteä jostain kielioppivirheistä ja tehdä pätiessään itse myös virheen. Karma.

[/quote]

Näppäilyvirhe ja opittu väärä kirjoitustapa eivät ole sama asia. :)

Vierailija
34/80 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä miten tuo MRSA bakteeri juttu on vaikuttanut teihin. S-Ryhmäähän ei kiinnosta asia ja he jatkavat kinkkujen myyntiä, kun taas Kesko on vetänyt ne pois kaupoista.

Vierailija
35/80 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on täällä vierekkäin cittari ja prisma. Cittarissa käydään harvemmin, noin kerran viikossa. Aina siellä käydessään näkyy paljon pulsuja, mustalaisia ja muuta epämääräistä rupusakkia, prismassa käy taas tavallisen näköisiä pulliaisia.

Vierailija
36/80 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

^^olisko hysteriaa..,?

Vierailija
37/80 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 14:15"][quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 14:06"]

[/quote]

Näppäilyvirhe ja opittu väärä kirjoitustapa eivät ole sama asia. :)
[/quote]

Juujuu, en kyllä sitten yhtään ymmärrä näitä takertujia jotka tulevat jankkaamaan keskusteluun täysin irrelevanteista asioista, kuten kielioppivirheistä.

Oletteko te täällä av-palstalla koko päivän kyttäämäässä jokaisen keskustelun läpi, että onko kirjoitusvirheitä rai kielioppivirheitä joista pääsisi taas sanomaan. Sitten väännetään niistä pari sivua ja koko keskustelun alkuperäinen aihe on jäänyt unohduksiin.

Valitettavasti kaikki eivät ole noin sivistyneitä ja täydellisiä kieliopin osaajia kuten te, yrtittäkää elää sen kanssa :)

Vierailija
38/80 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn vain kauppahalleissa

Vierailija
39/80 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kunpaakaan. Periaatteesta olen luopunut kaikista paikoista, joissa on jokin bonus/pistejärjestelmä. Ennen perheemme kävi Prismassa ja vuodessa sai bonusta takaisin 1500e. Mutta kyllä hinnoista huomaa, että sinne pitää maksaakin. Mitäänhän ei jaeta ennenkuin olet itse maksanut ne sisään.

Tokmannia, lidliä ja pikkukauppoja suosimme nykyisin ja ruokamenot ovat pudonneet. Satunnaisia käyntejä myös prismaan ja cittariin.

Vierailija
40/80 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 14:18"]Meillä on täällä vierekkäin cittari ja prisma. Cittarissa käydään harvemmin, noin kerran viikossa. Aina siellä käydessään näkyy paljon pulsuja, mustalaisia ja muuta epämääräistä rupusakkia, prismassa käy taas tavallisen näköisiä pulliaisia.
[/quote]

Meilläkin on Prisma ja Cittari vierekkäin, mutta täällä menee tuo jaottelu toisin päin, se epämääräinen epäilyttävä sakki löytyy Prismasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi neljä