Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hiuksista lähtenyt varmaan puolet pois parin vuoden aikana.

Vierailija
15.12.2014 |

Kuuluuko ikään, vai onko mulla joku sairaus? Kilppariarvot katsottu pari kk sitten ja oli ok. Kalju ennen kun täytän 40? Nyt 34v.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu mulla :( luulen, että on hormonaalista (kaksi raskautta ja imetystä takana).

Vierailija
2/8 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin oheni varmaan puoleen raskauksien ja imetysten aikana / jälkeen. Ei voi mitään :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla lähti tietyin aikavälein hiuksia aivan sairaasti vuosia. Kovin ne yritti kasvaa takaisin, kunnes taas tuli järjetön hiuskato ja varmaan 3 vuotta tuota jatkui ja sitten mulla todettiin kilpirauhasen vajaatoiminta. Kun aloitin Thyroxinin, niin tuntui siltä, että silloin niitä hiuksia vasta lähtikin, mutta aloitin samalla massiivisen vitamiinikuurin ja 3-4 kuukauden kuluttua hiukset alkoivat pysymään päässä ja sen jälkeen alkoivat kasvamaan lisääkin.

Vierailija
4/8 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa lääkärit helposti sanoo kilppariarvoja normaaleiksi vaikka monessa muussa maassa vastaavat arvot laskettaisiin jo vajaatoiminnaksi. Eli jos on myös muita oireita kuten väsymys, ummetus, kylmyys, painonnousu, turvotus, kuiva iho, sydämen "hassut lyönnit", jne  niin kannattaa sitkeästi kysyä, että jos sittenkin kokeiltaisiin sitä kilpirauhaslääkitystä!

Vierailija
5/8 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin pesun jälkeen lähtee aivan älyttömästi hiuksia. :( onneksi on ollut todella paksut hiukset niin on vielä jotain kuitenkin jäljellä.. Minulla viimeisestä raskaudesta aikaa jo 7v. Onko syytä ottaa jotain hormonikokeita?

ap

Vierailija
6/8 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin... Ikä tekee kaikille temppunsa. Vielä kaksvitosena huudellaan ilkeänä miten muka keski-ikäisten on pakko leikata se lyhyt kananpersetukka, EN MINÄ AINAKAAN! Tosiilla harveneminen alkaa jo aiemmin, esimerkiksi 35-vuotiaana.

Vierailija
7/8 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla lähtenyt hiuksia kans tosi paljon pari vuotta, varmaan puolet ohentunut, ohut liru enää päässä. Ei raskauksia. Hiusten pesu pelottaa kun suihkun lattialle jää iso tuppo hiuksia. Kilppariarvot ok.

Vierailija
8/8 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsekkaa toteutuuko nämä:

Runsaasti kasvisruokaa ja kasvirasvoja

Moninkertainen annos D-vitamiinia

Ei fööniä, ei kuumarautoja

Pesu vain 2-3 kertaa viikossa

Ei silikonituotteita, ei muotoilutuotteita, mielellään vain luontaistuotekaupan hiustuotteita

Värikäs monipuolinen ruoka, kylmäpuristetut kasviöljyt, jotain superia kuten spirulina/chlorella, täysjyväviljaa puuronaraakapuurona, hyvälaatuista ruisleipää pari kertaa viikossa, mielellään ei eläinkunnan tuotteita ollenkaan

Toivottavasti tilanteenne paranee

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kuusi