Painan 120 kg, aion kävellä huomenna 10 km.
Onnistuukohan? En ole ainakaan puoleen vuoteen kävellyt yli 3 km matkoja, ja niitäkin on kertynyt vain muutamia viikossa. Viime kesänä kävelin jonkin verran 7 km lenkkejä. Jännittää, iik.
Kommentit (19)
Onnistuu onnistuu kun vain päätät tuon tehdä! Tsemppiä :)
onnistuu varmasti. Rauhallinen tahti vaan.
Keli on kyllä nyt vähän sua vastaan, tosi liukasta ja jääröpelöä kävelyteiden pinnassa ainakin Helsingissä. Onnistut varmasti tästä huolimattakin jos et aseta aikatavoitetta!
Hei mäkin painan saman verran! Huomenna 10km juoksu, tavoiteaika 50min.
Joo, näkemiin vaan terveet polvet!
[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 22:13"]Joo, näkemiin vaan terveet polvet!
[/quote]
Niin että ei kannata edes yrittää liikkua?
Kiitos tsempeistä. Olen kuitenkin nuori ja terve ihminen läskeistäni huolimatta joten uskon ettei tuo aivan ylitsepääsemätöntä ole. Liukasta meinaa olla myös täällä Kuopion seudulla mutta onneksi on hyvät, luistamattomat kengänpohjat.
Miksi ihmeessä? Eikö kannattaisi ensin kävellä lyhyempiä matkoja? Ihan laihallakin tuon jälkeen voi olla polvet ja kantapäät paskana.
6, wau!! ja 9, koska haluan haastaa itseni. t.ap
Mitäs mammat nipottaa!?!? Ei 10 km nyt niin paljoa ole. Juokse läski, juokse!
[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 22:18"]
Miksi ihmeessä? Eikö kannattaisi ensin kävellä lyhyempiä matkoja? Ihan laihallakin tuon jälkeen voi olla polvet ja kantapäät paskana.
[/quote]
Mit vit mä just luin? 10km ja polvet ja kantapäät paskana?? *reps*
[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 22:24"]
[/quote]
[/quote]
Ihan mahdollista hoikemmallekin, jos on huonot kengät tai liukas keli. Kävelin tänään noin 7 km ja kyllä koski jalkoihin, enkä paina kuin 70 kg.
Minä painan 110kg ja tuossa syksyllä pyöräilin 50km matkan. Joten pystyt varmasti. Mukavaa lenkkiä!
Onnistuu hyvin. Sopiva tavoite aloittaa kympin kävelyllä. Ota hyvät käytetyt kengät jalkaan, sen lisäksi kun sukat on hyvät ja takki lämmin, muttei liian paksu, onnistut mainiosti.
[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 22:28"][quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 22:24"]
[/quote]
[/quote]
Ihan mahdollista hoikemmallekin, jos on huonot kengät tai liukas keli. Kävelin tänään noin 7 km ja kyllä koski jalkoihin, enkä paina kuin 70 kg.
[/quote]
Sun kannattaa liikkua enemmän! 7km ei pitäisi todellakaan tuntua missään vielä nuorella tai keski-ikaisellä!
Ihan paras tapa tapaa liikunta harrastus, on tuollainen repäisy. Kävele ennemmin vaikka se 3 km viikon ajan joka toinen päivä, ja pikku hiljaa lisäilet matkaa.
Alota rauhallisesti!! Itse painoin 88kg kun päätin aloittaa pitkähkön masennusjakson jälkeen liikunnan..innostuneena lähdin sitten lenkille. 1,5h+reipas kävely+hölkkä+asfaltti+ei mitkään parhaimmat kengät+huono kunto+ylipaino=TOSI kipeä rasitusvamma jalkaan, muutaman viikon totaaliliikkumiskielto jalalle ja entistä kettuuntuneempi olo itseeni ja painooni.
Usko mua: alota rauhallisemmalla tahdilla vaikka into riittäisikin enempään, niin ehkä muutaman kuukauden päästä vedät noita 10km lenkkejä helpostikin:)!
Voi ottaa koville. ...