Miesystävä haluaisi muuttaa yhteen, muttei "kestä" nähdä palovammojani päivänvalossa, eli esim. saunominen tai pukeutuminen hänen nähden valossa on mahdotonta
Kehostani paloi teini-ikäisenä onnettomuudessa n.40%. Mies (ihan aikuinen, kohta 30v) ei kestä nähdä näitä vammoja, jotka on jo ajat sitten (n. 17v sitten) leikattu ja palaneiden kohtien paikalla on luonnollisesti isoja arpia.
Pimeässä seksi onnistuu, silloinkaan ei halua koskea näihin arpiin. Onko mitään järkeä muuttaa yhteen? Juuri tänään muistutin, että meillä olisi tänään sauna klo X siellä uudessa taloyhtiössä. Ehdotti, että menisimme niin, että toinen käy ensin ja on 30 min ja toinen perässä, kun pimeässäkään ei voi saunoa.
Mies inhoaa myös joitain naisiin liittyviä asiota, kuten kuukautisia, erillisiä naisten shampoita yms. En kai voi elää loppu ikääni piilotellen?
Kommentit (39)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muutamassa minuutissa kymmenet yläpeukuttajat ovat nielleet tämänkin tarina. Valmius uskoa miesten saatanallisuuteen on jotain käsittämätöntä tällä palstalla.
Tässä oli jälleen kerran esimerkkinä yksittäinen mies, jota ei edes yritetty yleistää kaikkiin miehiin.
Sinä tulit heti tekemään niin.
Luulen, ettet tunne niitä pahimpia miehiä. Heillä on hyvä silmä sille, kuka on vähän reppana. Reppanamiehet he sivuuttavat, heistä ei ole mitään hyötyä. Reppananaisiin iskevät sitten täysillä ja ovat tällaisia kontrollifriikkejä. Usein myös sairaalloisen mustasukkaisia. Sellaista perhesurmaajamateriaalia.
Tässä oli esimerkkinä mielikuvitusmies. Jonka tarinan säkin ostit. Mitä se kertoo asenteestasi miehiin?
Ehkäpä olen reppananainen, joka on tavannut tällaisia miehiä?
Älä huoli, olen tavannut myös hyviä ja normaaleita miehiä ja olen pitkässä ja onnellisessa parisuhteessa miehen kanssa, joka kunnioittaa minua.
Voi hyvä internet-ystävä rakas.
Mies ei ole henkisesti kypsä ja lisäksi hyvin joustamaton. Mahdollisesti kontrolloivakin, jos ei kestä edes "vääränlaisia" shampoita kylppärissä. Mies tekee ongelmia jo ihan typeristä pikkuasioista. Kuvittele, millaiseksi hän äityy, jos teille tulee oikeita ongelmia...!
Älä hyppää tuohon junaan. Joudut vain kutistamaan ja kutistamaan itseäsi, kunnes et enää tiedä, kuka olet. Mainitset itsekin jotain "itsensä piilottelusta". Hyvä, että vaistosi toimii. Nyt punnitset tarkoin, haluatko elää piilossa omassa kodissasi. Ja onko oma naiseutesi asia, josta nimenomaan tahdot eroon, koska mies selvästi inhoaa naiseutta kaikkialla ympärillään. Ja onko sinun terveellistä asua ainakaan samassa asunnossa ihmisen kanssa, joka inhoaa sukupuoltasi.
Vierailija kirjoitti:
Muutamassa minuutissa kymmenet yläpeukuttajat ovat nielleet tämänkin tarina. Valmius uskoa miesten saatanallisuuteen on jotain käsittämätöntä tällä palstalla.
Aika vajaa pitää ihmisen olla päästään jos ei tajua, että k.päisiä miehiä löytyy. Myös naisista löytyy, että ihan turha tulla rutisemaan. Olen mäkin seurustellut parin miehen kanssa jotka aika pian osoittautuivat melkoisen k.päisiksi ihmisiksi. En ole kuitenkaan niin tyhmä, että näiden parin miehen takia luulisin kaikkien miesten olevan samanlaisia. Sä sen sijaan olet melkoisen tyhmä kun kuvittelet yhdestä miehestä kerrottaessa, että sillä tarkoitetaan kaikkia miehiä. Äly hoi älä jätä. Et tuossa omassa katkeruudessasi huomaa, että itse vastaavasti halveksut jatkuvasti naisia edes tuntematta kaikkia naisia.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän kyllä miesystävääsi. Olen itse nainen, enkä voi sietää mitään poikkeavaa ihmiskehossa. En suostuisi ottamaan puolisoa, jolla olisi vaikka leikkausarpi. Tai minkäänlainen krooninen tauti. Tai edes liian isoja tai liikaa luomia. Liian laiha ei käy, eikä persjalkainen. Ei alle 185 cm. Kaljuuskin on ällöä. Vain täydellinen käy. No minulla on mies ja viisi täydellistä lasta. Varmaan en valitettavasti osaisi suhtautua, jos jossakin lapsistani olisi jotain vikaa.
AP:n miesystävä on ilmeisesti epätoivoinen, ja kuvittelee, ettei saa muutakaan. Ap:n ratkaistavissa on, asetutteko epätoivoiseen suhteeseen, vai lähdettekö omille teillenne.
Toivottavasti olet provo. Mitäs jos sun miehelle tai lapsille tapahtuu jotakin? Joku lapsista sairastuu esim. syöpään, joudutaan antamaan hoitoja ja hiukset lähtee yms. tai leikataan ja tulee arpi? Loppuuko sun rakkaus siihen?
Jos olet tosissasi, niin olet melkoisen kuvottava ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En itsekkään kattelisi läskiä arpista akkaa saati räpläisi näitä läskejä tai arpia. Ei millään pahalla.
Naista ei ole pakko ottaa! Toistan: naista ei ole pakko ottaa!
Jep, aina voi ottaa miehen niin ei tarvitse rutista naisista. :D Ihan vain vinkiksi teille jotka jatkuvasti kitisee naisista.
Jos tämä ei ole provo, niin voi jessus. Yksikään edes suhtkoht terveen omakuvan omistava ihminen ei jää tuommoisteen suhteeseen.
Ota rekkamies. Se ajaa kelillä kuin kelillä
Ei oo todellista. Älä tuhlaa enää p*rkeleen sekuntia tuohon sekasikiöön. Sinä et ole sen vähempi arvoinen ja olen iloinen että ilmeisesti olet topinut hyvin kamalasta jutusta. Mies vain hyväksikäyttää sinua ja pitää sinua alempi arvoisena.
Vierailija kirjoitti:
Olethan sinäkin siitä elävä esimerkki. Täysin immuuni omille virheille ja raivoissaan naisille siitä, että nämä eivät ole täydellisiä eivätkä ymmärrä jumaloida häntä. Ja koko ajan hieromassa tätä sadismiasi naisten naamaan täällä. Teetkö mitään muuta?
Miksi ylipäänsä olet suhteessa tuollaisen luuserin kanssa joka ei hyväksyä sinua sellaisena kuin olet? Ei todellakaan ole mitään syytä muuttaa yhteen ja ylipäänsä eroaisin samantien.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä oli jälleen kerran esimerkkinä yksittäinen mies, jota ei edes yritetty yleistää kaikkiin miehiin.
Sinä tulit heti tekemään niin.
Luulen, ettet tunne niitä pahimpia miehiä. Heillä on hyvä silmä sille, kuka on vähän reppana. Reppanamiehet he sivuuttavat, heistä ei ole mitään hyötyä. Reppananaisiin iskevät sitten täysillä ja ovat tällaisia kontrollifriikkejä. Usein myös sairaalloisen mustasukkaisia. Sellaista perhesurmaajamateriaalia.
Tässä oli esimerkkinä mielikuvitusmies. Jonka tarinan säkin ostit. Mitä se kertoo asenteestasi miehiin?
Minun asenteeni miehiin on ollut normaali. Sitten on tullut vastaan miehiä, jotka ovat etsineet minusta vikoja voidakseen oikeuttaa niillä kaikenlaista piittaamattomuutta. Sittemmin olen alkanut nähdä oireita samasta siellä täällä. Sinä sovit hyvin kaavaan.
Mäkin olen palanut ja puuttuu mm sormi. Päälaki, vatsa, sääret ja kädet kamalan näköiset ja ikinä miehet ei ole sanoneet mitään rumaa niistä.
Vierailija kirjoitti:
Mäkin olen palanut ja puuttuu mm sormi. Päälaki, vatsa, sääret ja kädet kamalan näköiset ja ikinä miehet ei ole sanoneet mitään rumaa niistä.
Unohdin, että joskus randomäijät bussissa kommentoivat mutta ne oli keskenkasvuisia kloppeja eivätkä tunteneet mua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän kyllä miesystävääsi. Olen itse nainen, enkä voi sietää mitään poikkeavaa ihmiskehossa. En suostuisi ottamaan puolisoa, jolla olisi vaikka leikkausarpi. Tai minkäänlainen krooninen tauti. Tai edes liian isoja tai liikaa luomia. Liian laiha ei käy, eikä persjalkainen. Ei alle 185 cm. Kaljuuskin on ällöä. Vain täydellinen käy. No minulla on mies ja viisi täydellistä lasta. Varmaan en valitettavasti osaisi suhtautua, jos jossakin lapsistani olisi jotain vikaa.
AP:n miesystävä on ilmeisesti epätoivoinen, ja kuvittelee, ettei saa muutakaan. Ap:n ratkaistavissa on, asetutteko epätoivoiseen suhteeseen, vai lähdettekö omille teillenne.Toivottavasti olet provo. Mitäs jos sun miehelle tai lapsille tapahtuu jotakin? Joku lapsista sairastuu esim. syöpään, joudutaan antamaan hoitoja ja hiukset lähtee yms. tai leikataan ja tulee arpi? Loppuuko sun rakkaus siihen?
No joo siis kyllä se varmaan loppuu. ja onhan se tavallaan vähän noloa myöntää, mutta toisaalta mitä väliä, koska nehän on sit joka tapauksessa turhia ja kuolee? Miksi niihin pitäisi panostaa, kun hukkaan menee?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP:n miesystävä on ilmeisesti epätoivoinen, ja kuvittelee, ettei saa muutakaan. Ap:n ratkaistavissa on, asetutteko epätoivoiseen suhteeseen, vai lähdettekö omille teillenne.Toivottavasti olet provo. Mitäs jos sun miehelle tai lapsille tapahtuu jotakin? Joku lapsista sairastuu esim. syöpään, joudutaan antamaan hoitoja ja hiukset lähtee yms. tai leikataan ja tulee arpi? Loppuuko sun rakkaus siihen?
No joo siis kyllä se varmaan loppuu. ja onhan se tavallaan vähän noloa myöntää, mutta toisaalta mitä väliä, koska nehän on sit joka tapauksessa turhia ja kuolee? Miksi niihin pitäisi panostaa, kun hukkaan menee?
ja kun se ei kaikille varmaan ole selvää, niin tämä kommentti oli sarkasmia
AP:n miesystävä on ilmeisesti epätoivoinen, ja kuvittelee, ettei saa muutakaan. Ap:n ratkaistavissa on, asetutteko epätoivoiseen suhteeseen, vai lähdettekö omille teillenne.