Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HUS: SUOMESSA ALKANUT 5. KORONA-AALTO. Miksi rokotukset eivät vaikuttaneetkaan?

Vierailija
16.10.2021 |

Suomalaisista on enää niin pieni osa rokottamatta, että vaikka kaikki loputkin rokotettaisiin, on vaikea uskoa että nin pieni liike pysäyttäisi koronan.

Joten taistellaan jokainen vuorollaan hengenvaarallinen Covid-19-tauti läpi.

Kommentit (1584)

Vierailija
961/1584 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnea teille kaikille sinne piikittelyn tielle. Katsotaan sitten kun on kahdeksas piikki hihassa että mikä on fiilis. Elätte talutusnuorassa ja koette olevanne vapaita. Onnea valitsemallanne tiellä arvon kanssakulkijat.

Kiitos, kiitos. Huomenna olen menossa ottamaan elämäni 34:nnen influenssarokotuksen. Koronarokotuksia tulen ottamaan sitä mukaa, kun on tarpeen. 

Vierailija
962/1584 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa kun on rokotukset. Nyt kun 70% on täysin rokotettu, niin sairaalassakin 70% pienempi kuorma. Helpottaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
963/1584 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onnea teille kaikille sinne piikittelyn tielle. Katsotaan sitten kun on kahdeksas piikki hihassa että mikä on fiilis. Elätte talutusnuorassa ja koette olevanne vapaita. Onnea valitsemallanne tiellä arvon kanssakulkijat.

Kiitos, kiitos. Huomenna olen menossa ottamaan elämäni 34:nnen influenssarokotuksen. Koronarokotuksia tulen ottamaan sitä mukaa, kun on tarpeen. 

Sulla on varmasti mahtava elämä. Elämäntehtäväsi varmaan perustuu näiden pelastavien piikkien ympärille. Yksi shotti tuo aina puoleksi vuodeksi vapauden, sitten taas hommaamaan uusi turvallisuuden tunne. Huhhuh oltaishan me kaikki kuoltu ilman näitä piikkejä.

Vierailija
964/1584 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa kun on rokotukset. Nyt kun 70% on täysin rokotettu, niin sairaalassakin 70% pienempi kuorma. Helpottaa

Kyllä vain. Koko ajan tämä painekin helpottaa mitä enemmän rokotteita annettu. Aivan normaalilta tuntuu jo tämä elämä. Koko ajan ihmiset ovat normaalimpia ja normaalimpia.

Vierailija
965/1584 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulla on varmasti mahtava elämä. Elämäntehtäväsi varmaan perustuu näiden pelastavien piikkien ympärille. Yksi shotti tuo aina puoleksi vuodeksi vapauden, sitten taas hommaamaan uusi turvallisuuden tunne. Huhhuh oltaishan me kaikki kuoltu ilman näitä piikkejä.

Mulla on oikein ihana elämä. En ole piikkikammoinen. Ajattelepa diabeetikoita: he joutuvat pistämään itseään monta kertaa päivässä ja ihan joka ainoa päivä!!!!

Vierailija
966/1584 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on oikein ihana elämä. En ole piikkikammoinen. Ajattelepa diabeetikoita: he joutuvat pistämään itseään monta kertaa päivässä ja ihan joka ainoa päivä!!!!

Noh DM 2 on ihan omin valinnoin saatu tauti. Ja DM 1 autoimmuunisairaus jonka puhkeamissyytä ei tiedetä. Kenties rokotteista puhjennut, vanhempien ottamista rokotteista.

Vierailija
967/1584 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Neuvostoliitto kirjoitti:

Totta kai pitää nyt näyttää että passi on perusteltu. Mediaa hyväksi käyttäen. Tässä on niin monta salaliittoteoriaa toteutunut ja ”asiantuntijat” ovat aina yllättyneitä, että minä olen alkanut luottamaan enemmän salaliittoteorioihin. En kaikkiin, mutta enemmän niihin, kun valtion palkattuihin asiantuntijoihin.

Luotatko salaliittoteoreetikoihin, jos sairastut, vai menetkö lääkäriin?

Eiväthän nämä kaksi asiaa sulje pois toisiaan.

Vierailija
968/1584 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi persut ja koronarokote liitetään yhteen? Itse äänestän aina persuja mut olen ottanut jo kolmannenkin rokotteen enkä ole huomannut puolueelta mitään rokotevastaisuutta. Joku Ano Turtiainen ei vaan ole koko persut vaan yks häpeäpilkku muuten hyvässä puolueessa.

Niitä häpeäpilkkuja on vaan ihan liian paljon ja ne on aivan liian kovaäänisiä. Harmi sinänsä kun puolueella on paljon hyvääkin agendalla, mutta tuo kannatuksen hakeminen vihaamisen ja vastustamisen kautta ei vaan toimi ainakaan mun kaltaiselle potentiaaliselle äänestäjälle.

Käykääpä huvikseen katsomassa vaikka fb suurpeto politiikka (aivan, erikseen kirjoitettuna) -ryhmä, jonka nimi tulisi olla osuvammin susiviha-ryhmä. Ei vaan pysty äänestämään puoluetta, joka on leimallisesti tuommoisten vaahto suupielessä mouhuavien i*ioottien ja kylähullujen (ks esim Suhonen) äänenkantaja. 

Vierailija
969/1584 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse molemmat rokotteet ottaneena ei löydy enää yhtään ymmärrystä niille, jotka eivät ota rokotetta ilman lääkärin toteamaa syytä.

Kyllä minuakin jännitti ensimmäisen rokotteen ottaminen, koska se oli aika uusi valmiste, mutta otin sen kuitenkin enkä ole yhtään katunut. Siinä ei ole yhtään mitään asiaan kuulumatonta mukana. Ei ole mikrosiruja eikä ole ötököitä. Sen sijaan se toimii hyvin ja suojaa tartunnoilta sekä tartunnan osuessa kohdalle se suojaa vakavalta taudilta.

Ei ole mitään järkeä että sairaalat jälleen kuormittuvat koronapotilaista, vaikka nyt on olemassa toimiva rokote. Ei mitään järkeä.

Mua ei pelota rokotteessa mikrosiru tai ötököt, vaan sivuvaikutukset, mitä nopeasti tehty rokote voi tuoda. Lähipiirissä on sikainfluenssarokotteen laukaisema narkolepsia.

Vierailija
970/1584 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse molemmat rokotteet ottaneena ei löydy enää yhtään ymmärrystä niille, jotka eivät ota rokotetta ilman lääkärin toteamaa syytä.

Kyllä minuakin jännitti ensimmäisen rokotteen ottaminen, koska se oli aika uusi valmiste, mutta otin sen kuitenkin enkä ole yhtään katunut. Siinä ei ole yhtään mitään asiaan kuulumatonta mukana. Ei ole mikrosiruja eikä ole ötököitä. Sen sijaan se toimii hyvin ja suojaa tartunnoilta sekä tartunnan osuessa kohdalle se suojaa vakavalta taudilta.

Ei ole mitään järkeä että sairaalat jälleen kuormittuvat koronapotilaista, vaikka nyt on olemassa toimiva rokote. Ei mitään järkeä.

Mua ei pelota rokotteessa mikrosiru tai ötököt, vaan sivuvaikutukset, mitä nopeasti tehty rokote voi tuoda. Lähipiirissä on sikainfluenssarokotteen laukaisema narkolepsia.

lähipiirissäni on kolme influenssaan kuollutta joista yksi lapsi.

Vierailija
971/1584 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noh DM 2 on ihan omin valinnoin saatu tauti. Ja DM 1 autoimmuunisairaus jonka puhkeamissyytä ei tiedetä. Kenties rokotteista puhjennut, vanhempien ottamista rokotteista.

DM 2 hoituu yleensä ruokavaliolla ja tablettimuotoisella lääkityksellä. DM 1 taas vaatii insuliinipistokset. 

Vierailija
972/1584 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä otin jo 2 rokotetta mutta kolmatta en edes saa😭😭 tokan piikkini jälkeen jouduin vetämään jälleen verenohennuslääkkeitä ja lääkäri kielsi minulta nyt kolmannenkin. Olisi pitänyt vaan sairastaa tämä tauti pois alta.

Vierailija
973/1584 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rokotteet on tehty bioaseeksi depopulaatiota varten, tämä on WEF:n ja YK:n yhteisen Agenda2030 mukaista.

Antti Heikkilä Twitterissä: "Tämä on Suomen hallituksen ja poliittisen eliitin todellinen agenda. https://t.co/RyU4nB52Zg" / Twitter

https://twitter.com/AnttiHeikkil2/status/1446732356090572803

Sehän tekee tästä vielä huvittavampaa jos pitää paikkansa. Poliittinen eliitti ja Suomen hallitus haluavat, että korkeasti koulutetut ja älykkäät ihmiset (jotka ovat pääosin rokotettuja) kuolevat? Jäljelle jäävät vain matalalla ÄO:lla varustetut rokoteöyhöt :D

Vaikka ymmärrän että joku ei varauksetta luota tähän nopeasti tehtyyn rokotteeseen, niin en käsitä näitä väestönvähennyksestä öyhöttäviä. Väestön äkillinen ja raju vähentyminen ei tuo rikkaille mitään etuja, päinvastoin, se tuo heille haittoja. Kannattaa lukea historiaa, vaikka ihan tuonne keskiajan tautiepidemioihin ja Rooman valtakuntaan asti niin tajuaa vähän paremmin asioita.

Ja nimenomaan näitä rokotteita ottaa parhaiten koulutettu ja tuottavin kansanosa, joten on täysin epäloogista kuvitella, että sitä väestönosaa haluaisi kukaan vähentää.

Ainoa "s a l a l i i t t o", jonka tähän voin kuvitella on se, että lääkefirmat tuputtavat tarpeettomia ylimääräisiä annoksia ison rahan toivossa - ja siinä ei edes ole mitään salaista, niin ne ovat aina toimineet.

En myöskään tajua puheita globaalin k o m m u n i s m i n ajamisesta. Ehkä joku maailman rikas siitä haaveilee, mutta suurin osa heistä on kyllin älykkäitä tajutakseen, että sellainen järjestelmä ei tuota vaurautta kenellekään, ei edes rikkaille. Sen on historia osoittanut lukuisia kertoja.

Nämä öyhötykset ovat siksi aivan päättömiä.

Vierailija
974/1584 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkihan me kuulemma taudin tulemme sairastamaan. Joudumme kohtaamaan asian joka tällä hetkellä on pahempi kuin kuolema. Kaiken tämän jauhamisen alle on kaikki muu pelko peittynyt - koronan sairastaminen, se on pahinta mitä voi ajatella...

Vierailija
975/1584 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsehän ensin asiantuntijat olleet sitä mieltä että 70% kattavuus riittää. Huomaatteko, maalitolppia siirretään koko ajan pikkuhiljaa.

Tuo oli arvio ennen kuin delta levisi kaikkialle.

Huomaatteko, virus muuntuu koko ajan pikkuhiljaa, jos sen annetaan levitä.

Myös naiset muuttuu koko ajan (pahenee) mitä vanhempia niistä tulee.

Vierailija
976/1584 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, ja sua ei todennäköisesti olisi olemassakaan ilman rokotuksia. Ei ole kovin pitkä aika siitä kun tavalliset sairaudet ja lastentaudit niittivät ihmisiä tuosta vaan. Siinä olisi voinut mennä joku isovanhemmistasi.

Mutta ei, siellä hemmoteltu länsimaalainen jolla ei ole oikeita ongelmia vinkuu jonkun nettiaivopesun tuloksena rokotteista, joita ei monessa maassa saa vaikka haluaisikaan. Elämässäsi ei ole sisältöä, ja sinun elämäsi tässä pyörii rokotteiden ympärillä eikä niiden jotka niitä esim. työn puolesta ottavat (kuten minä). t.eri

Vierailija
977/1584 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rokotettu levittää tautia kirjoitti:

Nauran rokotettujen päälle. Siinäs jatkatte sitä pistämistänne hamaan tappiin saakka. Tämä täysin rokotettujen tauti. Rokotteet ei tähän auta. En huoli rokotetta enkä yhtään rokotetta ole ottanut. Täysin varma myös siitä etten niitä piikkejä tule myöhemmässäkään vaiheessa ottamaan. Good luck, rokotettu!

Muistathan olla huolimatta myös tehohoitoa siinä vaiheessa kun saat vakavan koronataudin. Good luck rokottamaton!

Vierailija
978/1584 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siellä oikein lyhyt oppimäärä diabeteksesta for dummies. t. diabeteksesta vähän enemmän tietävä.

Vierailija
979/1584 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoinen keskustelu. Tämän mukaan rokottamattomat toimivat imureina ja estävät tappavimman variantin päätymisen dominantiksi. Tutkijoiden mukaan ainoastaan riskiryhmä ja vanhukset olisi pitänyt rokottaa, ei missään nimessä kaikkia. Jos kaikki rokotetaan tappavimmasta variantista tulee tutkijoiden mukaan dominoiva ja muut häviävät. 

Vierailija
980/1584 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä kysyt:

Rokotettujen pitäisi olla turvassa koska rokotettuja!!! Miksi pelkäätte meitä rokottamattomia? Pitääkö päästä kerrankin pätemään ja esittää "parempaa ihmistä" kuin mitä oikeesti edes on? Meidän takia ei tarvitse mitään rajoituksia tai sulkuja!!

Emme me pelkää sinua ja sinunkaltaisia luusereita.

Olette yhteiskunnan loisia sillä teille ei ole toisten elämä minkään arvoista mutta annas olla jos itse sairastut vakavasti. Siellä sinä olet ulisemassa hoitoa. Et ansaitse sitä.

Kyse ei ole pelkäämisestä vaan siitä, että kun te urpot tukitte teho-osastoja niin teidän takianne jää hoitamatta paljon muuta tärkeää! Toivottavasti rokottamattomat laitetaan jonon hännille kun tekopaikkoja jaetaan. Kolarit, suunnitellut leikkaukset ym.teidän edelle. Saatte paikan jos jää yli.