Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko 40v nuorehko vai keski-ikäinen

Vierailija
14.12.2014 |

Tänään uutisoitiin kolarista, jossa ensimmäisten tietojen mukaan menehtyi kolme nuorehkoa naista. Nyt tarkentui, että yksi uhreista oli mies. Uhrien ikä on n 40 tai vähän päälle.

Missä vaiheessa 40-vuotiaista on tullut nuorehkoja? Yleensä tuon ikäisten onnettomuuksista kirjoitettaessa käytetään termiä keski-ikäinen. Ei ole tainnut ihan nuori toimittaja juttua kirjoittaa.

T. Nuorehko av-mamma

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kohta 39 enkä kyllä keski-ikäinen millään mittarilla. Minua ei ole koskaan vahingossakaan luultu yli 30-vuotiaaksi. 

Ihmisten biologinen kello muuten tikittää eri aikaan, tiesittekö sitä? Minä arvelin näin olevan koska vanhenen sekä fyysisesti että psyykkisesti hitaammin kuin suurin osa tuntemistani ihmisistä. En ole ainoa suvussani, meitä on muitakin. Googlatkaa mark-age tutkimus jos aihe kiinnostaa. Tässä iässä ilmiö näkyy ehkä parhaiten. Toiset ovat vielä nuoria, toisilla harmaantuu jo tukka ja vaihdevuodet alkaa. Itse ajattelin nuorempana että nelikymppinen on keski-ikäinen. Nyt se on minusta sellainen vaihdevuodet saavuttanut täti-ihminen joka alkaa odotella jo lapsenlapsia. 

Vierailija
42/42 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varhaiskeski-ikäinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yhdeksän