miksi valvot?
Mä en vaan saa unta. Nukuin viikonloppuna paljon ja nyt ei väsytä. Kello soittaa 6:30...
Miksi sinä olet hereillä?
Kommentit (45)
Koska ollaa makenkaa juotu nii paljon es!:DDddDD
Koska ostin pojalle 299€ junior rummut joululahjaksi. Ahistaa kun meni taas niin paljon rahaa! Toivottavasti tykkää eikä varasta mun kattiloita enää!
Siksi, että halusin nähdä tämän ketjun.
Koska 1.5 v herättää koko ajan yöllä enkä osaa enää nukkua. On herättänyt vauvaiästä alkaen.
Sama juttu, nukuin tänään pitkään. Sängyssä olen, sammutin joku aika sitten valot ja yritin nukkua, ei tullut uni.
ei ole työpaikkaa ei muutenkaan ole mitään aamulla joten juon yksin kaljaa ja istuin koneella. eikä uni kuitenkaan tule koska omaan uniongelmia
On niin paha olo etten voi nukkua kun noin vartin välein käyn oksentamassa.
Lopetin työt. Ei vielä nukuta. Vasta kahdeksalta herättävä.
[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 02:03"]ei ole työpaikkaa ei muutenkaan ole mitään aamulla joten juon yksin kaljaa ja istuin koneella. eikä uni kuitenkaan tule koska omaan uniongelmia
[/quote] no tuo kalja varmasti auttaa.
No en tiiä. Makaan sohvalla ja aamulla tulee tänne huoltomiehet ja pitäis siivota ko kämppä niinkö kaatopaikka. Ja töihinki pitäis mennä, että vituiksihan tämä taas menee.
Nukuin tänään pitkään, huomenna vapaapäivä ja ahdistaa huominen ultra. En kestäisi enää huonoja uutisia...
Jaa... ei yhtään hyvää syytä. Aamulla herötys 6.30 ja pitkä päivä töissä. Olis vissiin viisasta mennä nyt nukkumaan.
En normaalistikaan nuku tähähn aikaan. menen nukkumaan klo 03.00-05.00 ja herään 12-15.
Miksi en valvoisi? Nyt on paras aika.
Rytmit sekaisin. Nukkumaan meno ahdistaa, koska aina kun suljen silmäni nukkuakseni, mieleen tulee kaikenlaista ikävää. Joudun odottaa että olen oikeasti todella väsynyt, ennen kuin menen sänkyyn.
Koska en ole vielä mennyt nukkumaan.