Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vihlovien hampaiden hammastahna

Vierailija
15.12.2014 |

Poisti hammaskivun. Miten mahdollista.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää olen sitä sensodyneä käyttänyt, mutta ei ole oikein vaikuttanut mitään. Onko muita hyviä hammastahnoja vihloville hampaille? Tai mitä vihloville hampaille ylipäätään voi tehdä? Kylmä vihloo kovasti.

Vierailija
2/4 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 12:58"]Mää olen sitä sensodyneä käyttänyt, mutta ei ole oikein vaikuttanut mitään. Onko muita hyviä hammastahnoja vihloville hampaille? Tai mitä vihloville hampaille ylipäätään voi tehdä? Kylmä vihloo kovasti.
[/quote]Elmex apteekissa vielä uudempi tehokkaampi versio. Tukkii jotkuun kanavat. Sitä haet ja harjaat pehmeällä harjalla minuutin.

Vierailija
4/4 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 13:26"][quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 12:58"]Mää olen sitä sensodyneä käyttänyt, mutta ei ole oikein vaikuttanut mitään. Onko muita hyviä hammastahnoja vihloville hampaille? Tai mitä vihloville hampaille ylipäätään voi tehdä? Kylmä vihloo kovasti.
[/quote]Elmex apteekissa vielä uudempi tehokkaampi versio. Tukkii jotkuun kanavat. Sitä haet ja harjaat pehmeällä harjalla minuutin.
[/quote]muista se uusin vihlovien hampaiden elmex

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yksi