Kiinteytyykö raskauden jälkeinen maha?
Synnytyksestä 4kk ja raskauskilot on häipyneet, olen itseasiassa hoikempi mitä ennen raskautta. Vatsalihakset on hyvässä kunnossa, mutta maha on semmoinen löllykkä. Palautuuko se koskaan?? Ärsyttävää kun olisi kiva pitää tiukempiakin paitoja ilman mitään tukevia mummokalsareita joka litistävät löllövatsan.
Kommentit (30)
[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 18:41"]Maha ei kiinteydy. Perse kuitenkin leviää, joten ei se maha näytä enää niin pahalta.
[/quote]
Joopa joo :D
Mulla ei jäänyt raskausmahaa ollenkaan eikä tullut arpia. Kiinteytyi kyllä. Minulla siis vain yksi lapsi. Tosi moni on sanonut että tokan raskauden jälkeen ei välttämättä vatsa niin vain kiinteydykkään, mutta varmasti seki riippuu monesta tekijästä.. ainakin yksi tuttu on hoikka kuin pajunvitsa vaikka kolme lasta. Olen siis nähnyt hänet alasti montakin kertaa.
Mun äiti sanoi, että pian synnytyksen jälkeen pitää päivittäin käyttää farkkuja, jotka hädin tuskin menee lattialla maaten kiinni. Kun sitten täytyy koko ajan vähän vetää mahaa sisään ne farkut jalassa, niin maha palautuu.
Tosiaan ensimmäisen lapsi on, sitä joku kyseli. Mutta joo, katotaan ajan kanssa! Ap
Noh, oletko koskaan nähnyt perus läskimahan kiinteytyvän itsestään, tuosta vain? Tämä vastatkoon kysymykseesi.
Ei se koskaan entiselleen palaudu jos on kunnolla venynyt. Mutta miksei synnyttäneellä äidillä saisi olla pehmeä vatsa, häh? On se paljon naisellisempikin kuin tiukka sikspäkki.
Tämä lienee hyvin yksilölistä. Minulla on palautunut joka kerta ilman mitään poppakonsteja.
Ekan jälkeen kyllä, tokan jälkeen ei. Siis mulla kävi näin. Mutta neljä kuukautta on tosi lyhyt aika. Katso tilanne uudestaan, kun vauva on vuoden.
Mulla kiinteytyi kanssa ekan jälkeen, mutta nyt kun lapsia on kolme niin ei enää toivoakaan :(
Tuo on kyllä ällöttävän näköistä. Toivottavasti löydät apua vaikka sitten kirurgin veitsen alta.
Kyllä se kiinteytyy jos ruokavalio on kunnossa ja jaksaa urheilla. Kaksi olen synnyttänyt ja löysää on vielä vähän. Edellisestä synnytyksestä vuosi. Aika auttaa. :)
Sulla voi vielä kiinteytyä, kun synnytyksestä on niin vähän aikaa.
Voi kiinteytyä. Ei se 4kk niin pitkä aika ole.
Ei välttämättä kiinteydy. Mulla kiinteytyi ekan jälkeen aika hyvin, tokasta jäi vatsanahkaa vähän ja kolmas kruunasi koko komeuden. Ruokavaliot ja urheilu eivät auta, mutta en stressaa asiasta, tuossahan tuo mukana kulkee ja sen saa kyllä pikkuhousujen alle jemmattua. En ole alavatsaani ennenkään tarvinnut kenellekään esitellä, miksi tästä eteenpäin?
Voi se kiinteytyä, ainakin sen verran että se ei enää niin häiritse sua. Mulla kolmen jälkeen ihan ok, kunhan en kumartele :D
Maha ei kiinteydy. Perse kuitenkin leviää, joten ei se maha näytä enää niin pahalta.