Miksi pilaatte hyvän ruuan viinillä
En ole koskaan ymmärtänyt miksi hyvän ruuan päälle juodaan jotain hapanta lientä , vai onko se vaan hienoa
Kommentit (39)
Miksi pilaatte hyvän ruoan maidolla tai joku idiootti vetää jollain colalla, haloo? Valmistusvaiheessa voi ja kerma, yäks.
Mä en pilaa ruokaani viinillä enkä viiniäni ruoalla. Nautitaan erikseen. :)
[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 12:01"]Minä olen opetellut juomaan viiniä 15 vuotta. Vieläkin, jos jossain on viiniä ruuan kanssa tarjolla, pitää heti viinin jälkeen laittaa ruokaa suuhun, että se järkyttävän paha maku vähän laimenee suussa. Kotiin en ole ostanut viiniä ainakaan kymmeneen vuoteen. En tykkää kuohuviinistä tai shampajastakaan.
[/quote]
Tuota noin...Ei sitä viiniä ole pakko juoda. Kieltäydy ja pyydä muuta juotavaa.
[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 11:44"]Liekö sama aloittaja, joka kerran tosissaan ihmetteli että syökö joku kotona ihan oikeasti veitsellä ja haarukalla.
[/quote]joo kyllä se on pakko olla sama
[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 11:28"]
[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 11:25"]No älä juo sitä pahaa viiniä. Koita joskus kyykätä kuuden euron alahyllyltä vähän ylemmäs. [/quote]olen kyllä juonut kalliitakin viinejä, samalta ne kaikki maistuu
[/quote]
Haha!
Eivät tietenkään maistu.
[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 11:44"]Liekö sama aloittaja, joka kerran tosissaan ihmetteli että syökö joku kotona ihan oikeasti veitsellä ja haarukalla.
[/quote]mistä tiedät että oli tosissaan
[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 12:10"][quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 11:28"]
[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 11:25"]No älä juo sitä pahaa viiniä. Koita joskus kyykätä kuuden euron alahyllyltä vähän ylemmäs. [/quote]olen kyllä juonut kalliitakin viinejä, samalta ne kaikki maistuu
[/quote]
Haha!
Eivät tietenkään maistu.
[/quote]hehe maistuupa
Ruoan kanssa ei pitäis juoda mitään! Mä juon vasta ruokailun jälkeen vähän vettä huuhdellakseni suun.
[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 12:06"][quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 12:01"]Minä olen opetellut juomaan viiniä 15 vuotta. Vieläkin, jos jossain on viiniä ruuan kanssa tarjolla, pitää heti viinin jälkeen laittaa ruokaa suuhun, että se järkyttävän paha maku vähän laimenee suussa. Kotiin en ole ostanut viiniä ainakaan kymmeneen vuoteen. En tykkää kuohuviinistä tai shampajastakaan.
[/quote]
Tuota noin...Ei sitä viiniä ole pakko juoda. Kieltäydy ja pyydä muuta juotavaa.
[/quote]ei kehtaa toiset nauraa
[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 12:12"]
[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 12:10"][quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 11:28"] [quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 11:25"]No älä juo sitä pahaa viiniä. Koita joskus kyykätä kuuden euron alahyllyltä vähän ylemmäs. [/quote]olen kyllä juonut kalliitakin viinejä, samalta ne kaikki maistuu [/quote] Haha! Eivät tietenkään maistu. [/quote]hehe maistuupa
[/quote]
Juo sinä juntti olutta ja sidukkaa vaan.
Mä en ymmärrä kun jotku juo mehuja tai limuja ruoan kanssa, vesi on parasta ja viini nyt vaan toimii useiden ruokalajien kanssa ruoan makua korostaen.
[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 12:33"][quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 12:12"]
[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 12:10"][quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 11:28"] [quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 11:25"]No älä juo sitä pahaa viiniä. Koita joskus kyykätä kuuden euron alahyllyltä vähän ylemmäs. [/quote]olen kyllä juonut kalliitakin viinejä, samalta ne kaikki maistuu [/quote] Haha! Eivät tietenkään maistu. [/quote]hehe maistuupa
[/quote]
Juo sinä juntti olutta ja sidukkaa vaan.
[/quote]en juo
No ehkä se ei minkään makaroonilaatikon kanssa hyvälle maistukkaan. Oma lempiviini on kyllä niitä halpoja valkoviinejä.
[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 12:00"]
Hanavesi voitelee kajenet ja muut mausteet . Turha arkena hienostella.
[/quote]
Kajene?
Meitä on joka junaan. Minä taas en voi ymmärtää, että joku pystyy juomaan ruoan kanssa maitoa.
Minä olen opetellut juomaan viiniä 15 vuotta. Vieläkin, jos jossain on viiniä ruuan kanssa tarjolla, pitää heti viinin jälkeen laittaa ruokaa suuhun, että se järkyttävän paha maku vähän laimenee suussa. Kotiin en ole ostanut viiniä ainakaan kymmeneen vuoteen. En tykkää kuohuviinistä tai shampajastakaan.