Siis, enkö saa nyt 2. koronarokotusta, koska olen sairastanut koronan? Ja tästä syystä en saa koronapassia?
Muita samassa tilanteessa olevia? Voiko tuo oikeasti pitää paikkansa? Asun pk-seudulla ja en pääse sitten minnekään ilman tuota passia.
Kommentit (81)
Mistä tuollainen tieto, joka saattaa olla väärä.
Katsohan kotikuntasi sivuilta, pitäisi löytyä oikeampaa tietoa.
Ota yhteyttä kuluttaja-asia mieheen
Vierailija kirjoitti:
Mistä tuollainen tieto, joka saattaa olla väärä.
Katsohan kotikuntasi sivuilta, pitäisi löytyä oikeampaa tietoa.
Tuosta oli juttua pari päivää sitten ainakin iltalehdessä.
En itsekään tiedä, mutta ei tuo noin tule menemään ainakaan pitkään. Sairastaminen + 1 rokotus suojaa taatusti paremmin kuin 2 rokotusta, mutta nämä passipäättäjät eivät tajua sitä. Samassa tilanteessa olen juu.
Vierailija kirjoitti:
Heh. Mikä on kuluttaja-asia Mies?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heh. Mikä on kuluttaja-asia Mies?
Se on sellanen asiansa osaava kuluttaja mies.
Käyt nyt vaan ottamassa sen toisen rokotteen ja lopetat sen valehtelun ja disinformaation levittämisen.
Vierailija kirjoitti:
Käyt nyt vaan ottamassa sen toisen rokotteen ja lopetat sen valehtelun ja disinformaation levittämisen.
MIKÄÄN ei estä tehosterokotuksen ottamista.
Otat kaksi rokotetta ja elämä jatkuu. Yksinkertaista paitsi tietysti, jos olet kulkutautimyönteinen hörhö.
Sari haluaisi koronapassin, mutta se tulisi hänelle kalliiksi – tällainen on väliinputoajien iso ryhmä
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000008330354.html
Se rokote OTETAAN VITTUSAATANAPERKELE,.
Vierailija kirjoitti:
En itsekään tiedä, mutta ei tuo noin tule menemään ainakaan pitkään. Sairastaminen + 1 rokotus suojaa taatusti paremmin kuin 2 rokotusta, mutta nämä passipäättäjät eivät tajua sitä. Samassa tilanteessa olen juu.
Täällä myös yksi samassa tilanteessa. Toista rokotetta ei vielä saa, passia ei saa. Ei taidettu loppuun asti ajatella tätä passitouhua ja kohta sitä ollaan jo muuttamassa.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu koska olet sairastanut.
No sanohan miten se siitä riippuu?
Viranomaisille ei kannata kertoa. Valehtele aina tarvittaessa ja hae se rokote.
Tuttavani sairasti Koronan alkuvuodesta, ja on saanut kyllä sen jälkeen jo kaksi rokotusta. Juuri lähti lomareissulle ulkomaille. Ainakin on suojaus paras mahdollinen.
Vierailija kirjoitti:
Tuttavani sairasti Koronan alkuvuodesta, ja on saanut kyllä sen jälkeen jo kaksi rokotusta. Juuri lähti lomareissulle ulkomaille. Ainakin on suojaus paras mahdollinen.
Mulla on parempi suojaus. Olen terve ja pysyn kotona.
Niin tuo taitaa mennä.