Miksi ihmeessä monet naiset joilla on ohuet hiukset eivät pidä niitä lyhyempinä?
Näyttää ihan järkyttävältä kun monilla naisilla on ne lirut johonkin alaselkään asti. Näyttää niin paljon paksummalta ja paremmalta vaikkapa olkapään pituisina
Kommentit (32)
Minulla on ihan tosissaan ohuet hiukset, aloin kaljuuntua jo 16-vuotiaana. Nutturan saan silti pöyhimällä näyttämään normaalilta, ja hiukset pysyy paikoillaan. Jos olisi lyhyet hiukset niin ponnari paljastaisi että paksuutta on vain jotain pikkurillin verran, ja auki ollessa kalju paistaisi pian ainakin kolmesta kohtaa.
Näillä mennään toistaiseksi, varmaan joskus ajan kaljun. :D
Oma mieltymykseni on, että aukinaisena ohuet hiukset näyttävät paremmilta lyhyinä. Erityisesti vähän aaltoilevat hiukset näyttävät söpöiltä lyhyinä.
Moniin kampauksiin kuitenkin vaaditaan pitkät hiukset. Monesti sanotaan, että ohuilla hiuksilla ei voi tehdä kampauksia, mutta tämä on vain osittain totta. Joitakin kampauksia on jopa ''mahdotonta'' tehdä paksummilla hiuksilla.
Elin koko nuoruuteni naurettavan ohuilla hiuksilla, kunnes parikymppisenä hiukset paksuuntuivat lähes kolminkertaisesti, ja nyt pidän niitä normipaksuisina hiuksina. Olen oppinut, että tärkeintä on että tuntee olonsa hyväksi ja muistaa pitää huolta hiuksistaan :)
En tiedä. Itselläni on paksut ja hyväkuntoiset, lähes vyötärölle ylettyvät hiukset.
Joillain ei ole samanlaista "silmää" hiuksille kuin sinulla. Heidän mielestä ne "lirut" eivät näytä järkyttäviltä, vaan hyvältä tai ihan ok: lta. Kauneus on katsojan silmässä ja tukka kasvaa siitä huolimatta tai juuri siksi :-)
Mulla on iän myötä paljon ohentunut tukka, olen kokeillut eri pituuksia, jopa siiliä. Nyt on hartiapituiset hiukset, mielestäni paras vaihtoehto. Saa ponnarille eikä tarvitse usein leikkauttaa.
Kuka nyt kananpersetukan haluaisi? Tai potan? Lyhyet hiukset eivät sovi yhdellekään naiselle paitsi lesbojen mielestä.
Koska lirutukalla pääsee taivaaseen. Kyllä sunkin kannattaa sellainen kasvattaa.
Tai, ehkä siksi että jäätelö maistuu paremmalta kylmänä?
Kai nyt ihminen saa pitää sellasta tukkaa kuin itse haluaa. Eipä monikaan sitä päässään pidä muita miellyttääkseen.
Ihan kuule siksi, että sinä et ole maailman napa, eivätkä kaikki halua miellyttää juuri sinua.
Saako toisten ulkonäköä arvostella? Mitä se sinua haittaa miltä jonkun hiukset näyttää? Ihan kuule tykkään näistä näin enemmän kuin kananperseleikkauksella.
Koska en halua lyhyttä tukkaa, sori siitä.
Vierailija kirjoitti:
He eivät halua mummotukkaa.
Jaha, kaikki muut paitsi ohuet lirut ovat mummotukkia
Lyhyet hiukset pitää leikata usein, pitkien kanssa riittää harvemmat kampaajakäynnit.
Minulla on vain oari karvaa ristissä ja olen kaljuuntunut päälaelta, mutta en leikkaa lyhyeksi, koska en vaan tykkää kynitystä tukasta. Eikä mulla olisi varaa parturissa ramppaamiseen.
Pidän aina ponihäntää, se on vaan muodostunut omimmaksi kuontalotyyliksi tässä iän karttuessa. Nuorena annoin heviketin liehua vapaana, nyt en pidä edes öisin auki vaikkei karvoja enää monta ole päässä.
En oo myöskään värjänny enää vuosikymmeneen. Ihan saa luomusti harmaantua, sivuilla näky jo hopeaa, muutoin tummanruskeaa.
N49
Vierailija kirjoitti:
Saako toisten ulkonäköä arvostella? Mitä se sinua haittaa miltä jonkun hiukset näyttää? Ihan kuule tykkään näistä näin enemmän kuin kananperseleikkauksella.
Oletko tyhmä? On paljon muita vaihyoehtoja kuin ohuet lirut ja "kananperse". Minulla on oikein paksut ja kauniit hartiamittaiset hiukset
Vierailija kirjoitti:
Moniin kampauksiin kuitenkin vaaditaan pitkät hiukset. Monesti sanotaan, että ohuilla hiuksilla ei voi tehdä kampauksia, mutta tämä on vain osittain totta. Joitakin kampauksia on jopa ''mahdotonta'' tehdä paksummilla hiuksilla.
Kuten?
Kuka mistäkin tykkää.
Itse olen saanut eniten kehuja lyhyistä hiuksista, niin miehiltä, kuin naisilta ja olenkin sitä mieltä, että minulle lyhyt istuu paremmin, mutta jos en itse viihtyisi lyhyessä, silloin hiukseni olisivat pidemmät, vaikka kuinka olisi itselleni sopimattomampi malli. Tuuhennoksiakin olen joskus käyttänyt. Onneksi on vaihtoehtoja enemmän, kuin Pohjois-Koreassa.
En tykkää lyhyistä hiuksista, olivat ne sitten millaiset tahansa.