Englanninlakuissa paljon niitä pahoja
Yhdessä pussissa 19 kappaletta pahoja ruskeita. Pussien pitäisi olla läpinäkyviä ettei tarvitsisi heittää puolta roskiin!!
Kommentit (40)
Ruskeat ovat parhaita! Ne siniset nonparellikarkit ja tavalliset lakut ovat niitä pahoja.
Ne on kaikki pahoja, paitsi ne aniskarkit.
Aikuiset lapset taas marisee mustista lakuista. Niitä kuuluu olla.
Vierailija kirjoitti:
Mustaa pötköä ei tolkullinen aikuinen suuhunsa laita.
Aakkoset All Sorts paras versio englanninlakuista. Raikkaita. Ei ole ruskeita seassa!
Vierailija kirjoitti:
Aakkoset All Sorts paras versio englanninlakuista. Raikkaita. Ei ole ruskeita seassa!
Minusta nuo aakkos-allsortsit ovat ihania, mutta ainoa miinus on että niistä puuttuvat ne ruskeat.
Vierailija kirjoitti:
Olisivat edes pehmeitä ja hyviä kuten Pandan lakut. Mutta ei, aina kovia ja pahoja
Lähettäisin pussin tehtaalle ja vaatisin uuden, pahattoman.
Yksi sellainen tappoi juuri brittipoliitikon.
Aniskarkit on parhaita. Sääli että niitä on noissa sekoituksissa niin vähän. Kamalimpia on ne lakupötkön pätkät mitkä on päälystetty sillä kookos-sokerimassalla. Kookos on ruuassa ok, mutta karkeissa ne kuitumaiset hituset yököttää.
Englannissa on muutenkin ihan liikaa lakuja. Pilalla koko maa.
Englanninlakuissa on 100% pahoja.
Tää on paha ketju! Aina kun tää tulee eteeni niin mulle herahtaa vesi kielelle ja haluan lähteä ostamaan englannin lakuja. En muita että mikään niistä olisi erityisen pahaa.
Mä tykkään ainoastaan niistä pyöreistä pinkeistä ja keltaisista joissa musta lakupala keskellä :P
Mä olen sitä varten, että ehdottomasti ei oteta. Voi olla että menee ammatti.
Lapset, lautanen on syötävä tyhjäksi!
Mikä lautanen
?
?
?
?
?
?
?
Varokaa hei
Vain ne aniskarkit ja ruskeat palikat ovat syötäviä englanninlakuissa.