Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ihmeessä monet naiset joilla on ohuet hiukset eivät pidä niitä lyhyempinä?

Vierailija
16.10.2021 |

Näyttää ihan järkyttävältä kun monilla naisilla on ne lirut johonkin alaselkään asti. Näyttää niin paljon paksummalta ja paremmalta vaikkapa olkapään pituisina

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytän pullukalta pojalta lyhyissä hiuksissa :( Pidän hiuksiani max hartioille ulottuvassa polkkamitassa, vaikka sekin näyttää huonolta.

Vierailija
22/32 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ohuttukkainen, mutta mun silmään pitkät hiukset on lähes aina kauneimmat.

Olkamittaiset on yleensä karseen mummomaiset ja vanhentaa naisen kuin naisen.

Ilmeisesti maku kuitenkin muuttuu iän myötä, kun monien keski-ikäisten mielestä vanhentavat mummotukat on ”pirtsakoita”?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niin helppo hoitoinen lyhyeksi kynitty että en vaihtaisi enää muuhun. Ei ole pitkiä karvoja tukkimassa viemäreitä, pesukonetta ja iljettävinä vaatteisiin takertuneena. 

Vierailija
24/32 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tukkajumala kirjoitti:

Kuka nyt kananpersetukan haluaisi? Tai potan? Lyhyet hiukset eivät sovi yhdellekään naiselle paitsi lesbojen mielestä.

Olen lesbo, jolla on ristiselkään ylettyvät värjäämättömät ja paksut hiukset. Pidän myös naisystävääni viehättävämpänä silloin, kun hänen hiuksensa ovat pidemmät.

Vierailija
25/32 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saako toisten ulkonäköä arvostella? Mitä se sinua haittaa miltä jonkun hiukset näyttää? Ihan kuule tykkään näistä näin enemmän kuin kananperseleikkauksella.

Oletko tyhmä? On paljon muita vaihyoehtoja kuin ohuet lirut ja "kananperse". Minulla on oikein paksut ja kauniit hartiamittaiset hiukset

Kuka se tyhmä tässä on. Minulla ei ole oikein paksut hiukset mutta pidän ne silti mielummin hartiamittaisina liruina kuin kananperseleikattuina. Minulla ei ole tuota "oikein paksua" vaihtoehtoa käytössä. Ja kysymys oli, miksi ohuthiuksiset ei pidä hiuksiaan lyhyempänä. En pidä, kun en tykkää niistä lyhyempänä.

Vierailija
26/32 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saako toisten ulkonäköä arvostella? Mitä se sinua haittaa miltä jonkun hiukset näyttää? Ihan kuule tykkään näistä näin enemmän kuin kananperseleikkauksella.

Ilmeisesti saa, kun samaan hengenvetoon haukut toisten hiuksia kananperseleikkaukseksi 🤨

Vierailija
27/32 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun ne paksu- ja pitkähiuksiset leikkaisivat sen hampun pois latvoistaan. Näyttää vielä huonommalta kuin ohuet hiukset.

Vierailija
28/32 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennemmin ottavat pidennykset kuin leikkaavat lyhyeksi.

Vierailija
29/32 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun hiukset on ohentuneet paljon, mutta pidän ne silti pitkinä melkein takapuoleen asti ulottuvina. Näin saan tehtyä helposti esim. nutturan ja näyttämään hiukset paksummilta kuin ne on. Auki pidän hiuksia vain kiharrettuna ja paksumman näköiseksi pöyhittynä. Arkena pidän hiukset sykeröllä niskassa eikä siitäkään näy kuinka ohuet ne on. Jos mulla olisi lyhyet hiukset, niin laittamattomana ne näyttäisi aivan kamalalta ja menisi liukkaina päätä myöten. Se vain korostaisi hiusten ohuutta. Mä en jaksa arkena laittaa hiuksia vaan haluan niiden olevan helpot. Lyhyitä hiuksia pitäisi aina laittaa, että ne näyttäisi paremmalta. Pitäisi laittaa muotovaahtoa, lakkaa tms. ja se kuluttaa hiusta. Mun hiukset on hentoa ja se kärsii herkästi käsittelystä. 

Jokaisen oma asia minkälaiset hiukset on eikä se asia kuulu muille. Jos häiritsee, niin katso muualle.

Vierailija
30/32 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti saa, kun samaan hengenvetoon haukut toisten hiuksia kananperseleikkaukseksi 🤨

Ymmärrä oikein: jos leikkaan nämä lyhyeksi, ne näyttävät kananperseeltä. En kommentoi sinun hiuksiasi tai niiden laatua mutta tässä lirutukassa lyhyt malli näyttää blondina ihan just kananperseeltä. Sulla ja muilla lyhyttukkaisilla sama leikkaus on ihan hyvä, upea ja tuuhea, mulla ei.

Vierailija
31/32 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisten tavalliselle, lasiselle ja ohuehkolle hiuslaadulle ei kyllä pitkät hiukset ole mitenkään pukevat. Eikä varsinkaan, kun ikää tulee lisää. Eikä lyhyet hiukset ole yhtä kuin kananpersetukka.

Vierailija
32/32 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi kun ne paksu- ja pitkähiuksiset leikkaisivat sen hampun pois latvoistaan. Näyttää vielä huonommalta kuin ohuet hiukset.

On se kumma kun joitain niin liikuttaa toisten hiukset, minua kun ei liikuta vaikka värjäisit päänahkasi vihreäksi 🤔

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kahdeksan