Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Reissuseuraa ensi joululle?
25.12.2014 |
Kuka lähtis mun kaa ens jouluksi reissuun? Vaikka äkkilähdöllä. Tuntuu taas ettei tätä jaksa perheen kanssa...
Kommentit (2)
[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 18:51"]
Lähde yksin, ihan parasta kun matkustaa yksin eikä tarvitse tehdä kompromisseja mistään kenenkään kanssa. Saa tehdä mitä haluaa milloin haluaa ja mennä minne haluaa milloin haluaa.
Matkustan aina yksin, enkä voi kun suositella.
[/quote]
Niin, kai sekin olisi vaihtoehto. Se voisi olla uutta ja erilaista. Ehkä pelkäisin yksinäisyyttä...
ap
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Lähde yksin, ihan parasta kun matkustaa yksin eikä tarvitse tehdä kompromisseja mistään kenenkään kanssa. Saa tehdä mitä haluaa milloin haluaa ja mennä minne haluaa milloin haluaa.
Matkustan aina yksin, enkä voi kun suositella.