mitähän tää voisi olla? vesikellorakkuloita naamassa. (kuva)
Mitähän ihmettä tää voi olla? Naamassa vesikellomaisia rakkuloita jo 9. viikkoa. viikon tauko taisi olla noin puolivälissä mut tulivat takaisin. Välillä rakkuloita on 1-2 välillä. Koko vaihtelee noin millistä puoleen senttiin halkaisijalta. Rakkulat puhkeaa muutamassa päivässä ja sisältä tulee kirkasta nestettä. Ei ole tarttunut läheisille. Lääkäritkään ei keksi mitä voisi olla. Herpestesti oli negatiivinen. Tammikuussa otetaan naamasta koepala jos ei siihen mennessä selviä. Alussa vähän kutisi, mut nyt lähinnä ärsyttää kun koko ajan tulee uusia ja ei kiinnostais hirveesti näiden kanssa liikkua yleisillä paikoilla. :/
Kuva: http://aijaa.com/HWScbw
Kommentit (55)
Rakkulaihottuma? Jännä tauti sinänsä, kun voi tulla kalasta, vaikkei ole allerginen.
Voi miten kurjannäköinen vaiva! Toivottavasti saat ihotautipolilta apua!
Mulla oli kainalossa tollasta, kuulemma johtui ihon omasta flooran epätasapainosta. Lähti antibiooteilla ja jollain rasvalla, en muista mikä. Levisi myös mulla nopeasti
Kerro sitten mitä ovat, mulla pari kertaa navan yläpuolelle tullut vastaavia! Ihan samaan kohtaan molemmilla kerroilla! Aika paljon kutisivat ja jos rapsutti niin tuli lisää! Laitoin basibactia pari kertaa pvssä ja sillä lähtivät..
Yleensä näitä on ollu max 5 mut nyt laskun et niitä löytyy jo 12 ympäri naamaa :(
Ap
No jopas on.Onneks menet nyt sinne ihotautilääkärille,siellä osataan varmasti paremmin kertoa mikä on kyseessä. :) No worries!
Mulla tulee tuollaista käsiin ja se on ihan allergista ihottumaa mikä huom jatkuu niin kauan kuin puhkot niitä. Eli sen vesikellon puhkaisu aiheuttaa aina uusia näppyjä.